Κριτικές βιβλίων

Μετακόμιση τώρα!


blogger-logo-vector

Σεπτέμβρης! Η εποχή των μεγάλων αλλαγών και τι εννοώ με αυτό. Αποφάσισα να μετακομίσω το blog μου, όπως λέει και ο τίτλος, από WordPress σε Blogger.

To WordPress θα το αφήσω για ένα διάστημα ανοιχτό για να με βρίσκουν όσοι δεν το ξέρουν ακόμα, αλλά μετά θα το διαγραψω. Οι νέες μου αναρτήσεις θα γίνονται στο νέο μου blog, επομένως αν θέλεις να γράψεις κάποιο σχόλιο ή να διαβάσεις κάποια ανάρτησή μου θα πας ΕΔΩ

Το περιεχόμενο του blog είναι ακριβώς το ίδιο, άρα θα μπορείς να βρεις και παλαιότερες δημοσιεύσεις μου. Επίσης μην ξεχάσεις να πατήσεις παρακολούθηση για να βλέπεις όλες τις νέες μου αναρτήσεις.

 

ΝΕΟ BLOG —-> ΕΔΩ

Σχολιάστε

