Τα νέα μου μετά από 2 μήνες απουσίας


books-heart-inspiracao-inspiration-Favim.com-3333867

Αχ πόσο μου έλειψε το να σκέφτομαι τι θα γράψω εδώ για να το διαβάσεις. Πόσο πολύ μου έλειψε…

Η αλήθεια όμως είναι ότι μου ήταν αδύνατο τους τελευταίους δύο μήνες να γράψω ή να διαβάσω οτιδήποτε. Προσπάθησα κάποιες φορές, αλλά δεν μου έβγαινε και είπα να το αφήσω για όταν θα είμαι έτοιμη. Τώρα λοιπόν που η ζωή μου μπήκε και πάλι σε κάποια σειρά, αν και πολύ διαφορετική από πριν, είπα και πάλι να κάνω μία προσπάθεια.

Μπορεί να μην μπορούσα να ασχοληθώ τόσο με πράγματα που αγαπώ και αγαπούσα, αλλά κατάφερα να ξεκουραστώ και να αδειάσω το μυαλό μου από ανούσιες και ενοχλητικές σκέψεις και ερωτήματα που με απασχολούσαν το περασμένο διάστημα. Μπορεί λοιπόν το μισό και παραπάνω καλοκαίρι να ήταν εφιαλτικό, αλλά το υπόλοιπο έκανα ίσως και πρώτη φορά στη ζωή μου πράγματα μόνο για ‘μένα, χωρίς να σκέφτομαι οτιδήποτε και κανέναν.

Επέστρεψα λοιπόν, με γεμάτες μπαταρίες για μία νέα σεζόν που ελπίζω να είναι πραγματικά υπέροχη.

Όσον αφορά τα βιβλία που προσπάθησα να διαβάσω αυτούς τους μήνες ήταν πολλά αλλά κατάφερα να τελειώσω μόνο τον γυάλινο κώδων και το όμορφο κάθαρμα. Θα μου πεις τώρα, καμία σχέση μεταξύ τους. Ναι, όντως. Απλά το ένα το διάβασα πριν την «καταστροφή» και το άλλο μετά, όταν ήθελα κάτι πραγματικά πολύ χαλαρό και διασκεδαστικό, όσο «ελαφρύ» κι αν είναι.

Επίσης αυτούς τους μήνες αγόρασα τα «Confiteor», «Ariel», «The heir», «The crown», «If she did it», «Vanishing girls», «Clockwork prince», «We have always lived in the castle», «The birds nest», «Illuminae», «Η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι» «Οι φυλακές της παιδικής μας ηλικίας» και «Η παιδική ηλικία του Ιησού». Όπως επίσης και πολλά βιβλία για τη δουλειά μου. Πολλά αγόρασα, λίγα διάβασα. Το κάνω πάντα όταν δεν είμαι πολύ καλά.

Για να πω την αλήθεια, ακόμα δεν έχω σκεφτεί αν θα αλλάξει κάτι εδώ, αλλά σίγουρα κάτι νέο θα προστεθεί και κάτι παλιό θα φύγει όπως γίνεται παντού…

9 thoughts on “Τα νέα μου μετά από 2 μήνες απουσίας

  1. Χαίρομαι που επέστρεψες ανανεωμένη και δυναμική! Δυστυχώς «καταστροφές» συμβαίνουν, το ευτύχημα είναι ότι την ξεπέρασες και κοιτάς μπροστά! Και εγώ θα ήθελα να σας γνωρίσω όλους από κοντά!

  2. Kατερίνα μου γλυκιά καλώς μας ήρθες πάλι!!! Η αλήθεια είναι ότι το καλοκαίρι και για μένα ήταν το μισό χάλια μα χάλια και το άλλο μισο πολύ καλύτερο! Δεν είναι τέλεια όταν αφήνεις πίσω σου τα άσχημα και αρχίζεις να χαμογελάς και πάλι; 🙂

    Επίσης, ανυπομονώ να αρχίσουν όλοι να ξαναγράφουν στα μπλογκ τους αφου το καλοκαίρι λίγο πολύ επικρατούσε μια… χαλαρότητα και να ανταλλάζουμε ξανά απόψεις για τα βιβλία και όχι μόνο 🙂

    Φιλιά πολλά και καλό μας φθινόπωρο, τα καλύτερα έρχονται 🙂 🙂

    1. Όντως είναι πολύ όμορφο όταν καταφέρνεις να χαμογελάσεις έστω και μερικές φορές και πάλι. Ελπίζω η φετινή χρονιά να είναι πολύ καλύτερη από την προηγούμενη με πολλά πολλά βιβλία.

Σχολιάστε

