Κριτικές βιβλίων · TBR of the month

TBR Απριλίου 2016


bibliophile-book-cute-jar-Favim.com-2633784

Ουφ! Αυτός ο μήνας είναι αρκετά δύσκολος στο να αποφασίσω τι θα διαβάσω. Αρχικά επέλεξα με ευκολία τα graphic novel «Αϊβαλί» και «Saga» που τελικά δεν διάβασα τον προηγούμενο μήνα, αλλά με δυσκολία κατέληξα σε κάποια βιβλία. Το πρώτο είναι «Η αίθουσα του θρόνου» που έχω ήδη ξεκινήσει, αλλά ακόμα δεν με έχεις αγγίξει και αν προλάβω θα διαβάσω κάποιο βιβλίο του Χαρούκι Μουρακάμι. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποιο. Μάλλον κάποιο μικρό.

Δεν βάζω άλλα στη λίστα μου, μιας και μάλλον θα αργήσω να τελειώσω την αίθουσα του θρόνου.

Εσύ, έχεις επιλέξει ποια βιβλία θα διαβάσεις αυτόν τον μήνα;

24 thoughts on “TBR Απριλίου 2016

      1. Να σου πω την αλήθεια μου αρέσουν τα βιβλία που με πηγαίνουν σε μία άλλη εποχή. Αν και τα 90s δεν είναι και πολύ παλιά, ίσως μου άρεσε η αίσθηση από τα παιδικά μου χρόνια 🙂

  1. Εγώ είμαι σελίδα 89 στην Πόλη στις Φλόγες… Σύνολο 1024 σελιδες, μεγάλες κιολας. Ελπίζω να το τελειώσω μέσα στον Απρίλη!
    Οι Μικρες Ωρες του Μουρακαμι ειναι μικρό και ωραίο!
    Από τα μικρά του στα ελληνικά, αυτό μου άρεσε πιο πολύ νομιζω.

    1. Αχ αυτό το βιβλίο. Περιμένω να έρθει το καλοκαίρι για να το διαβάσω γιατί τότε δε θ έχω υποχρεώσεις και δε θα χρειάζεται και χρησιμοποιώ τόσο πολύ τα ΜΜΜ, μιας και το βιβλίο είναι τεράστιο!
      Όσον αφορά τα βιβλία του Μουρακάμι, δεν θυμάμαι αν έχω τις μικρές ώρες σε ηλεκτρονική μορφή. Έλεγα να διαβάσω το Σπούτνικ αγαπημένη που είναι και αυτό μικρό.

      1. Το Σπουτνικ δεν μου άρεσε και τόσο δυστυχώς… Και το Νορβηγικό Δάσος που άρεσει σε όλυς (εκτός απο μένα) δεν είναι και μεγάλο πάντως.

      1. Χαχα εσένα θυμάμαι όποτε κοιτάω πόσες σελίδες μου έχουν μείνει ακόμα! Αλλά θα το παλέψω, αν το αφήσω έστω και λίγο πάει το έχασα το παιχνίδι!
        Είναι τρομακτικό το μέγεθος, αλλά μεχρι στιγμής είναι ενδιαφέρον.

  2. Διαβάζω τον Κοκκινολαιμη του Νεσμπο και θέλω να τελειώσω και δύο βιβλία του Barnes μέσα στο μήνα! Ο θρόνος ούτε και μένα με άγγιξε, από Μουρακαμι τώρα θέλω να διαβάσω το Νορβηγικό Δάσος! Καλό διάβασμα γλυκούλα!

      1. Να σου πω την αλήθεια ενώ μου άρεσε το περίμενα πιο αστυνομικό. Την ταινία την έχω στο μυαλό μου για να τη δω κάποια στιγμή που θα έχω χρόνο. Λένε ότι είναι πολύ καλή.

  3. Διαβάζω την Γυάλινη Πόλη, το τρίτο από τα Θανάσιμα Εργαλεία. Έχει μείνει λίγο, οπότε μετά θα συνεχίσω με το επόμενο αν και θέλω μια αλλαγή με κανένα που να μην είναι fantasy. Επίσης νεανικό, κάτι που να μου φτιάξει τη διάθεση.

      1. Όχι εντάξει διαβάζονται με άνεση, απλώς εγώ ζορίστηκα λίγο με το πρώτο. Το μισό το διάβασα στα Αγγλικά και το άλλο μισό στα Ελληνικά σε pdf γιατί έχει πολλή δική του ορολογία και για να μπω καλύτερα στο κλίμα ήθελα το μεταφρασμένο. Είναι ένα ωραίο σύμπαν με συμπαθητικούς χαρακτήρες για fantasy.

      2. Έχω διαβάσει την πόλη των οστών, αλλά θα συνεχίσω με τις δαιμονικές μηχανές πριν διαβάσω το 2ο από τα θανάσιμα εργαλεία.

  4. Προς το παρόν διαβάζω το «Οι αναμνήσεις ενός κλόουν» του Heinrich Böll! Για μετά, έχω αρκετά βιβλία στο μυαλό μου, αλλά δε ξέρω με ποια σειρά θα τα διαβάσω.
    Σχετικά με τη Λούλα, επειδή είδα το συζητάτε πιο πάνω με την Τζώρτζια, εκτός των άλλων νομίζεις ότι προσγειώνεσαι στην πραγματικότητα των 90’s, πράγμα που μου άρεσε τρελά, γιατί όπως λες κι εσύ υπάρχουν κάποιες αναμνήσεις από αυτή την εποχή, χωρίς όμως να την έχουμε ζήσει στο μεδούλι της μιας και ήμασταν παιδιά.

    1. Ναι, όντως. Θεωρώ ότι μόνο και μόνο αυτό το κομμάτι, το κλίμα της εποχής, θα είναι πολύ ενδιαφέρον. Γενικά εγώ λατρεύω τα βιβλία που μιλούν για άλλες εποχές. Αισθάνομαι ότι μου δίνουν κάτι παραπάνω.

Σχολιάστε

