Κριτικές βιβλίων

Οργισμένη Παρασκευή – Nicci French


IMG_20160326_132013[1]

Όταν ανακαλύπτεται ένα πρησμένο και μελανιασμένο πτώμα να επιπλέει στον ποταμό Τάμεση, η αστυνομία μπορεί τουλάχιστον να είναι σίγουρη ότι η αναγνώριση του θύματος δεν θα αποτελέσει πρόβλημα. Γύρω από τον καρπό του νεκρού ανθρώπου, υπάρχει ένα νοσοκομειακό περικάρπιο. Επάνω του, είναι γραμμένο ένα όνομα: Δρ Φ. Κλάιν.
Όμως η ψυχοθεραπεύτρια Φρίντα Κλάιν είναι ολοζώντανη. Και καθώς δεν αργούν να βρεθούν στοιχεία που τη συνδέουν με το έγκλημα, καθίσταται η υπ’ αριθμόν ένα ύποπτη!
Μην έχοντας τη δυνατότητα να πείσει την αστυνομία για την αθωότητά της, η Φρίντα αναγκάζεται να πάρει μία πολύ ριψοκίνδυνη απόφαση προκειμένου να μπορέσει να ενώσει όλα τα κομμάτια του αποτρόπαιου παζλ και ν’ ανακαλύψει την αλήθεια, πριν να είναι πολύ αργά τόσο για την ίδια όσο και για τους ανθρώπους που αγαπά.
Η Οργισμένη Παρασκευή είναι το πέμπτο, καθηλωτικό και συναρπαστικό μυθιστόρημα της σειράς με πρωταγωνίστρια τη Φρίντα Κλάιν ενώ η υπογραφή Nicci French αποτελεί πια εγγύηση.

***

Πρώτη φορά αγοράζω βιβλίο και το διαβάζω τόσο γρήγορα. Συνήθως ενθουσιάζομαι με κάποιο, το αγοράζω και το διαβάζω μετά από αρκετό καιρό. Ε, με αυτό δεν άντεξα. Έπρεπε να μάθω τι θα συμβεί στη συνέχεια. Όπως ξέρεις η συγκεκριμένη σειρά βιβλίων είναι από τις αγαπημένες μου μιας και είναι ακριβώς το στυλ που μου αρέσει. Έξυπνη πρωταγωνίστρια, ωραία πλοκή, μυστήριο, φόνοι, κυνηγητό, ψάξιμο, πολύ ψάξιμο. Αυτού του είδους τα βιβλία τα καταβροχθίζω, αν έχω χρόνο φυσικά για διάβασμα.

Η Παρασκευή λοιπόν είναι σίγουρα ένα από τ’ αγαπημένα μου της σειράς. Το θεωρώ το καλύτερο απ’ όλα, αλλά εγώ πάντα πρώτο στην καρδιά μου θα έχω το πρώτο, «Blue Monday», μιας και ήταν αυτό που με έβαλε στον κόσμο της Φρίντα Κλάιν. Παρόλα αυτά, το πέμπτο βιβλίο της σειράς το θεωρώ σε όλα τα κομμάτια καλύτερο απ’ όλα. Είχε από την αρχή μέχρι το τέλος πολύ μεγάλη αγωνία, είχε δράση, ψάξιμο, μυστήριο, αρκετούς υπόπτους, κάτι που με ξετρέλανε και ανατροπές. Επίσης το τέλος του ήταν πάρα πολύ καλό και σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό.

Δεν έχω να πω περισσότερα μιας και φοβάμαι μην κάνω κάποιο spoiler για την πλοκή και θα ήταν κρίμα. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι αυτή τη φορά βλέπουμε την Φρίντα σε έναν άλλον ρόλο που ομολογώ ότι της ταιριάζει πολύ, αν και στην αρχή δεν το περίμενα.

Διαβασέ το και δε θα χάσεις!

10 thoughts on “Οργισμένη Παρασκευή – Nicci French

    1. Χα! Σιγά σιγά πετυχαίνω αυτό που θέλω 😀 Ωραία και η Τρίτη. Σχετικά με τη Δευτέρα, εγώ κόλλησα επειδή πραγματικά δεν είχε πάει καν το μυαλό μου στο τι θα συμβεί. Επίσης, όπως είπα και παραπάνω, ήταν αυτό που με έβαλε στην υπόθεση και το έχω μέσα στην καρδιά μου. Παρόλα αυτά, θεωρώ ότι μέχρι τη μέση περίπου ή στις πρώτες 100 σελίδες ήταν λίγο φλατ. Δεν γινόταν και κάτι συγκλονιστικό. Τα καλύτερα στο σύνολο θεωρώ το 4ο και το 5ο.

      1. Παντως αμα ξεκινησω την Τριτη θα σε βαλω να μου πεις το τελος της Δευτερας γιατι δεν θυμαμαι τπτ,θα σου πω μεχρι που εχω φτασει και θα μου πεις τι συμβαινει μετα..

  1. Και η λίστα με τις αναγνωστικές επιθυμίες αυξάνεται… Έλεος βρε κορίτσια, θα με καταστρέψετε!
    Ευχαριστούμε για την παρουσίαση!!!

  2. Ενα θα σου πω!!! Ηταν υπέροχο όπως και όλα τα προηγούμενα της σειράς, δεν έχω πραγματικά λόγια για αυτούς τους συγγραφείς και για την ηρωίδα που δημιούργησαν μεσα από τα βιβλία τους!! Την λατρεύω και ειλικρινά καθώς τελείωναν οι σελίδες του βιβλίου με έπιανε μια στενοχώρια που τελειώνει κάτι τόσο όμορφο που μου κρατούσε συντροφιά και που άντε τώρα να βρεις κάτι άλλο να διαβάσεις που να έχει ακριβώς την ίδια ένταση να σε κρατήσει σε εγρήγορση…και το αστείο ειναι ότι βαθιά μεσα μου ξέρω πως το μόνο που θα μου αρέσει τόσο πολύ θα ειναι το επόμενο της σειράς που δυστυχώς δεν θα ειναι άμεσα διαθέσιμο…Αραγε τι να σκεφτόταν η Φρίντα γι αυτό;;; 😉

    1. Να φανταστώ μόλις το τελειώσες ε; Πολύ μεγάλο ενθουσιασμό βλέπω. Είδες που στα έλεγα; Νομίζω ότι ήταν το καλύτερο αυτό. Εντάξει, σίγουρα υπάρχουν κι άλλα πολύ καλά βιβλία του είδους. Θα έλεγα και ισάξια με αυτό.

  3. Η Δευτέρα μου άρεσε, την Τρίτη την βαρέθηκα κι έχω πόσο καιρό στην βιβλιοθήκη μου την Τετάρτη! Όλο λεω θα την διαβάσω, αλλά πάντα κάτι με τραβάει αλλού. Για την Παρασκευή όμως έχω ακούσει απο παντού μόνο καλά λόγια..

    1. Θεωρώ την Τρίτη και την Τετάρτη τα πιο βαρετά. Η Πέμπτη είναι τέλεια μιας και επικεντρώνεται στο παρελθόν της Φρίντα και η Παρασκευή ακόμα καλύτερη.

Σχολιάστε

