Διάφορα

10ο Bazaar βιβλίου Βήμα FM


13509075_1064323386976146_9169019628969858114_n

Εδώ και κάποιες μέρες δεν γράφω καθόλου. Δεν είναι ότι δεν θέλω, απλά περνάω μία περίεργη θα έλεγα περίοδο, κι αυτό με κάνει να μην έχω όρεξη για οτιδήποτε. Σιγά σιγά προσπαθώ και πάλι να ξεκινήσω τις παλιές μου συνήθειες και έκανα την αρχή με το bazaar βιβλίου που έκανε Το βήμα στο Γκάζι. Πέρυσι, είχα πάρει αρκετά βιβλιαράκια αλλά φέτος δυστυχώς έφυγα πολύ απογοητευμένη.

Έψαχνα τα υπόλοιπα βιβλία από τη σειρά «Απαγορευμένα ερωτικά μυθιστορήματα» και κάποια του Γιάννη Μαρή. Δυστυχώς, δεν βρήκα τίποτα από αυτά. Επίσης τα βιβλία ήταν πολύ λιγότερα από πέρυσι. Τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε.

Γενικά είχε πολλά βιβλία σχετικά με χόμπι, ιατρικά βιβλία, παιδικά, κάποια ιστορικά και λίγα μυθιστορήματα. Αυτά που βρήκα κάπως πιο ενδιαφέροντα ήταν τα βιβλία του Τσιφόρου και δύο τόμοι με ποιήματα του Καβάφη, αλλά για άλλα είχα πάει, επομένως δεν αγόρασα κάτι για να σου δείξω.

Για να πω την αλήθεια περισσότερη ώρα περπάτησα για να φτάσω εκεί παρά έκατσα στο bazaar. Φυσικά το bazaar είναι για καλό σκοπό, επομένως μπορείς απλά να πας να ρίξεις μία ματιά μήπως σου γυαλίσει κάτι.

9 thoughts on “10ο Bazaar βιβλίου Βήμα FM

    1. Θέλει τον χρόνο του κι αυτό, όπως όλα. Κι εγώ θέλω και σκέφτηκα ότι θα ήταν ευκαιρία να βρω κάποιο βιβλίο του από το βήμα, αλλά δυστυχώς δεν είχε ούτε ένα.

      1. Κάποτε που είχα πάει στο μουσείο μουσικής είχε πάρα πολλά. Είχα πάρει πολλά. Δυστυχως δεν τα έχω να στα δώσω!

  1. Γενικά τα bazaar είναι και λίγο τύχη να βρεις αυτό που ψάχνεις. Κατά τα άλλα όλοι περνάμε τις φάσεις μας αλλά ελπίζω κι εγώ να είσαι καλά. Μπορεί να ακούγεται τετριμμένο αλλά έχει σημασία να έχεις ανθρώπους να μιλάς, ειδικά όταν δεν είσαι καλά, και ακόμη και αν δεν έχεις, νομίζω ότι σε αυτό τον μικρό κύκλο εδώ θα βρεις αρκετούς πρόθυμους να ακούσουν και να μοιραστούν τις σκέψεις τους.

    1. Γενικά καλά είμαι, απλά πεσμένη ψυχολογικά και η ψυχολογία είναι πολύ βασική για να μπορώ να λειτουργήσω σε όσα κάνω. Εντάξει, θα μου περάσει με τον καιρό. Ήδη κατάφερα να κάνω μία ανάρτηση και πάω και για δεύτερη 🙂

      1. Ακριβώς η ψυχολογία είναι που θέλει πιο πολύ τη συζήτηση και εκτός από τον καιρό θέλει και προσπάθεια. Κι εγώ επηρεάζομαι από κακή ψυχολογία πολλές φορές, σε καταλαβαίνω απόλυτα.

Σχολιάστε

