Διάφορα

Καλοκαιρινές αλλαγές


Η σημερινή ανάρτηση θα είναι κάπως διαφορετική. Έχει φυσικά να κάνει με τη δημιουργία αλλά δεν έχει να κάνει με το βιβλίο.

Όταν αλλάζουν οι εποχές και ο καιρός, αλλάζει και η διάθεσή μου. Έτσι, προσπαθώ να αλλάζω πράγματα στο δωμάτιό, μου ανάλογα με αυτή. Φυσικά προσπαθώ να το κάνω με τον πιο οικονομικό τρόπο γι’ αυτό συνήθως ψάχνω πώς να φτιάξω πράγματα μόνη μου ή να αγοράσω κάποια οικονομικά κομμάτια.

Σε αυτήν την ανάρτηση θα σου δείξω πώς άλλαξα εγώ το δωμάτιό μου αν θες να πάρεις κάποιες ιδέες και να μου πεις και τη γνώμη σου.

Φέτος γενικά παίζει πολύ στα περιοδικά το μπόχο στυλ και η αλήθεια είναι ότι ενώ παλαιότερα το μισούσα, φέτος το λατρεύω. Προσπάθησα λοιπόν με κάποιες αλλαγές να δημιουργήσω μία μπόχο  καλοκαιρινή ατμόσφαιρα στο δωμάτιό μου.

Αυτό που έκανα είναι να αγοράσω κάποιες καινούριες θήκες για τα μαξιλάρια μου, να αλλάξω το ύφασμα στο προσκέφαλο του κρεβατιού μου, να βάλω ένα ριχτάρι για σκέπασμα, να βάλω ξύλινα σουπλά στα κομοδίνα μου, να φτιάξω μόνη μου έναν πίνακα ανακοινώσεων όπως εγώ τον ήθελα, να αγοράσω κάποια διακοσμητικά σε χρώμα θαλασσί και μπλε και να γεμίσω κάποια βάζα με πετρούλες και χαλικάκια. Όλα αυτά κόστισαν πραγματικά πολύ λίγα χρήματα.

Δες το αποτέλεσμα.

Αυτό που μου λείπει ακόμα είναι μία ονειροπαγίδα που θέλω να κρεμάσω στο παράθυρό μου, αλλά θέλει λίγο περισσότερο ψάξιμο.

15 thoughts on “Καλοκαιρινές αλλαγές

    1. Αχ άσε, κι εγώ όταν μείνω με τον φίλο μου τα ίδια θα έχω. Ήδη μου γκρινιάζει για τα πολλά μαξιλάρια. Λέει ότι τον ενοχλούν επειδή μερικά έχουν πάνω πούλιες. Χαχαχα

  1. Και όπως έχω ξαναπεί το κορίτσι μας είναι πράγματι δροσερό και έχει φτιάξει αντίστοιχα και το δωμάτιο! Τελείως καλοκαιρινό το look και περιμένω πως και πως να στρώσει ο καιρός για να φτιάξω σε αντίστοιχο στυλ το μπαλκονάκι μας.

  2. Αααα πάρα πολύ ωραία όλα….Εγώ έκανα μόνη μου ονειροπαγίδα, είναι πολύ εύκολο…Τσέκαρε στο youtube και θα βρεις σίγουρα κάποιο καλό σχέδιο να κάνεις…;-)

Σχολιάστε

