Αγαπημένα Μαΐου 2016


Πάει και αυτός ο μήνας. Μπήκε και επίσημα το καλοκαιράκι αν και σήμερα η μέρα ήταν παράξενη. Πολύ ζέστη και συννεφιά…

Αυτόν τον μήνα δεν είχα πολλά αγαπημένα, αλλά ήταν πολύ πολύ αγαπημένα και κάποιο από αυτά θα είναι αγαπημένο όλου του καλοκαιριού.

Το πρώτο λοιπόν είναι η αλλαγή διακόσμησης του δωματίου μου. Γενικά μου αρέσουν πολύ αυτού του είδους οι αλλαγές. Ανάλογα με την εποχή ή τη διάθεσή μου θέλω να αλλάζω τον χώρο που περνάω το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μου. Είχα πολύ καιρό να αλλάξω τα χρώματα στο δωμάτιό μου που ήταν πολύ απαλά, ροζ, λευκό, βεραμάν και χρειαζόμουν μία αλλαγή.

Σκέφτηκα από ρομαντικό να το κάνω λίγο πιο ethnic-boho στυλ. Τα βασικότερα χρώματα που έβαλα είναι το λευκό, το μπλε, το γαλάζιο και το ανοιχτό γκρι, αλλά σύντομα θα βάλω και αξεσουάρ σε πιο έντονο χρώμα. Ίσως κάποια μοβ και κίτρινα ή πορτοκαλί. Ακόμα δεν το έχω τελειοποιήσει γι’ αυτό και δεν έχω τραβήξει κάποιο φωτογραφία. Σύντομα όμως θα κάνω ξεχωριστή ανάρτηση για ιδέες διακόσμησης, όπως είχε κάνει και παλαιότερα.

Επόμενο αγαπημένο είναι το bullet journal που ξεκίνησα.

IMG_20160519_134413[1]

Στην αρχή της χρονιάς συνειδητοποίησα ότι δεν με ικανοποιεί να έχω το κλασσικό ημερολόγιο του εμπορίου. Τότε άρχισα να χρησιμοποιώ μία ατζέντα που είχα εδώ και χρόνια. Παρόλα αυτά, και πάλι περιοριζόμουν. Ήθελα κάτι μόνο για ‘μένα. Να είναι έτσι όπως το θέλω εγώ. Έψαξα λοιπόν λίγο στο διαδίκτυο και είδα ότι υπάρχει μία νέα μόδα. Τα bullet journals. Δηλαδή, μπορείς να αγοράσεις ένα σημειωματάριο της επιλογής σου για παράδειγμα και να φτιάξεις εσύ το ημερολόγιό σου όπως θες. Φτιάχνεις τον δικό σου κώδικα για να θυμάσαι πράγματα που πρέπει να κάνεις και αριθμείς τις σελίδες όπως θες για να ξέρεις πού είναι το καθετί. Υπάρχουν επίσης πολλά βίντεο στο you tube που μπορείς να δεις και να σε βοηθήσουν να φτιάξεις το δικό σου. Εγώ έφτιαξα ένα και βλέπω ότι με αυτόν τον τρόπο εκτός του ότι δεν ξεχνάω πράγματα, κάνω και περισσότερα απ’ ότι έκανα πριν. Δε θα το αναλύσω εδώ περισσότερο γιατί θα κάνω ξεχωριστή ανάρτηση για τα bullet journals.

Μέχρι τότε μπες εδώ για περισσότερες πληροφορίες.

Επόμενο είναι η αλλαγή στο blog μου. Επηρεάστηκα βλέπεις από την boho ατμόσφαιρα στο δωμάτιό μου και είπα να την μεταφέρω και στο blog.

Τέλος, ας με συγχωρέσουν οι άντρες της παρέας, είναι τα νέα μου νύχια!

IMG_20160601_150022[1]

Σχολιάστε

