Ταινίες/Σειρές

Ταινίες Μαρτίου 2016


Μιας και σε λίγο θα πρέπει να κάνω τις ταινίες του Απριλίου, είπα να τελειώνω με αυτές του Μαρτίου. Τον Μάρτη είδα πολλές ωραίες ταινίες και πραγματικά πολλές από αυτές δεν περίμενα να μου αρέσουν τόσο πολύ.

Θα ξεκινήσω από τις αγαπημένες μου και αυτές είναι το «The Danish girl» που μπορώ να πω με μεγάλη σιγουριά πλέον ότι ήταν η καλύτερη ταινία των Όσκαρ. Επίσης εγώ, ναι εγώ, μία από τις μεγαλύτερες θαυμάστριες του Leo θεωρώ ότι φέτος το Όσκαρ έπρεπε να το πάρει ο Eddie Redmayne για τον ρόλο του στο «The Danish girl». Εξαιρετική ταινία πολύ καταθλιπτική και δραματική αλλά πραγματικά άξιζε. Ουσιαστικά μας δείχνει την ζωή της πρώτης τρανσέξουαλ. Να την δεις, δε θα το μετανιώσεις. Το «Beasts on no Nation» είναι μία ταινία που επίσης ήταν, αν θυμάμαι καλά υποψήφια για Όσκαρ απλά δεν την ξέρουν πολλοί επειδή ήταν στην κατηγορία καλύτερης φωτογραφίας. Με σιγουριά μπορώ να πω ότι και αυτή ήταν καλύτερη από τις υπόλοιπες που ήταν υποψήφιες για Όσκαρ καλύτερης ταινίας. Η ταινία μας δείχνει τη ζωή ενός παιδιού που αφού χάνει την οικογένειά του καταλήγει με τους αντάρτες και γίνεται σε πολύ νεαρή ηλικία στρατιώτης. Εξαιρετικές ερμηνείες, πολύ ωραία και σοκαριστική ταινία. Το τραγικό είναι ότι όλα αυτά συμβαίνουν ακόμα και σήμερα…

Επόμενες πολύ ωραίες ταινίες, είναι το «The dressmaker» να τονίσω ότι παίζει ο Liam Hemsworth γκου χου, γκου χου… Ναι, λοιπόν μία πολύ ωραία δραματική κομεντί με πολύ ωραία πλοκή και μηνύματα. Ουσιαστικά ξεκινά όταν η «Μοδίστρα» επιστρέφει στον τόπο που μεγάλωσε όπου όλοι την θεωρούν υπαίτια για τον θάνατο ενός παιδιού. Δείχνει πολύ έντονα πώς τα κουτσομπολιά, ο φόβος και οι προκαταλήψεις μπορούν να καταστρέψουν την ευτυχία ενός ανθρώπου. Θα την δεις πολύ ευχάριστα. Η άλλη είναι το «In the heart of the sea» που παίζει ο μεγάλος αδελφός του Liam, Chris… Η ταινία μας δείχνει το πώς ουσιαστικά ο Herman Melville εμπνεύστηκε και έγραψε την ιστορία του Μόμπυ Ντικ. Μου άρεσε πολύ αν και δεν έχω ακούσει καλές κριτικές.

Τέλος, θα αναφέρω τις ταινίες που δεν μου άρεσαν και τόσο. Το «Spotlight» πήρε Όσκαρ καλύτερης ταινίας. Εντάξει όταν την είδα κατάλαβα τον λόγο. Έθιγε ένα πολύ λεπτό θέμα και βασιζόταν σε αληθινά γεγονότα. Μία ομάδα δημοσιογράφων προσπαθούν να ξεσκεπάσουν τις κακοποιήσεις παιδιών από ιερείς. Παρόλα αυτά, ήταν αργή, προβλέψιμη και γενικά δεν μας έλεγε και κάτι που δεν ξέραμε. Την ταινία «Καρδιές στην Ατλαντίδα» την είδα επειδή διάβασα το βιβλίο και την αναφέρω μόνο γι’ αυτό γιατί δεν μου άρεσε ιδιαίτερα ούτε η ταινία, ούτε το βιβλίο. Παρόλα αυτά, στην ταινία παρέλειψαν τα βαρετά κομμάτια του βιβλίου. Τέλος, η ταινία «The big short» πήρε από μένα το Όσκαρ πιο βαρετής ταινίας της χρονιάς. Σίγουρα η χειρότερη που έχω δει φέτος. Μας έδειχνε πώς ξέσπασε η κρίση στην Αμερική. Ένα θα σου πω. Αν δεν έχει γνώσεις πάνω στα οικονομικά, ή μάλλον εξειδικευμένες γνώσεις, μην τη δεις… Χάλια, πολύ χάλια. Πραγματικά. Πωωωω τώρα την ξαναθυμήθηκα και συγχύστηκα. Άθλια.

Αυτά για τον μήνα που πέρασε. Δυστυχώς τον Απρίλη δε θα γράψω για πολλές ταινίες μιας και το έχω ρίξει στις σειρές!

13 thoughts on “Ταινίες Μαρτίου 2016

  1. Ουφ κι εγω ειδα 2 λεπτα απο το The big short και ειπα «Χμμμ… αστο καλυτερα». Θα το δω καποτε, αλλά αμφιβάλλω ότι θα καταλάβω, δεν εχω ιδέα απο οικονομικους όρους.

      1. Ναι. Με εχει κερδισει αυτο το καιρο ο γραπτος λογος και η σειρες. Αλλα θα κρατησω τις κριτικες σου στην καρδια μου..!

  2. θα σας προτεινα να δείτε το Instructions Not Included (2013).
    Πραγματικα δεν περίμενα τέτοια δραματική κωμώδια, άλλα περίμενα και τελικά άλλα είδα.
    Με άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις και δακρυα στα μάτια.
    IMDB rate : 7.6
    Ελληνικός τίτλος: Πουθενά χωρίς την κόρη μου

Σχολιάστε

