Διάφορα

Ένα μεγάλο ευχαριστώ!


thank-you-thanks-to-my-best-friend-Favim.com-3761645

Αυτή είναι μία πολύ ιδιαίτερη ανάρτηση. Ξέρεις, εγώ όταν είμαι χαρούμενη και συγκινημένη γράφω. Βέβαια τις περισσότερες φορές γράφω σε χαρτί, αλλά τώρα θα κάνω μία εξαίρεση. Μέσα από αυτή την ανάρτηση θα ήθελα να ευχαριστήσω με όλη μου την καρδιά τον κύριο Μιχάλη που στο αφιέρωμα που έκανε στο podcast του για τα βιβλιοφιλικά blog που παρακολουθεί, ανέφερε και το δικό μου και μάλιστα το χαρακτήρισε έτσι όπως θέλω κι εγώ να αισθάνεται κάποιος όταν είναι εδώ. Κεφάτο. Πραγματικά για ‘μένα αυτό σημαίνει πάρα πολλά. Ένα μεγάλο, πάρα πολύ μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν.

Με αφορμή λοιπόν αυτό, θέλω να ευχαριστήσω όλες τις φίλες μου, πλέον, από τα blog αλλά και όλους όσους διαβάζουν τις αναρτήσεις σου και απαντούν ή όχι σε αυτές, που με έχουν στηρίξει όλο αυτόν τον καιρό. Για ‘μένα αυτό το blog είναι το καταφύγιό μου που μπορώ να γράφω όσα θέλω, όπως τα θέλω και όποτε θέλω. Να γράφω τα πάντα και να συζητώ με όσους τα διαβάζουν. Εδώ αισθάνομαι τόσο ο εαυτός μου και αυτό θεωρώ ότι είναι το πιο σημαντικό.

Και πάλι λοιπόν, ευχαριστώ πάρα πολύ όλους!

Καλό ξημέρωμα.

13 thoughts on “Ένα μεγάλο ευχαριστώ!

  1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε Κατερίνα μου! Με κάνεις και κοκκινίζω με τα καλά σου λόγια, δεν έκανα και τίποτα σπουδαίο. Αλλά τώρα μου εξήψες και την περιέργεια! Τι καλό γράφεις στο χαρτί;

    1. Ε μα πώς; Αυτό δεν είναι τίποτα; Νομίζω ότι για όλους μας σημαίνει πολλά.

      Όσον αφορά αυτά που γράφω σε χαρτί, ήμουν σίγουρη ότι κάποιος θα ρωτούσε 😀
      Δεν γράφω κάτι συγκεκριμένο, απλά πολλές φορές όταν είμαι συναισθηματικά φορτισμένη, με βοηθάει να γράφω. Μπορεί να είναι ένα άσχετο κείμενο ή κάτι που θέλω να βγάλω απλά από μέσα μου.

      1. Ωω, και εγώ το έκανα αυτό, μετά άρχισα να τα μεταμορφώνω σε ιστορίες. Βοηθάει όντως να τα εξωτερικεύεις!

  2. Πολύ ενδιαφέρουσα η εκπομπή αλλά επειδή χρησιμοποιώ ταμπλέτα και δεν έχει καλά ηχεία δεν μπορώ να ακούσω όσα αναφέρονται (η μουσική βέβαια ακούγεται μια χαρά). Ξέρεις που μπορώ να βρω όλες τις διευθύνσεις που αναφέρονται;

      1. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον για την εκπομπή! Ελπίζω να σου αρέσουν και οι υπόλοιπες. Τα blog αυτά με έχουν κρατήσει κοντά τους πολύ καιρό και σίγουρα κάποια αν όχι όλα θα σου αρέσουν κι εσένα!

Σχολιάστε

