Βόλτα στα παλιοβιβλιοπωλεία


Σήμερα το πρωί ξεκίνησε με πολύ όρεξη αν και ο καιρός δεν ήταν και ο καλύτερος. Με την Ελένη από το Over the place και την Δήμητρα από το The black cat diaries πήγαμε βόλτα στα παλαιοβιβλιοπωλεία στο Μοναστηράκι! Για ‘μένα ήταν η πρώτη φορά που θα πήγαινα σε βιβλιοπωλείο με μεταχειρισμένα βιβλία. Γενικά, μέχρι τώρα, δεν ήμουν και τόσο θετική στο να αγοράζω βιβλία που κάποτε άνηκαν σε κάποιον άλλον, που δεν γνωρίζω, αλλά ήθελα πολύ να πάω σε ένα τέτοιο μέρος για να δω πώς θα μου φανεί.

Έμεινα λοιπόν πολύ, μα πάρα πολύ ευχαριστημένη από αυτό που αντίκρισα. Ένα μέρος πραγματικά γεμάτο βιβλία, όλων των ειδών. Μείναμε αρκετή ώρα στα μαγαζιά και όλες αγοράσαμε από κάτι. Αυτά που πήρα εγώ ήταν

IMG_20160429_193259[1]

IMG_20160429_193701[1]

IMG_20160429_194024[1]

Το 3ο βιβλίο δεν το πήρα για ‘μένα αλλά φαντάζομαι θα το διαβάσω κι εγώ κάποια στιγμή.

Σίγουρα σε ένα τέτοιο μαγαζί μπορείς να βρεις πολλούς μικρούς θησαυρούς που δεν περίμενες ποτέ. Γι’ αυτό αν είσαι σαν εμένα και διαβάζεις μόνο καινούρια βιβλία, δοκίμασε να πας μία βόλτα σε ένα καλό παλαιοβιβλιοπωλείο και ίσως αλλάξεις γνώμη.

17 thoughts on “Βόλτα στα παλιοβιβλιοπωλεία

      1. Το απογευμα! Για πλάκα το έγραψα το παράπονο..! Εχω Αλλωστε χτίσει εξοχική μεζονέτα στον ιδιοκτητη με τις αγορες μου.

    1. Ναι οι τιμές είναι πολύ καλές. Σκέψου ότι εγώ πήρα 3 βιβλία σε πολύ καλή κατάσταση 11 ευρώ. Έχει και πολλά στα Ελληνικά απλά γενικά θέλει να έχεις αρκετό χρόνο για ψάξιμο. Τα public δυστυχώς έχουν κάποια βιβλία σε προσφορά αλλά είναι σχεδόν πάντα τα ίδια και τα καινούρια έχουν τις κλασσικές τιμές, γύρω στα 18 ευρώ.

  1. Τέλειες φωτογραφίες! Δεν έχω πάει ποτέ σε κάποιο παλαιοβιβλιοπωλείο και σίγουρα συμφέρει αρκετά. Να το κανονίσουμε για την επόμενη φορά που θα βρεθούμε. 😉

Σχολιάστε

