Αγαπημένα Μαρτίου 2016


goodbye-march-hello-april-spring-tumblr-Favim.com-2656473

Πάει και ο Μάρτιος. Χμ… αυτόν τον μήνα δεν είχα και πολλά αγαπημένα, αλλά αυτά που είχα ήταν πολύ πιο σημαντικά.

Πρώτο και καλύτερο ήταν η συνάντηση με τις άλλες blogger στο πορτατίφ.

12719615_248550388811979_5973986474331296323_o

Δε θα γράψω πολλά γιατί ήδη το είχα κάνει σε προηγούμενη ανάρτηση. Πέρασα τέλεια και αισθάνθηκα ότι είμαι με μία παρέα που μπορώ να συζητήσω όλα όσα μ’ ενδιαφέρουν. Μακάρι να κανονίσουμε και πάλι να συναντηθούμε!

Επόμενο αγαπημένο μου γι’ αυτόν τον μήνα, αν και δεν ήταν από την αρχή του μήνα, ήταν το γυμναστήριο.

body-easel-exercise-fit-Favim.com-4117002

Δεν ξεκίνησα τώρα το γυμναστήριο αλλά από πέρυσι στις αρχές του χρόνου. Όπως φυσικά πιστεύω ότι συμβαίνει σε όλους, υπάρχουν φορές που πας γυμναστήριο με πολύ όρεξη, για γυμναστική, και άλλες που πες με το ζόρι. Το θέμα βέβαια είναι να πηγαίνεις και να μην το αφήνεις. Στα τέλη περίπου αυτού του μήνα αποφάσισα να ξεκινήσω ένα πιο «σκληρό» πρόγραμμα γυμναστικής και πιο χρονοβόρο θα έλεγα και επίσης να προσέχω αρκετά τη διατροφή μου. Ε, τι να κάνουμε πλησιάζει και καλοκαίρι 😛

Επίσης άρχισα και πάλι να ασχολούμαι με την ομάδα που είμαι μέλος και σχετίζεται με τα anime. Αναφέρομαι στην ομάδα Sick Fansubs που έχω αναφέρει και παλαιότερα. Παράλληλα με αυτό έχω αρχίσει και πάλι και βλέπω σειρές anime που εδώ και καιρό δεν το έκανα.

Τέλος, αυτόν τον μήνα άνοιξα και πάλι ένα blog ομορφιάς που είχε παλαιότερα. Ήταν σίγουρα ένα από τ’ αγαπημένα μου αυτόν τον μήνα, αλλά βλέπω ότι τελικά δεν το έχω και τόσο… Άρχισα να το ψιλοβαριέμαι κι ενώ αγαπώ την περιποίηση και τα προϊόντα ομορφιάς, δεν μπορώ όλη μέρα να ψάχνω γι’ αυτά. Με τα βιβλία είναι διαφορετικά, δε συγκρίνεται η αδυναμία στο ένα και στο άλλο. Ίσως τελικά να το κλείσω και πάλι…

Αυτά γι’ αυτόν τον μήνα. Δεν ήταν πολλά αλλά ήταν ουσιαστικά. Εσύ ποια αγαπημένα είχες;

3 thoughts on “Αγαπημένα Μαρτίου 2016

Σχολιάστε

