Διάφορα

Αληθινά μέρη σε σειρές anime


Παρακολουθώ σειρές anime εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Θεωρώ, όπως έχω πει πάρα πολλές φορές, ότι έχουν να δώσουν κάτι μοναδικό στον θεατή που δεν μπορεί να του δώσει μία οποιαδήποτε άλλη σειρά. Αυτό που σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σου είναι κάτι που ενώ έβλεπα anime καιρό δεν το είχα πάρει χαμπάρι από την αρχή.

FI (1)

Οι δημιουργοί των anime, πολλές φορές μέσα στην σειρά χρησιμοποιούν μέρη που υπάρχουν και στην πραγματικότητα. Όχι μόνο μνημεία, αλλά και ουσιαστικά «ασήμαντα» μέρη μιας πόλης. Όταν κατάλαβα ότι σε πάρα πολλές σειρές συμβαίνει αυτό, πραγματικά ενθουσιάστηκα μιας και, ελπίζω να μην ακουστεί πολύ χαζό, θα ήθελα να επισκεφθώ το μέρος όπου υπήρχε στο αγαπημένο μου anime. Ένα ταξίδι στην Ιαπωνία είναι όνειρο ζωής για ‘μένα αλλά όταν ξέρω ότι κάποια μέρη από τις αγαπημένες μου σειρές, που μου έχουν δώσει πολλά, μα πάρα πολλά, υπάρχουν και στην πραγματικότητα είναι ακόμα ένα κίνητρο για να πάω κάποια στιγμή.

Ίσως αυτή η ανάρτηση στην πραγματικότητα να μη σε νοιάζει και η αλήθεια είναι ότι αν δεν βλέπεις anime είναι λογικό, αλλά ήθελα να τη μοιραστώ μαζί σου επειδή όταν το έμαθα μου έκανε εντύπωση. Επίσης, αχ αυτοί οι Ιάπωνες πόσο πολύ με εντυπωσιάζουν, βέβαια όχι πάντα θετικά, αλλά αυτό ας το αφήσουμε…

13 thoughts on “Αληθινά μέρη σε σειρές anime

    1. Όταν λες dark εννοείς κάτι σκοτεινό τρόμου, σκοτεινό ψυχολογικό ή με βρικόλακες για παράδειγμα; Για να σκεφτώ τι απ’ όλα να σου προτείνω 😀

      1. Χμ… Λοιπόν για αρχή θα σου πρότεινα κάτι μικρό για να μην βαρεθείς. Νούμερο ένα σκοτεινό για ‘μένα είναι το «Another» που τώρα το διαβάζω, αλλά έχω δει το anime όταν είχε βγει. Φανταστικό. Βέβαια θεωρείται ψιλοτρόμου, εγώ θα έλεγα ανατριχιαστικό λόγω της ατμόσφαιρας. Σκοτεινό επίσης είναι και το «Psycho-Pass» και είναι περισσότερο αστυνομικό. Νούμερο ένα ψυχολογικό είναι το «Monster» και ένα από τ’ αγαπημένα μου, αλλά είναι κάπως μεγάλο και δεν ξέρω αν θα έχεις υπομονή να το δεις. Τέλος, η σειρά «Higurashi no naku koro ni». Οι χαρακτήρες έρχονται σε αντίθεση με την τρέλα που επικρατεί στη σειρά. Φανταστική σειρά. Τσέκαρε υποθέσεις να δεις αν θα σου άρεσε κάποιο από αυτά.

  1. Και αφού προσφέρεσαι ευγενώς να μας κάνεις προτάσεις κάτι έτσι σε πως να το πω «επικό» έχεις να μου προτείνεις; Δεν μου αρέσουν τα τρόμου και τα πολύ σουρεαλιστικά/υπερφυσικα. Ψοφάω για καλή πλοκή!

    1. Τέλεια. Θα σου πω και δικά μου αγαπημένα. Ένα είναι το «Steins;Gate» έχει να κάνει με ταξίδια στον χρόνο, αλλά έχει και πολύ χιούμορ και δράμα. Τρομερή πλοκή. Επίσης η σειρά «Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin» είναι μία από τις καλύτερες που έχω δει και είναι μέσα σε φυλακές ανηλίκων. Το «επικό» το συνδυάζω και με τη σειρά «Berserk» αν και έχει στοιχεία φαντασίας νομίζω δε θα σε ενοχλήσουν. Θα σου πρότεινα όμως να δεις τις 3 ταινίες που βγήκαν πρόσφατα και όχι τη σειρά που είναι παλαιότερη και έχει και κάποια βαρετά επεισόδια. Θα σου έλεγα και το «Monster» που πρότεινα και στην Γεωργία αλλά υπάρχουν πολλοί με ψυχολογικά προβλήματα σε αυτό και δεν ξέρω αν θα σου αρέσει. Τέλος, αν και περισσότερο φαντασίας δεν μπορώ να μην αναφέρω το anime που με έκανε να κολλήσω με τα anime, το «Death Note» και το anime που με έκανε να κλάψω πολύ, το «Code Geass». Τσέκαρέ τα και για οτιδήποτε παραπάνω χρειαστείς πες μου.

      1. Σε ευχαριστώ πολύ, ήσουν πολύ αναλυτική! Το Death Note το έχω διαβάσει, ειχε αξιόλογη πλοκή αλλά σε ορισμένα σημεία μου φάνηκε τραβηγμένο. Το διασκέδασα όμως! Θα τα κοιτάξω και τα άλλα εννοείται!

      2. To anime είναι λίγο διαφορετικό από το manga, αλλά ναι, θεωρείται φαντασίας λόγω στοιχείων που έχει όπως οι θεοί του θανάτου και το σημειωματάριο. Έχει όμως πολύ καλή πλοκή.

Σχολιάστε

