Εκδόσεις Μαρτίου 2016 (part 1)


Καινούρια ενότητα στο blog που θα προσπαθήσω να γράφω σε αυτήν μία φορά τον μήνα για να συζητάμε τις νέες εκδόσεις ή μάλλον όχι όλες αλλά τις πιο ενδιαφέρουσες. Αυτές τουλάχιστον που θεωρώ εγώ πιο ενδιαφέρουσες.

Για να δούμε πώς θα πάει…

Ψυχογιός:

03/03

Οι εξαφανισμένοι:

Εκεί όπου κανένας και τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται… 

Ένα ειδυλλιακό απόγευμα του καλοκαιριού, η Γκρέτα, ο Άλεξ και η τετράχρονη Σμίλα πηγαίνουν με βάρκα από το εξοχικό τους στο νησάκι στο κέντρο της μυθικής λίμνης Μάραν. Η Γκρέτα μένει πίσω στη βάρκα όσο ο άντρας και το κοριτσάκι βγαίνουν να εξερευνήσουν. 

Οι ώρες περνούν, αλλά ο Άλεξ και η Σμίλα δεν επιστρέφουν. Μπερδεμένη, η Γκρέτα βγαίνει στην ακτή, σίγουρη ότι θα τους βρει να παίζουν κάποιο παιχνίδι. Τους φωνάζει και τους ψάχνει σε όλο το νησί, αλλά δε βρίσκει ίχνος τους. Έχουν εξαφανιστεί. Σαν να άνοιξε η γη και να τους κατάπιε. 

Η μυστηριώδης εξαφάνιση και οι πυρετώδεις έρευνες βυθίζουν την Γκρέτα σε μιαν άβυσσο σύγχυσης και αβεβαιότητας. Μήπως αληθεύουν τελικά οι θρύλοι περί σκοτεινών μυθικών δυνάμεων της λίμνης Μάραν; Ποιο ήταν το μυστηριώδες πρόσωπο που επισκέφθηκε το εξοχικό το βράδυ πριν από την εξαφάνιση; Και ποιος είναι ο ρόλος της Γκρέτα σε όλο αυτό; Συνδέεται άραγε η εξαφάνιση με αυτό που συνέβη χρόνια νωρίτερα, τη νύχτα που πέθανε ο πατέρας της Γκρέτα; 

Και πού είναι τελικά ο Άλεξ και η Σμίλα;

Τα χρόνια της χαμένης αθωότητας:

Απρίλης 1961. Τη μέρα που ο πρώτος Ρώσος κοσμοναύτης ταξιδεύει στο Διάστημα, σε μια μικρή ελληνική πόλη ένας άντρας μπαίνει για λίγο στη θέση του Θεού, ορίζοντας τη μοίρα τριών νεαρών πλασμάτων. 

Την Κλέα θα υποδεχθεί ένα αρχοντόσπιτο, όπου ο στρατηγός παππούς της αναπολεί παρελθοντικές δόξες, ενώ ο πατέρας της έχει εγκαταλείψει τον μεγάλο του έρωτα για να κατακτήσει πλούτη και κάστες εξουσίας· τη Μελισσάνθη ένα μεσοαστικό σπιτικό πάνω από μια ταβέρνα, στο οποίο η μάνα της, η ωραία Μυρσίνη, ενοχοποιείται για νεανικά σφάλματα από τον σύζυγό της· τη Λόλα, τέλος, θα καλοδεχτεί ένα φτωχόσπιτο, μες στο οποίο στοιβάζονται μεταξύ άλλων μια ιδιόρρυθμη γιαγιά κι ένας ρομαντικός πραματευτής, που αγωνίζεται να συμπορευθεί με τα δεδομένα των καιρών, καθώς η χώρα αλλάζει. 

Παρά τις ταξικές διαφορές τους, οι τρεις κοπέλες μεγαλώνοντας θα δεθούν με δεσμά αδελφικής φιλίας, ανακαλύπτοντας όλες στο φτωχόσπιτο του συνοικισμού την οικογενειακή θαλπωρή που απουσιάζει από τα άλλα δύο. Ώσπου, στο κατώφλι της ενήλικης ζωής τους πια, μυστικά και ψέματα κι αμαρτωλά πάθη του παρελθόντος θ’ αρχίσουν ν’ αποκαλύπτονται, βαφτίζοντας μια δυνατή αγάπη ανόσια και ξεκινώντας τον χορό των αποχωρισμών. 

Αποκομμένες πλέον μεταξύ τους αλλά κι απ’ τη γενέθλια πόλη, ρίχνονται στη χοάνη της πρωτεύουσας και στο κυνήγι χιμαιρικών ονείρων. Μα, καθώς ο καιρός κυλά κι οι ψευδαισθήσεις της νιότης χάνονται, θα διαπιστώσουν πως ελάχιστα μοιάζουν τελικά με ό,τι είχαν ονειρευτεί στα χρόνια της αθωότητάς τους…

Εγκλήματα θεών:

Την ημέρα έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2008 στο Πεκίνο, ο Ελληνοσκοτσέζος ντετέκτιβ Άλεξ Μαύρος δέχεται ένα μυστηριώδες τηλεφώνημα. Και ξαφνικά βρίσκεται μπλεγμένος σε μια από τις πιο δύσκολες υποθέσεις της καριέρας του, αφού προσλαμβάνεται από τη γυναίκα ενός από τους πλουσιότερους Έλληνες επιχειρηματίες για να βρει τη δεκατετράχρονη κόρη τους, χωρίς όμως ο σύζυγός της να το γνωρίζει αυτό. Αφότου εξαφανίστηκε η Λία Πούλου, πριν από τρεις μήνες, δεν έχει δώσει σημεία ζωής , ούτε κανείς έχει ζητήσει λύτρα για απαγωγή. Πώς θα μπορέσει ο Μαύρος να την εντοπίσει, με τη βοήθεια του ευέξαπτου φίλου του, του Χοντρού, αφού του έχει απαγορευθεί να κάνει οποιαδήποτε ερώτηση σε όσους τη γνώριζαν; Πόσω μάλλον όταν δεν είναι ο μοναδικός που την αναζητά…

Ο ντετέκτιβ Άλεξ Μαύρος σε μια υπόθεση που διεισδύει στα άδυτα των δωδεκαθεϊστών.

Σε ακανόνιστο ρεύμα:

Ξημέρωμα μιας Κυριακής του Μαρτίου, 2007. Δύο άγνωστες γυναίκες συναντιούνται με την έκλειψη της σελήνης. Η Ανθή, πρώτη χορεύτρια, και η Μαρία, μαθήτρια λυκείου που προετοιμάζεται για τις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Τι κοινό έχουν αυτές οι γυναίκες; Γιατί συνομιλούν επί μήνες σ’ ένα δωμάτιο νοσοκομείου;

Ξεδιπλώνοντας το παρελθόν τους, υφαίνουν λίγο λίγο τον ιστό που τις δένει με μυστικά και ψέματα, έρωτα και τρέλα, ζωή και απώλεια. Ποια θα καταφέρει να επιβιώσει σ’ αυτό τον άνισο αγώνα; 

Το χρονικό μιας αυτοχειρίας όπου δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι.

Ο Ιάπωνας εραστής:

Το 1939, λίγο προτού εισβάλουν οι ναζί στην Πολωνία, οι γονείς της νεαρής Άλμα τη στέλνουν να ζήσει στην ασφάλεια της έπαυλης των θείων της στο Σαν Φρανσίσκο. Εκεί, κι ενώ τα βαριά σύννεφα του πολέμου έχουν τυλίξει για τα καλά την Ευρώπη, συναντά τον Ιτσιμέι, τον ήσυχο και ευγενικό γιο της οικογένειας του Ιάπωνα κηπουρού. Η σχέση τους ανθίζει σαν λουλούδι, αθέατη από τα μάτια όλων. Μετά την επίθεση στο Περλ Χάρμπορ, οι δυο νέοι χωρίζουν, καθώς οι Ιάπωνες κηρύσσονται εχθροί από το αμερικανικό κράτος και στέλνονται σε στρατόπεδα.

Δεκαετίες αργότερα, η Ιρίνα, μια κοπέλα που προσπαθεί να συμφιλιωθεί με το βαρύ παρελθόν της, συναντά την ηλικιωμένη πια Άλμα και τον εγγονό της τον Σεθ στο Σπίτι του Κορυδαλλού, ένα γηροκομείο διαφορετικό από τα άλλα. Η Ιρίνα και ο Σεθ γίνονται φίλοι και μάρτυρες της αποστολής μυστηριωδών δώρων και επιστολών στην Άλμα από έναν κρυφό αποστολέα. 

Μέσα από ένα ταξίδι στις ηπείρους και στις γενιές, η Ιζαμπέλ Αλιέντε ξετυλίγει την ιστορία ενός κρυφού πάθους που άντεξε στον χρόνο και θέτει θέματα ταυτότητας, λύτρωσης, συμφιλίωσης. Ένα μυθιστόρημα-ύμνος στη σταθερή αξία της ανθρώπινης αγάπης σ’ έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει.

Τέσσερα:

ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ 

ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ 

ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ 

ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ 

ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ 

Δυο χρόνια πριν, η Τρις Πράιορ έκανε την επιλογή της, το ίδιο και ο δεκαεξάχρονος γιος του ηγέτη της φατρίας της Αυταπάρνησης. Η μεταφορά του Τομπάιας στους Ατρόμητους είναι μια ευκαιρία να ξεκινήσει από την αρχή. Εκεί δε θα τον αποκαλούν με το όνομα που του έδωσαν οι γονείς του. Εκεί δε θα αφήσει τον φόβο να τον μετατρέψει σ’ ένα δειλό παιδί. 

Βαφτισμένος «Τέσσερα», ανακαλύπτει κατά τη μύησή του ότι θα πετύχει μεταξύ των Ατρομήτων και ότι πρέπει να διεκδικήσει τη θέση του στην ιεραρχία. Οι αποφάσεις του θα φέρουν στο φως μυστικά που θα μπορούσαν να απειλήσουν το μέλλον του. 

Δυο χρόνια μετά, ο Τέσσερα αναλαμβάνει δράση, αλλά η κατάσταση δεν είναι ακόμη ξεκάθαρη. Η νέα πρώτη μυούμενη ίσως τα αλλάξει όλα αυτά. Μαζί της, ο τρόπος να κάνουν τον κόσμο τους πιο σωστό παίρνει σάρκα και οστά. Μαζί της, ίσως καταφέρει να γίνει και πάλι ο Τομπάιας. 

Το τέταρτο βιβλίο στη σειρά Απόκλιση περιλαμβάνει τέσσερις ιστορίες από την οπτική του Τομπάιας, καθώς και τρεις συμπληρωματικές σκηνές που θα δώσουν στους φανατικούς αναγνώστες την ευκαιρία να διεισδύσουν για άλλη μια φορά στον συναρπαστικό κόσμο της Βερόνικα Ροθ.

17/03

Ιμαρέτ:

Άρτα 1875-1882. Οι δυο φίλοι, ο Λιόντος και ο Νετζίπ, συνεχίζουν την περιπετειώδη ζωή τους ολοένα με αυξανόμενη ένταση.

Μεγαλώνουν, αντιμετωπίζουν δύσκολες στιγμές και γεγονότα, αλλά δεν παύουν και οι φάρσες προς τον ορκισμένο εχθρό τους, τον Φάσγανο, καθώς και οι κωμικές περιπέτειες του Λιόντου.

Δίπλα τους στέκεται ο παππούς Ισμαήλ, ενώ στην πορεία τους μπλέκονται άρχοντες και φτωχολογιά, φοροεισπράκτορες και λαθρέμποροι, ληστές και κολίγοι, η καταγωγή των μουσουλμάνων της Ηπείρου, οι αστείες παραστάσεις του τούρκικου Καραγκιόζη, οι χοροεσπερίδες, το Παρθεναγωγείο, ο πόθος των Ελλήνων για λευτεριά και οι απογοητεύσεις των Τούρκων, ο πόλεμος.

Ο Ντογάν γίνεται ακόμη πιο φανατικός. Ο τολμηρός Μπεχ ζάτ θα ξαφνιάσει τους δυο φίλους. Αποκαλύπτεται ο δολοφόνος του πατέρα του Λιόντου, ενώ ο μεγάλος έρωτάς του θα τον οδηγήσει σε απρόβλεπτες καταστάσεις.

Οι ελπίδες του ενός φίλου φαντάζουν εφιάλτες για τον άλλο, η ζωή τούς φέρνει μπροστά σε μεγάλα διλήμματα, το όνειρο ξεπροβάλλει, χάνεται και ανατέλλει ξανά.

Η σιωπή της Σεχραζάτ:

Η ιστορία μιας γυναίκας και μιας πόλης που χάθηκε για πάντα μέσα στη φωτιά.

Σμύρνη, 1905. Στο «Μαργαριτάρι της Ανατολής», την πόλη αυτή της απαράμιλλης ομορφιάς και αρμονίας, καταφτάνει ο Αβινάς Πιλάι. Είναι Ινδός, αλλά αυτό δεν τον εμποδίζει να ερωτευτεί την Εντίτ, κόρη πλούσιας λεβαντίνικης οικογένειας. Οι δυο νέοι δε θα παντρευτούν ποτέ, και η Εντίτ θα φύγει για τη Γαλλία λίγο προτού η Σμύρνη παραδοθεί στις φλόγες, φανερώνοντας στον αγαπημένο της ένα μυστικό που θα τη στοιχειώνει.

Δεκαεπτά χρόνια αργότερα, μια νεαρή κοπέλα, Ελληνίδα χριστιανή, γίνεται μάρτυρας της σφαγής της οικογένειάς της καθώς τα κεμαλικά στρατεύματα μπαίνουν στη Σμύρνη. Ένας Τούρκος αξιωματικός τη σώζει, ωστόσο η κοπέλα δε θα μιλήσει ποτέ ξανά.

Σμύρνη, 2005. Η εκατοντάχρονη Σεχραζάτ αποφασίζει να κατα γράψει την ιστορία της. Και καθώς οι σελίδες γεμίζουν αναμνήσεις μιας ζωής, παλιά μυστικά θα έρθουν στο φως. 

Ένα μυθιστόρημα για μια πόλη και τους ανθρώπους της, που πέρασαν από το όνειρο και την ευτυχία στην απώλεια και την απόλυτη καταστροφή. Μια ιστορία που διαβάζεται σαν παραμύθι.

Ο Αντίκτυπος:

Είσαι απαίσιος άνθρωπος.

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα σου ζητούσα να βγούμε;

Είσαι αποτυχημένη.

Ο κόσμος θα ήταν καλύτερος χωρίς εσένα. Η Λάρα μόλις διάβασε τα σχόλια στη σελίδα της στο Grenex Media Facebook. 

Πίστευε ότι άρεσε στον Κρίστιαν, ότι θα της ζητούσε να πάνε μαζί στον χορό του σχολείου του. Μιλούσαν με προσωπικά μηνύματα εδώ και εβδομάδες• γιατί αυτή η ξαφνική αλλαγή; Πώς τολμάει και ποστάρει τέτοια απαίσια πράγματα στον τοίχο της; Και το χειρότερο – μήπως είναι αλήθεια; 

Η Λάρα είχε πάρα πολύ καιρό να νιώσει τόσο άσχημη, τόσο δυστυχισμένη. Προσπάθησε σκληρά να βελτιώσει την εμφάνισή της και να κάνει καινούργιους φίλους ύστερα από όσα πέρασε στο γυμνάσιο.

Η Μπρι ήταν κολλητή με την υπέρβαρη και καταθλιπτική Λάρα, αλλά είχε βαρεθεί να ακούει την γκρίνια της. Κατά βάθος, χαίρεται που ο Κρίστιαν την άδειασε έτσι• άλλωστε η Λάρα δεν είναι τόσο καταπληκτική όσο όλοι πιστεύουν. Κανείς, όμως, δε σκέφτεται πού μπορεί να οδηγήσουν τη Λάρα τα σκληρά λόγια του Κρίστιαν – ούτε καν η Μπρι.

Καθώς η διαδικτυακή ζωή συγκρούεται με την πραγματική, η κατάσταση ξεφεύγει από τον έλεγχο, και όχι μόνο για τη Λάρα. Διότι, όταν η αλήθεια αρχίζει να αποκαλύπτεται, ο αντίκτυπος είναι πιο καταστροφικός απ ’ ό,τι οποιοσδήποτε θα μπορούσε να φανταστεί.

Ψίθυροι του Βαρδάρη:

Η Σαλονίκη, η πόλη των τριών θεών, των χριστιανών, των μουσουλμάνων και των Εβραίων, προσπαθεί να βρει την ταυτότητά της στην αυγή του εικοστού αιώνα. 

Αύγουστος 1917. Η πόλη καίγεται συθέμελα. Ο πλούσιος Μεχμέτ εφέντης σώζει τη ζωή μιας χριστιανής, της Σοφίας. Την ερωτεύεται παράφορα, παντρεύεται όμως μια άλλη γυναίκα. 

Η Ζοζεφίν και το πολυτελές πορνείο της γίνονται μάρτυρες μιας μάζωξης λαών από όλα τα μέρη του κόσμου που θα κληθούν να χύσουν το αίμα τους σε έναν καταστροφικό πόλεμο. 

Η Εσρά, μια τσιγγάνα που η γέννησή της χάνεται στον χρόνο, κινείται αθόρυβα και υπογείως στην πόλη και παρεμβαίνει στις ανθρώπινες ζωές. 

Μια επιστολή, πολλά χρόνια αργότερα, φέρνει στο φως επτασφράγιστα μυστικά που σημάδεψαν τη μοίρα όλων αυτών που κάποτε σεργιάνισαν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. 

Ο βαρδάρης, ο αέναος τοπικός άνεμος, μας παρασέρνει στη δίνη της ιστορίας μιας πόλης σαγηνευτικής και φέρνει μαζί του ψιθύρους ξεχασμένους.

Το μυστικό της πεταλούδας:

«Τιποτένιος ο άνθρωπος,

οσμή από χώμα, καρτερεί τα φτερά να πετάξει, 

να ξυπνήσει μια μέρα πεταλούδα. 

Μυστικός ο αγώνας, κρυφός, μόνο για κείνον».

Τέσσερις γυναίκες στο χθες και το σήμερα ξεδιπλώνουν έναν τρισυπόστατο άντρα, ορίζοντας μοιραία και αμετάκλητα τη ζωή του, αυτή του Φραγκούλη του Ληστή, του Αυγουστή Παπαδάκη, του Γέροντα Ιωάννη∙ ενός επικίνδυνου ανθρώπου, ενός μοναδικά υπέροχου άντρα, ενός ταπεινού ασκητή… Ένας αόρατος διαβήτης χαράζει μοίρα προς μοίρα τον κύκλο της ζωής του, κεντώντας σταυροβελονιά παρόν με παρελθόν…

Ο ταραγμένος βίος ενός αμαρτωλού που τα βήματά του θα τον οδηγήσουν μέχρι τα πιο βαθιά μονοπάτια της αγάπης. Η παρανομία, τα πάθη, το έγκλημα θα συγκρουστούν με το βαθύτερο στοιχείο της ύπαρξης, τη συνείδηση. Κι ένας ισόβιος αγώνας ξεκινά, με τρόπαιο την κάθαρση και τίμημα τον αβάσταχτο έρωτα ανάμεσα σ’ έναν άντρα με σκοτεινό παρελθόν και μια γυναίκα με λαμπρό μέλλον… Πώς μπορεί ένας αδιέξοδος έρωτας να γεμίσει φως τις ζωές των ανθρώπων;

Μέσα από τις ζωές των άλλων:

Πριν η ψύχρα του σούρουπου την αναγκάσει να μπει και πάλι μέσα στο διαμέρισμα, μένει για λίγο να χαζέψει ένα τσούρμο παιδιά που παίζουν στο πεζοδρόμιο από κάτω και με φωνές και γέλια αναστατώνουν τη γειτονιά. Στον ίδιο δρόμο που κάποτε αντηχούσαν οι δικές της φωνές και τα δικά της γέλια. Ασυναίσθητα προσπαθεί να ξεχωρίσει ανάμεσά τους εκείνο το ξανθόμαλλο κοριτσάκι που κάποτε υπήρξε, με τα γδαρμένα γόνατα και τα μονίμως ξεχτένιστα μαλλιά, νομίζει πως το είδε να κρύβεται πίσω από μια γκρίζα καγκελόπορτα, να της γνέφει παιχνιδιάρικα και να χάνεται για πάντα, όπως για πάντα έχει χαθεί κι εκείνο το κεφάλαιο της ζωής της, τόσο μακρινό σήμερα μα τόσο κοντινό χθες.

Από τα πρώτα χρόνια του 20ού αιώνα έως τις μέρες μας. Από τη Σαντορίνη σε μια λαϊκή γειτονιά της Αθήνας και μετά σε κάποιο παραθαλάσσιο προάστιο. Τα σημάδια μιας αρρώστιας. Ένας γάμος που δεν πρόλαβε να χρονίσει. Ένας έρωτας που προδόθηκε. Μια παιδική ψυχή που δεν τολμά να μεγαλώσει.

Η Ροδάνθη, η Φωτεινή, η Δέσπω, η Πέτρα… Τέσσερις γυναίκες που χάνουν και κερδίζουν καθώς η ζωή της καθεμιάς εισέρχεται στις ζωές των άλλων. Ένα μυθιστόρημα για τα ασυνήθιστα πάθη καθημερινών ανθρώπων.

Ονειρολόγια:

Τον έπλασα στο μυαλό μου. Τουλάχιστον αυτό έλεγα πάντα στον εαυτό μου. Όλα τα στοιχεία που θα ήθελα να έχει ένα αγόρι συγκεντρωμένα στον έναν, στον απόλυτο, στον τέλειο. Το πρόβλημα είναι ότι έκανα λάθος. Διότι στην πόρτα της τάξης μου, κοιτώντας με κατευθείαν στα μάτια, στέκεται ο Μαξ. Ο δικός μου Μαξ. Ο Μαξ των ονείρων μου.

Όσο θυμάται τον εαυτό της, η Άλις ονειρευόταν πάντα τον Μαξ. Μαζί γύρισαν τον κόσμο και ερωτεύτηκαν παράφορα ο ένας τον άλλον. Ο Μαξ είναι το αγόρι των ονείρων της – και μόνο των ονείρων της. Γιατί δεν υπάρχει.

Όταν όμως η Άλις μπαίνει στην τάξη της την πρώτη μέρα στο νέο σχολείο, ο Μαξ είναι εκεί, μπροστά της. Αλλά δεν έχει καμία σχέση με τον Μαξ των ονείρων της. Ο πραγματικός Μαξ είναι ξεροκέφαλος και περίπλοκος. Και στην ήδη οργανωμένη ζωή του η Άλις δεν έχει θέση. Ξαφνικά τα όνειρά τους αρχίζουν να μπερδεύονται με την πραγματικότητα. Και οι δυο νέοι συνειδητοποιούν ότι ίσως πρέπει να βάλουν ένα τέλος στα όνειρα που κάνουν. Όμως, όταν ερωτεύεσαι στα όνειρά σου, η πραγματικότητα αρκεί;

Βαλεντίνα, η γητεύτρα των Αθηνών:

Ποια είναι η μυστηριώδης Αγγελική και γιατί το όνομά της ταράζει τη ζωή της διάσημης Βαλεντίνας, της μεγαλύτερης Ελληνίδας ηθοποιού στην Ωραία Εποχή των Αθηνών; 

Η συγκινητική ιστορία μιας μικρής υπηρέτριας που πάλεψε με νύχια και με δόντια για να επιβιώσει κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες. Κακοποιημένη, διωγμένη από την οικογένειά της και κατηγορούμενη για ένα έγκλημα που δεν έκανε, το σκάει μεταμφιεσμένη στην πρωτεύουσα. Διανύοντας με πείσμα την απόσταση από τα κακοτράχαλα μονοπάτια της ελληνικής υπαίθρου ως τα κομψά αθηναϊκά σαλόνια της υψηλής κοινωνίας και από τα κακόφημα καφέ σαντάν του Ιλισού ως τα μεγαλύτερα θέατρα της Μπελ Επόκ, καταφέρνει να ξεδιπλώσει το πηγαίο ταλέντο της και να βγει νικήτρια.

Γοητευτικές φιγούρες στο πολυκύμαντο ταξίδι της, η πονόψυχη Αιμιλία, ο λουστράκος Λουκίλης, η καλοαναθρεμμένη Βιργινία, ο κούτσαβος Τσατσαρώνης, η έμπιστη Μπέτυ, ο ιδιόρρυθμος ποιητής Ιάκωβος και πάνω από όλους ο άρχοντας Σέργιος Σγουρός που θα της διδάξει την αγάπη. Μια αγάπη τόσο δυνατή, που θα αλλάξει τη ζωή της για πάντα!

Η Βαλεντίνα επιστρέφει έπειτα από χρόνια στη γη των προγόνων της. Μια μεγάλη ανατροπή συγκλονίζει το είναι της, ενώ ζοφερές σκιές παραμονεύουν ύπουλα μέσα στο σκοτάδι, ζητώντας εκδίκηση…

Ένα μαγευτικό οδοιπορικό στην Μπελ Επόκ, την πιο γοητευτική εποχή των Αθηνών, γεμάτο ονειρικές εικόνες και καταιγιστικά συναισθήματα.

Μεταίχμιο:

09/03

Νέμεσις:

Πλάνα από κάμερα παρακολούθησης: ένας κουκουλοφόρος μπαίνει σε μια τράπεζα του Όσλο, κολλάει την κάννη ενός όπλου στο κεφάλι μιας υπαλλήλου και της δίνει εντολή να μετρήσει μέχρι το είκοσι πέντε. Όταν δεν παίρνει τα λεφτά στον χρόνο που όρισε, τραβάει τη σκανδάλη. Η γυναίκα πέφτει νεκρή και δύο εκατομμύρια νορβηγικές κορόνες εξαφανίζονται χωρίς ίχνος.
 
Ύστερα από ένα δείπνο και ένα γερό μεθύσι στο σπίτι της παλιάς φιλενάδας του Άννας Μπέτσεν, ο ντετέκτιβ Χάρι Χόλε ξυπνάει στο σπίτι του με πονοκέφαλο, χωρίς κινητό και χωρίς καμιά ανάμνηση από τις τελευταίες δώδεκα ώρες της ζωής του. Την ίδια μέρα η Άννα βρίσκεται νεκρή με μια σφαίρα στο κεφάλι στην κρεβατοκάμαρά της και ο Χόλε είναι ο κύριος ύποπτος. Στο μεταξύ οι ληστείες τραπεζών συνεχίζονται με αμείωτη βιαιότητα και το ρεμάλι της αστυνομίας του Όσλο κλείνει ανίερες συμφωνίες με τον θρυλικό φυλακισμένο τσιγγάνο Ράσκολ Μπάξετ και ξεκινάει έναν ιλιγγιώδη αγώνα δρόμου από τη νορβηγική πρωτεύουσα ως την καυτή Βραζιλία, για να διαλευκάνει ταυτόχρονα δύο υποθέσεις και να ξεκαθαρίσει τη θέση του. Αλλά η Νέμεση, η θεά της εκδίκησης, δεν έχει πει ακόμη την τελευταία λέξη της.

Το παιδί από την Γερμανία:

Ήρθε η ώρα ο επιθεωρητής Πάτρικ να εγκαταλείψει την ενεργό δράση. Παίρνει, λοιπόν, άδεια πατρότητας, ώστε η αγαπημένη του Ερίκα να αφοσιωθεί επιτέλους στη συγγραφή του καινούργιου της βιβλίου. Η κατάσταση δεν είναι ωστόσο ιδανική καθώς η Ερίκα δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί στη δουλειά της. Τα ημερολόγια της μητέρας της από τα χρόνια του Β΄ Παγκόσμιου πολέμου που πρόσφατα ανακάλυψε της έχουν εξάψει την περιέργεια. Παράλληλα ο Πάτρικ θα βρεθεί μπλεγμένος όταν στη Φιελμπάκα γίνεται ένας φόνος. Το θύμα είναι ένας συνταξιούχος καθηγητής ιστορίας, ειδικευμένος στον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο. Η κατάσταση περιπλέκεται περισσότερο όταν μια γηραιά κυρία βρίσκεται επίσης νεκρή. Η λύση δεν μπορεί παρά να κρύβεται στο παρελθόν, καθώς και τα δύο θύματα ανήκαν στον φιλικό κύκλο της μητέρας της Ερίκα.

Για να έρθει στο φως η αλήθεια, ο Πάτρικ και η Ερίκα θα δουλέψουν μαζί και θα βυθιστούν σ’ έναν λαβύρινθο οικογενειακών μυστικών και συγκαλυμμένων ενοχών…

Χωρίς τη μητέρα μου:

Η Νίκι Ίτον είναι μια ανεξάρτητη τριαντάχρονη γυναίκα στη γεμάτη ζωή της οποίας ο ρόλος της κόρης δεν έχει θέση. Παρόλο που επιζητά τη συναισθηματική κάλυψη που της προσφέρει η μητέρα της, δεν την επισκέπτεται συχνά και την ενοχλούν οι νουθεσίες της. Όταν όμως η μητέρα της θα δολοφονηθεί, όλα θα αλλάξουν στη ζωή της. Στην προσπάθειά της να συμφιλιωθεί με το χαμό της, θα εγκατασταθεί στο πατρικό της σπίτι και θα προσπαθήσει να κρατήσει ζωντανή την ανάμνηση της μητέρας της υιοθετώντας τις καθημερινές της συνήθειες, παρά τις έντονες αντιρρήσεις της αδελφής της. Η βασανιστική αυτή πορεία συμφιλίωσης με την απώλεια, που θα διαρκέσει ένα χρόνο, εκτός από το μούδιασμα, τη θλίψη και το πένθος, της επιφυλάσσει ένα συγκλονιστικό μάθημα αγάπης και, τελικά, την κατάκτηση της ωριμότητας, αφού στο τέλος θα βρει έναν καινούργιο σεβασμό για τον εαυτό της και τη ζωή.

Χορεύουν οι ελέφαντες:

1948-1949: Ένας αμερικανός δημοσιογράφος δολοφονείται στη Θεσσαλονίκη. Η κυβέρνηση αναστατώνεται, ξένοι διπλωμάτες επεμβαίνουν. Ένας αθώος μπαίνει φυλακή. Η υπόθεση κλείνει.

Σχολικό έτος 2010-2011: Ένας μαθητής αρνείται να δώσει Πανελλαδικές. Ο αγαπημένος του καθηγητής του αναθέτει να ερευνήσει την παλιά υπόθεση. Ο πρώην άριστος μαθητής αρχίζει να ψάχνει.

Πόσο έτοιμοι είναι οι ενήλικες να ακούσουν τι έχει να πει;

Το Χορεύουν οι ελέφαντες συνδυάζει ιστορία και επινόηση. Αναφέρεται στη δίκη και την καταδίκη του Στακτόπουλου, στον οποίο αποδόθηκε ο φόνος του αμερικανού δημοσιογράφου Πολκ, έγκλημα που συντάραξε τη χώρα την περίοδο του Εμφυλίου. Παράλληλα, το βιβλίο χαρτογραφεί τη σύγχρονη καθημερινότητα στην Ελλάδα του 2011. Ιδίως στο σχολείο. Αποτυπώνει την ελληνική περιπέτεια, σε μια πόλη με πολλά και αιματηρά ιστορικά στρώματα, όπως η Θεσσαλονίκη.

Στην καρδία της Κούβας:

Ο Πέδρο Χουάν Γκουτιέρες ταξιδεύει στην πατρίδα του και ξεδιπλώνει την παλαιότερη και τη σύγχρονη ιστορία του λαού της Κούβας, τις χαρές, τις λύπες και τις αγωνίες του. Με φωνή γεμάτη ζωντάνια, μέσα από μια προκλητική πρόζα, ο συγγραφέας μιλάει για τα μυστικά του νησιού που γνωρίζει από πρώτο χέρι και συνθέτει ένα συναρπαστικό αφήγημα που περιλαμβάνει ταξιδιωτικές περιγραφές, ιστορικά γεγονότα, σκέψεις, συναντήσεις και συνομιλίες με γνωστούς και αγνώστους, γλέντια και προκλητικές ερωτικές ιστορίες.

Το ιδιαίτερα ζωντανό αυτό μωσαϊκό από χωριά, τοπία, εμπειρίες και καταστάσεις, όλα πραγματικά και όλα κουβανέζικα, αποκαλύπτει τα στοιχεία που συνιστούν την κουβανική ταυτότητα και το τι σημαίνει να είναι κανείς Κουβανός σήμερα. Ο Γκουτιέρες γράφει ένα κείμενο γεμάτο ειλικρίνεια, θλίψη αλλά και γενναιότητα που μεταφέρει τον αναγνώστη στην ιδιαίτερη κουβανέζικη πραγματικότητα σε μια χώρα που αλλάζει, εκπλήσσει και αιχμαλωτίζει τον επισκέπτη.

Πανδαιμόνιο:

Στις 16 Απριλίου 2004 οι καλόγεροι σε μια μονή στο Άγιον Όρος ανακαλύπτουν έντρομοι μέσα σε κελί ένα πτώμα. Αν σκεφτεί κανείς ότι το μέρος αυτό για πάνω από 1.000 χρόνια απαγορεύεται να το πατήσει πόδι όχι μόνο γυναίκας αλλά ακόμα και ζώου θηλυκού γένους, τότε γίνεται φανερό τι σάλο προκαλεί η είδηση πως το πτώμα αυτό ανήκει σε μια κοπέλα.
Οι ύποπτοι είναι ο κτήτορας του κελιού Νήφωνας, που θεωρείται περίπου άγιος, και ο γέροντας Γεδεών, που άλλο όνειρο δεν έχει παρά να δει να κυματίσει ξανά η ελληνική σημαία στην Κωνσταντινούπολη.
Ερωτικό σκάνδαλο; Εθνικό σχέδιο; Δάκτυλος του σατανά; Ή μήπως κάτι που ξεπερνάει κι αυτή ακόμα τη φαντασία του συγγραφέα;

Ο αχός της εποχής:

Μάιος του 1937. Ένας τριαντάρης περιμένει δίπλα στον ανελκυστήρα μιας πολυκατοικίας του Λένινγκραντ. Περιμένει όλη τη νύχτα ότι ανά πάσα στιγμή θα τον οδηγήσουν στο Αρχηγείο της Υπηρεσίας Κρατικής Ασφάλειας. Καμιά από τις διασημότητες που γνώρισε την περασμένη δεκαετία δεν μπορεί τώρα να του φανεί χρήσιμη. Και ελάχιστοι από όσους οδηγούνται στο Αρχηγείο επιστρέφουν.
Αυτή είναι η αφετηρία του νέου αριστουργηματικού μυθιστορήματος του Μπαρνς, μια ιστορία για τη σύγκρουση ζωής και τέχνης, το θάρρος, τη δειλία, και τον πόνο του αναπόφευκτου συμβιβασμού. Το βιβλίο αναφέρεται στη ζωή, το έργο του Ντμίτρι Σοστακόβιτς καθώς και στη σύγκρουσή του με το σταλινικό καθεστώς.

Μίσος και αίμα:

Η δεύτερη περιπέτεια της ομάδας Α μετά το Misterioso.

Ένας σουηδός κριτικός λογοτεχνίας με διασυνδέσεις στις ΗΠΑ σκοτώνεται κατά τον πλέον διαβολικό τρόπο σε ένα αποθηκάκι του αεροδρομίου Νιούαρκ, έξω από τη Νέα Υόρκη. Το αεροπλάνο της SAS από τη Στοκχόλμη είναι γεμάτο, αλλά τώρα υπάρχει μια θέση ελεύθερη και ο δολοφόνος την κλείνει. Το μόνο που γνωρίζει η σουηδική αστυνομία είναι ότι ένας ασυνήθιστα βίαιος δολοφόνος επιβαίνει σε ένα αεροπλάνο με προορισμό τη Στοκχόλμη. Αλλά δεν ξέρουν ποιος είναι. Μια ειδική μονάδα από την Εθνική Υπηρεσία Έρευνας Εγκλημάτων πηγαίνει στο αεροδρόμιο της Αρλάντα. Τα χρονικά περιθώρια είναι στενότατα. Η Σουηδία ετοιμάζεται να εισαγάγει έναν αμερικανό κατά συρροή δολοφόνο…

Η δικαίωση του αίματος:

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΜΑΛΚΟΛΜ ΦΟΞ
Ο Μάλκολμ Φοξ και η ομάδα του από τις Εσωτερικές Υποθέσεις της σκοτσέζικης αστυνομίας επιστρέφουν. Η νέα τους αποστολή είναι να μεταβούν στο Φάιφ για να ερευνήσουν αν οι εκεί συνάδελφοί τους κάλυπταν τον διεφθαρμένο αστυνόμο Πολ Κάρτερ, ο οποίος έχει κριθεί ένοχος για ανάρμοστη συμπεριφορά. Βασικός κατήγορος και διώκτης του Κάρτερ είναι ο θείος του, πρώην αστυνόμος. Η φαινομενικά απλή αυτή υπόθεση θα περιπλεχθεί από τις υπόνοιες συνωμοσίας και συγκάλυψης που τη συνοδεύουν καθώς και από έναν βίαιο φόνο. Η έρευνα θα οδηγήσει τον Φοξ πίσω στον χρόνο, στο 1985, όταν η Μ. Βρετανία συγκλονιζόταν από βίαιες πολιτικές αναταράξεις. Τρομοκράτες, φανατικοί εθνικιστές, υπέρμαχοι της ανεξαρτητοποίησης της Σκοτίας από τη Μ. Βρετανία γίνονταν εκείνο τον καιρό όλο και πιο αδίστακτοι: έστελναν δηλητηριασμένες επιστολές σε κυβερνητικά γραφεία, σχεδίαζαν απαγωγές και φόνους και κατάφερναν να προηγούνται των κατασκόπων-διωκτών που η κυβέρνηση είχε εξαπολύσει εναντίον τους.
Καθήκον του Φοξ είναι να εξακριβώσει την αλήθεια, ενώ ο αριθμός των νεκρών αυξάνεται και ο χρόνος πιέζει…

Ανεπιθύμητο:

Ένα λάθος αλλάζει τα πάντα…

Στα μέσα ενός βροχερού σουηδικού καλοκαιριού, κάποιος αρπάζει ένα κοριτσάκι από ένα τρένο γεμάτο επιβάτες. Αν και υπήρχαν εκατοντάδες δυνητικοί μάρτυρες, κανείς δεν πρόσεξε την απαγωγή. Η σοκαρισμένη μητέρα του είχε μείνει πίσω στον προηγούμενο σταθμό εξαιτίας μιας σειράς γεγονότων που φαίνονται συμπτωματικά. Το προσωπικό του τρένου ειδοποιήθηκε και πρόσεχε το κοιμισμένο παιδί. Όμως όταν το τρένο μπήκε στον Κεντρικό Σταθμό της Στοκχόλμης, το κορίτσι είχε εξαφανιστεί. Ο αστυνόμος Άλεξ Ρεστ και η ειδική ομάδα του, με τη βοήθεια της αναλύτριας Φριεντρίκα Μπέργιμαν, αναλαμβάνουν την υπόθεση, που αρχικά φαίνεται να είναι μια κλασική σύγκρουση μεταξύ χωρισμένων γονιών για την κηδεμονία της κόρης τους. Όμως το παιδί ανακαλύπτεται νεκρό στη βόρεια Σουηδία με τη λέξη «ανεπιθύμητο» χαραγμένη στο μέτωπό του, η υπόθεση γρήγορα μετατρέπεται στον χειρότερο εφιάλτη της ερευνητικής ομάδας — την καταδίωξη ενός ιδιοφυούς και ανελέητου δολοφόνου.

Ο ελληνικός λαβύρινθος:

[…] Τα μάτια της πήραν το χρώμα του Αιγαίου, ενώ η ανάσα της έκανε το θώρακά της ν’ ανεβοκατεβαίνει κάτω απ’ τη λεπτή της μπλούζα, που τεντωνόταν πάνω από τα δύο ωραιότατα στήθη της. Ο Καρβάλιο υποψιαζόταν ότι θα ήταν σφιχτά, με ρώγες άγουρες, σαν τα στήθη των έφηβων κοριτσιών.
«Ταραμάς, μουσακάς, ντολμάδες… Τώρα το μόνο που λείπει είναι ένα κομμάτι του Θεοδωράκη, το ‘Περιγιάλι’ για παράδειγμα, με τους στίχους του Σεφέρη, που ο Αλέκος το έπαιζε ξανά και ξανά στο πικάπ μέχρι που έκλαιγαν και τ’ αυτιά του, όπως έλεγε». […]
Ο Πέπε Καρβάλιο αναλαμβάνει για λογαριασμό ενός παράξενου ζευγαριού Γάλλων, της Κλερ και του Λεμπρούν, να εντοπίσει πού βρίσκεται ο Αλέκος, ο έλληνας σύζυγος της Κλερ. Καθώς περιδιαβαίνουν τις παλιές βιομηχανικές ζώνες της Βαρκελώνης αναζητώντας τον Έλληνα με τη σκοτεινή προσωπικότητα, η καρδιά του Καρβάλιο υποκύπτει στην άπιαστη ομορφιά της Κλερ. Το προφίλ του ως κυνικού και ψυχρού ντετέκτιβ δεν θ’ αργήσει να καταρρεύσει…

Ο χρυσός γιος. Κόκκινη Ανατολή:

Ως Κόκκινος, ο Ντάροου μεγάλωσε δουλεύοντας στα ορυχεία κάτω από την επιφάνεια του Άρη, πιστεύοντας ότι έχτιζε ένα καλύτερο μέλλον για τους απογόνους του. Όμως η Κοινωνία που υπηρετούσε πιστά ήταν χτισμένη πάνω σε ψέματα. Το είδος του Ντάροου έχει προδοθεί και αποκηρυχτεί από τους ελιτιστές αφέντες του, τους Χρυσούς – και ο μοναδικός δρόμος που μπορεί να το οδηγήσει στην απελευθέρωση είναι η επανάσταση. Κι έτσι ο Ντάροου θυσιάζεται στο όνομα του ευρύτερου καλού για το οποίο η Ηώ, η πραγματική αγάπη και πηγή της έμπνευσής του, έδωσε τη δική της ζωή. Γίνεται Χρυσός, διεισδύοντας στο προνομιούχο βασίλειό τους, για να μπορέσει να το καταστρέψει από μέσα. Πρόβατο ανάμεσα στους λύκους σ’ έναν κόσμο απάνθρωπο, ο Ντάροου συναντά τη φιλία, τον σεβασμό, ακόμα και την αγάπη – αλλά και την οργή πανίσχυρων αντιπάλων. Για να εξαπολύσει και να κερδίσει τον πόλεμο που θ’ αλλάξει τη μοίρα της ανθρωπότητας, ο Ντάροου πρέπει να αντιμετωπίσει τη δολιότητα που τον περιβάλλει, να υπερνικήσει την ανθρώπινη λαχτάρα του να ανταποδώσει το κακό που του έκαναν – και να αγωνιστεί όχι για μια βίαιη εξέγερση αλλά για μια ελπιδοφόρα αναγέννηση. Παρόλο που ο δρόμος μπροστά του είναι γεμάτος κίνδυνο και εξαπάτηση, ο Ντάροου πρέπει να επιλέξει να ακολουθήσει τις αρχές της Ηώς για αγάπη και δικαιοσύνη, προκειμένου να ελευθερώσει τον λαό του. Πρέπει να ζήσει για περισσότερα…

21/03

Η κόρη του ταριχευτή:

H εικοσιδυάχρονη Κόνι Γκίφορντ ζει μοναχικά με τον πατέρα της, σε ένα σπίτι γεμάτο γούνες, πούπουλα και μαύρα χάντρινα μάτια, ό,τι έχει απομείνει δηλαδή από το κάποτε διάσημο μουσείο ταρίχευσης Γκίφορντ. Δεν θυμάται τα γεγονότα που οδήγησαν στην επαγγελματική και προσωπική κατάρρευση του πατέρα της, που είναι πλέον κατεστραμμένος από το ποτό. Άλλωστε ποτέ δεν μιλούν γι’ αυτά.
Η δολοφονία μιας γυναίκας την παραμονή της γιορτής του Αγίου Μάρκου της ξυπνά μνήμες. Θα καταφέρει να βρει τον δράστη και την άκρη στο πυκνό μυστήριο που καλύπτει το παρελθόν της;  Τι σημαίνουν όλα αυτά για το χωριό της που δοκιμάζεται από μια αδιάκοπη νεροποντή η οποία απειλεί να πνίξει τα πάντα;

Πες μου ποιος είναι εχθρός:

Τι συμβαίνει όταν υψηλόβαθμα στελέχη της υπηρεσίας πληροφοριών φέρνουν παράνομα στη χώρα άγνωστα άτομα από χώρες της Μέσης Ανατολής εν αγνοία της κυβέρνησης; Πρόκειται για κοινό έγκλημα ή για πολιτική συνωμοσία;
Η πληροφορία φτάνει στο ιδιαίτερο γραφείο του Πρωθυπουργού τη χειρότερη δυνατή στιγμή, ακριβώς όταν η κυβέρνηση επιχειρεί στροφή στην εξωτερική πολιτική της χώρας έναντι της Τουρκίας και βάλλεται γι’ αυτό από παντού. Ο ιδιαίτερος γραμματέας και έμπιστος σύμβουλος του πρωθυπουργού καλείται να χειριστεί το ζήτημα με διακριτικότητα και να μάθει τι συμβαίνει και ποια είναι η πιθανή ζημιά για την κυβέρνηση. Θα αναγκαστεί να συστήσει μυστική ομάδα έρευνας με επικεφαλής πρώην αξιωματικό της υπηρεσίας πληροφοριών που ο ίδιος είχε απολύσει.
Τα πρώτα ευρήματα θα εκπλήξουν τους πάντες. Η έρευνα μετατρέπεται γρήγορα σε αγώνα δρόμου για να προλάβει η κυβέρνηση τα τετελεσμένα που μπορούν να την οδηγήσουν σε πολιτική εξαφάνιση.

Το κορίτσι με το κόκκινο παλτό:

Η Κάρμελ πάντα ήταν διαφορετική. Η μητέρα της η Μπεθ, προσφάτως χωρισμένη, αγωνιά για την ιδιομορφία της κόρης της, καθώς προσπαθεί να ξαναχτίσει τη ζωή τους. Όταν πάνε με τη μικρή σε ένα τοπικό φεστιβάλ αφήγησης, ο χειρότερος φόβος της Μπεθ θα γίνει πραγματικότητα. Η Κάρμελ εξαφανίζεται.
Η Μπεθ δεν μπορεί να δεχθεί το ενδεχόμενο ότι η κόρη της έχει χαθεί για πάντα και αγωνίζεται για την ανεύρεσή της. Στο μεταξύ η Κάρμελ ξεκινά ένα ταξίδι τόσο απίστευτο όσο και τρομακτικό στο πλευρό ενός άντρα που θα την εκμεταλλευτεί ως παιδί-θαύμα με θεραπευτικές ικανότητες.

 

 

 

 

Advertisements

9 thoughts on “Εκδόσεις Μαρτίου 2016 (part 1)

  1. Τι ωραία ενότητα! Από τα πρώτα θα διάλεγα τον Ιάπωνα κηπουρό της Αλιέντε, ενώ από τον Ψυχογιό είναι σίγουρα ωραίο και ανάλαφρο το Ονειρολογία (και το έχω μεταφράσει εγώ yeah!) που επιτέλους βγήκε, ενώ από Μεταίχμιο θα σου πρότεινα την Κριστίνα Όλσον, μου άρεσαν πολύ όλα της τα βιβλία.

      1. Χμμμμ εκτός από το πιο γνωστό, το Σπίτι των Πνευμάτων, που είναι πολύ ωραίο εμένα μου άρεσε πολύ και το Φωτογραφία σε Σέπια.

      2. Εγώ θα σου προτεινα ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ. Προσωπικά, θεωρώ οτι ειναι απο τα ωραιότερα της Αλιέντε.

    1. Πολύ χαίρομαι γι’ αυτό. Βασικά σκεφτόμουν μία πολύ καλή μου φίλη όταν σκέφτηκα να την κάνω. Μερικοί βαριούνται να ψάχνουν τα νέα βιβλία κάθε μήνα. Έτσι σκέφτηκα να τα συγκεντρώνω όλα μαζί. Τουλάχιστον τα πιο ενδιαφέροντα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s