Αγαπημένα Απριλίου 2016


Αρχικά να ευχηθώ Χρόνια πολλά σε όλους, Χριστός Ανέστη και καλό μήνα!

flowers-hello-may-may-spring-Favim.com-2086555

Ο μήνας που πέρασε δεν πήγε πολύ καλά στο θέμα του διαβάσματος, αλλά ελπίζω αυτός να είναι καλύτερος!

Αυτόν τον μήνα ασχολήθηκα λίγο περισσότερο με το tumblr που μέχρι τώρα δεν είχα και σε τόσο μεγάλη εκτίμηση. Έφτιαξα λοιπόν και δικό μου tumblr και θεωρώ ότι θα με βολέψει πολύ για να αναρτώ περισσότερο φωτογραφίες, σκέψεις ή φράσεις από βιβλία που μου αρέσουν. Σίγουρα δεν είναι όπως το blog, αλλά μπορείς να γράφεις κάτι πιο σύντομο και πιο συχνά. Επομένως ορίστε το link αν σε ενδιαφέρει και θες να με ακολουθήσεις κι εκεί.

Μέσω του tumblr γνώρισα κάποιους καλλιτέχνες που πραγματικά λάτρεψα τη δουλειά τους. Θα σου βάλω παρακάτω τους λογαριασμούς τους στο instagram, αν θες να ρίξεις μία ματιά.

kelogsloops

iraville

kelseyjbeckett και

taryndraws

Δε θα μπορούσα να παραλείψω να βάλω στα αγαπημένα του μήνα, τη βόλτα που κάναμε με την Ελένη και τη Δήμητρα στο Μοναστηράκι για βιβλία.

Επίσης τον Απρίλη πέρασα πολύ χρόνο στο αγαπημένα μου Booktalks για καφέ με φίλους αλλά και μόνη μου για διάβασμα.

51F2si3v7uL._AC_UL320_SR226,320_Και τέλος θα βάλω την αστυνομική σειρά The killing που μου άρεσε πάρα, μα πάρα πολύ. Είδα την αμερικάνικη σειρά, όχι τη δανέζικη αν κι έχω ακούσει ότι είναι καλύτερη. Η σειρά αποτελείται από 4 κύκλους και ασχολείται με 3 υποθέσεις δολοφονίας. Δε θα πω κάτι παραπάνω γιατί σκέφτομαι να κάνω μία ξεχωριστή ανάρτηση για τις σειρές που βλέπω. Πάντως αν σου αρέσουν οι αστυνομικές σειρές, σίγουρα θα τη λατρέψεις, αν και το τέλος ήταν κάπως μελό, κατά τη γνώμη μου.

20 thoughts on “Αγαπημένα Απριλίου 2016

    1. Κι εγώ θα δω πώς θα πάει. Θεωρώ ότι βολεύει αρκετά για να ανεβάζεις κυρίως φωτογραφίες με ένα μικρό κείμενο από κάτω. Σίγουρα δεν είναι για μεγάλες αναρτήσεις όπως αυτές που κάνουμε εμείς. Δοκίμασέ το κι εσύ!

  1. Κατ’αρχάς καλό μήνα και χρόνια πολλά! Θα έχει ενδιαφέρον το tumblr αλλά πράγματι για το «δικό μας» hobby δε νομίζω να προσφέρεται. Το πολύ πολύ να βλέπουμε εκεί και να ερχόμαστε εδώ για την κουβεντούλα μας!

  2. Μα δεν ήταν απαίσιο το τέλος του Killing? Το χάλασαν όλο! Αλλά γενικά πολύ καλή σειρά, ακόμη πιο σκοτεινή είναι το The Fall αν θες να τσεκάρεις 😉

    1. Ναι όντως ήταν κάπως ξενέρωτο. Δεν ταίριαζε με την ατμόσφαιρα της σειράς. Το «the fall» το έχω ήδη κατεβάσει, αλλά ακόμα δεν το έχω ξεκινήσει. Λογικά σήμερα το βράδυ θα το ξεκινήσω.

      1. Εννοείται 😀 Να σε ρωτήσω είναι μεγάλο spoiler που ξέρω ποιος είναι ο δολοφόνος ή το μαθαίνεις από την αρχή;

      1. Α δεν έχει τελειώσει; Τουλάχιστον στην 2η σεζόν το κλείνουν καλά ή μας αφήνουν πάνω στο καλό; Για να ξέρω τι να περιμένω.

  3. Γενικά νομίζω ο Απρίλιος δεν ήταν για πολλους καλός μήνας για ανάγνωση.Ούτε και για μένα..Πολλή ενδιαφέρουσα η σειρά!Καλό μήνα και χρόνια πολλά 🙂

  4. Καλό μήνα! Πολύ ωραία φαίνεται η σειρά θα την κατεβάσω κι εγώ! Και σίγουρα θα τσεκάρω το tumblr και τα instagram που μας πρότεινες! Φιλιά!

Σχολιάστε

