Διάφορα

Εκφοβιστικό TBR tag!


books-brown-theme-old-brown-Favim.com-4225091

Σήμερα θέλω τόσο πολύ να γράψω αλλά δεν μου έρχεται κάποια ιδέα… Χθες διάβασα το tag της Γεωργίας από το cherrybookish’s Blog και είπα να το κάνω σήμερα μιας και θέλω οπωσδήποτε να γράψω.

1. Ποιο βιβλίο δεν κατάφερες ποτέ να τελειώσεις;

Με μεγάλη ευκολία θα πω το «Illuminati». Το βαρέθηκα πολύ γρήγορα. Ίσως βέβαια έφταιγε και το ότι ήμουν αρκετά μικρότερη. Πάντως δεν το έχω ξαναπιάσει στα χέρια μου από τότε.

2. Ποιο βιβλίο δεν έχεις διαβάσει ακόμα γιατί δεν είχες ελεύθερο χρόνο;

Τον Μπρούτζινο καβαλάρη. Όλο λέω θα το αρχίσω και όλο κάτι προκύπτει και λέω άστο γι’ αργότερα.

3. Ποιο βιβλίο δεν έχεις διαβάσει ακόμα γιατί είναι μέρος μιας κάποιας τριλογίας;

Το 2ο βιβλίο από τους αγώνες πείνας.

4. Ποιο βιβλίο που έχει εκδοθεί πρόσφατα, δεν έχεις διαβάσει ακόμα;

Ο Κάφκα στην ακτή. Ε, δεν είναι και εντελώς καινούριο αλλά είναι από τα πιο καινούρια που έχω στην βιβλιοθήκη μου.

5. Ποιο βιβλίο δεν έχετε διαβάσει ακόμα, γιατί διαβάσατε κάποιο άλλο του ίδιου συγγραφέα και δεν σας άρεσε;

Το «Η Βερόνικα αποφασίζει να πεθάνει». Θέλω να το διαβάσω πάρα πολύ αλλά δεν μου άρεσαν τα «11 λεπτά» που είχα διαβάσει παλαιότερα κι αυτό με κάνει να το αναβάλω συνεχώς.

6. Ποιο βιβλίο δεν έχετε ακόμα διάθεση να το διαβάσετε;

Το «Gone girl».

7. Ποιο βιβλίο δεν έχετε διαβάσει ακόμα γιατί είναι τεράστιο;

Δεν είναι μόνο ένα. «Τα φώτα», την «Καρδερίνα», το «Πόλη στις φλόγες» και το πραγματικά τεράστιο «Σογκούν».

8.Ποιο βιβλίο δεν έχετε διαβάσει ακόμα γιατί το αγοράσατε αποκλειστικά και μόνο για το εξώφυλλο του και ανακαλύψατε αργότερα πως έχει κακές κριτικές;

Δεν έχω κάποιο.

9. Ποιο είναι το βιβλίο που σας τρομάζει η ανάγνωση του;

Το «Ένας ξαφνικός θάνατος» γιατί ενώ είχα ακούσει τα χειρότερα το αγόρασα.

10. Ποιον ταγκάρεις;

Φυσικά όλους όσους θέλουν να το κάνουν.

5 thoughts on “Εκφοβιστικό TBR tag!

  1. Λοιπον το «Η βερονικα αποφασιζει να πεθανει» μου αρεσε. Τωρα εμενα μου αρεσαν και τα 11 λεπτα, οχι πολυ και σιγουρα οχι τοσο οσο η βερονικα. Τα φωτα θελω να τα αγορασω,αλλα τα εχω στα αγγλικα!Οπως και την καρδερινα μισο διαβασμενη (ουτε καν 1/4).

    Το ενας ξαφνικος θανατος ειναι καλο, απλα λιγο διαφορετικο απο τον Ποτερ και ολιγον βαρετο.

    1. Εγώ θέλω όλα αυτά να τα διαβάσω, αλλά αυτόν τον μήνα έχω πάει πολύ πίσω μιας και δεν έχω τόσο πολύ ελεύθερο χρόνο για διάβασμα. Λόγω του καιρού είμαι συνέχεια έξω και δεν διαβάζω τόσο…

  2. Το Πολη στις Φλογες αστο καλυτερα, δεν εχει κατι το ιδιαιτερο.
    Η Καρδερινα ομως… ❤
    Στη Βερονικα δεν μου αρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ το τελος, χαλασε όλο το βιβλίο και πραγματικα τοτε αποφασισα οτι ο Coehlo τελικα δεν ειναι καθολου για εκτιμηση και δεν ξαναδιαβασα τιποτα δικο του.

Σχολιάστε

