Δύσκολη περίοδος για διάβασμα


clockwork-angel-the-infernal-devices-will-herondale-tessa-gray-Favim.com-1190398Αυτός ο μήνας έχει πάει πραγματικά χάλια στο θέμα του διαβάσματος. Άλλα είχα πει στο TBR ότι θα διαβάσω και άλλα τελικά διαβάζω. Είχα ξεκινήσει με την αίθουσα του θρόνου που πραγματικά βαρέθηκα πάρα πολύ. Δεν με τράβηξε τίποτα σ’ αυτό το βιβλίο. Απογοητεύτηκα αρκετά επειδή πίστευα ότι θα μου άρεσε πολύ. Είχα ακούσει τα καλύτερα και τελικά στις πρώτες 100 σελίδες το άφησα. Έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω κάτι με περισσότερη δράση και άρχισα τον κουρδιστό άγγελο. Το πρώτο βιβλίο της τριλογίας δαιμονικές μηχανές. Μέχρι τώρα μου αρέσει πολύ αλλά πραγματικά το διαβάζω με ρυθμούς χελώνας… Σίγουρα γι’ αυτό φταίει και ο καιρός που είναι τόσο καλός και θέλω συνέχεια να είμαι έξω. Φυσικά παίρνω πάντα μαζί μου και το βιβλίο μου, αλλά συνήθως δεν είμαι μόνη κι έτσι δεν μπορώ να διαβάσω…

Ουφ! Ελπίζω ο επόμενος μήνας να πάει καλύτερα. Σίγουρα πάντως θα επιλέξω μικρότερα βιβλία. Νομίζω ότι με κούρασα τα πολυσέλιδα βιβλία και γι’ αυτό αυτή τη στιγμή έχω αυτή τη δυσκολία. Ήδη έχω επιλέξει ποια θα είναι αυτά που θα διαβάσω τον επόμενο μήνα… αλλά θα τα πούμε στο TBR του Μαΐου.

4 thoughts on “Δύσκολη περίοδος για διάβασμα

      1. Περναω μια δυσκολη αναγνωστικη φάση με τον Γιάλομ. Διάβασα 120 σελίδες και το άφησα για λίγο. Τώρα λέω να αφήσω τον Τσιφόρο και να κοιμηθώ δουλεύω αυριο..

Σχολιάστε

