Ταινίες Φεβρουαρίου 2016


Εντάξει, φτάνει πια. Πρέπει να σοβαρευτώ και να γίνω συνεπής στις αναρτήσεις μου όπως παλιά. Πραγματικά αυτή η ανάρτηση είναι η αρχή της επιστροφής του παλιού μου προγράμματος. Θα προσπαθήσω να γράφω κάθε μέρα, σχεδόν, όπως έκανα παλαιότερα. Όλοι περνάμε μία φάση που βαριόμαστε τα πάντα, εγώ έχω παρασυρθεί και με το beauty blog που έχω, αλλά ήρθε η ώρα να επιστρέψω για τα καλά. Και τι καλύτερο για αρχή από τις αγαπημένες ταινίες του μήνα που πέρασε.

Θα αρχίσω με τρεις ταινίες που ήταν υποψήφιες για Όσκαρ και οι 2 από τις 3 το κέρδισαν κιόλας.

Με καμία από τις τρεις δεν ενθουσιάστηκα, αλλά και οι τρεις μου άρεσαν. Πολύ διαφορετικές βέβαια και οι τρεις μεταξύ τους με μοναδικό κοινό το ότι προέρχονται από βιβλία.

«Η Επιστροφή» είναι ένα δράμα δράσης που ουσιαστικά δείχνει τη δύναμη που κρύβει μέσα του ένας άνθρωπος, πώς επιβιώνει κάτω από πραγματικά άθλιες συνθήκες με μόνο του σκοπό την εκδίκηση. Ο Leo φυσικά πολύ καλός, όπως πάντα, αν και νομίζω ότι σε άλλους ρόλους ήταν καλύτερος κι ας τον αδίκησαν.

«Το δωμάτιο» μιλά για μία μητέρα και τον γιο της που γεννήθηκε μέσα σε αυτό το δωμάτιο αφού εκείνη απήχθη σε νεαρή ηλικία. Είναι μαγικό το πώς προσπαθεί να μεγαλώσει τον γιο της δίνοντάς του πληροφορίες που θα λάμβανε αν μεγάλωνε στον έξω κόσμο και πώς προσπαθεί να ζει μία φυσιολογική ζωή. Επίσης μας δείχνει και τι συμβαίνει αφού καταφέρουν να βγουν από το δωμάτιο. Πώς είναι τα πράγματα τότε, πώς αισθάνονται και τα πράγματα είναι τόσο καλά όσο τα είχε φανταστεί εκείνη;

Τέλος, το «Brooklyn» μας δείχνει τη ζωή μίας νεαρής κοπέλες που ψάχνει να βρει την τύχη της στην Αμερική τη δεκαετία του ’50. Η προσαρμογή, οι δυσκολίες και όλα όσα την κρατάνε πίσω.

Η ταινία «Fathers and Daughters» ήταν η καλύτερη ταινία που είδα τον Φλεβάρη. Μιλά για τη σχέση ενός συγγραφέα με πολλά προβλήματα με την κόρη του. Επίσης μας μεταφέρει παράλληλα και κάποια χρόνια μετά δείχνοντάς μας τη ζωή της μικρής που πλέον έχει μεγαλώσει. Μία βαθιά συναισθηματική ταινία που θα ήθελα πολύ να δεις και δείχνει πόσο ουσιαστικά μας επηρεάζει η σχέση με τους γονείς μας.

ΥΓ. Ελπίζω να σε έπεισα 🙂

Η ταινία «Νύχτες στη Ροδάνθη» είναι μία αρκετά παλιά ταινία που δεν είχα δει μέχρι τώρα. Είναι μία κλασσική, γλυκιά, συναισθηματική, συγκινητική ιστορία, όπως αυτές που τόσο καλά ξέρεις να γράφει ο Νίκολας Σπάρκς.

Τέλος, θα σου προτείνω την ταινία «Το μυστικό στα μάτια τους». Ένα αστυνομικό δράμα για την εξιχνίαση της δολοφονίας μίας έφηβης που η μητέρα της δουλεύει στην αστυνομία και το κυνήγι του δολοφόνου μετά από χρόνια.

Θέλω να πω ότι επιτέλους είδα και τις «50 αποχρώσεις του γκρι» και φυσικά δεν είναι στις ταινίες που θα σου πρότεινα να δεις. Καλύτερα να διαβάσεις μόνο το βιβλίο αν θες. Οι ερμηνείες πραγματικά για γέλια, έτρεχαν απίστευτα την ιστορία για να δείξουν σεξ. Οι διάλογοι φτωχοί, η σκηνοθεσία χάλια. Γενικά περισσότερο παρωδία ήταν παρά ρομαντική ταινία. Λίγο στο τέλος πήγαν να το φτιάξουν αλλά τελείωσε επομένως, άρα η άποψή μου για την ταινία είναι η χειρότερη…

8 thoughts on “Ταινίες Φεβρουαρίου 2016

  1. Δεν ήξερα ότι έκαναν remake στο El secreto de sus ojos! Η πρώτη ταινία του 2009, σε σκηνοθεσία Juan J. Campanella, είναι συγκλονιστική. Αν δεν την έχεις ήδη δει, στην προτείνω ανεπιφύλακτα. 🙂

    1. Δεν την έχω δει, αλλά θα τη δω σίγουρα γιατί θέλω να τη συγκρίνω με την αμερικάνικη. Πολλοί έλεγαν ότι δεν τους άρεσε γιατί τη θεώρησαν αρκετά αργή και μονότονη. Επειδή βλέπουν ότι είναι αστυνομική ταινία περιμένουν να έχει δράση, κάτι που δε συμβαίνει σε όλες τις αστυνομικές ταινίες. Εμένα μου άρεσε πολύ.

      1. Η συγκεκριμένη είναι περισσότερο μυστηρίου, παρά αστυνομική, οπότε λογικό να μην έχει πολλή δράση. Εμένα ο ενδοιασμός μου είναι πως η πρώτη ταινία ήταν τόσο ολοκληρωμένη, που δεν μπορώ να φανταστώ γιατί να χρειάζεται να γυριστεί remake. Αν τη δεις γράψε οπωσδήποτε κριτική!

      2. Ναι, εννοείται πως θα γράψω. Εγώ θεωρώ ότι άρεσε στους Αμερικάνους και απλά την γύρισαν πάλι, όπως για παράδειγμα με το κορίτσι με το τατουάζ ή πολλές σειρές που τις έχουν διασκευάσει κι εκείνοι.

  2. Έχω δει το «Δωμάτιο» και μου άρεσε πάρα πολύ η μεταφορά του στη μεγάλη οθόνη! Σχετικά με το «Το μυστικό στα μάτια τους», πραγματικά ΠΡΕΠΕΙ να δεις την αρχική αργεντίνικη που είχε βραβευθεί και με oscar καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας. Εξαιρετικές ερμηνείες, εξαιρετικά όλα. Μου την έσπασε όταν είδα ότι την «έκλεψαν» κι αυτήν οι Αμερικάνοι.
    Τέλος, θέλω να δω πολύ το Brooklyn. Μου κίνησε την περιέργεια. 😊

    1. Πραγματικά ενώ οι ταινίες που πήραν φέτος Όσκαρ ήταν καλές, με καμία δεν ενθουσιάστηκα. Η αγαπημένη μου θα έλεγα ότι είναι «Το κορίτσι από την Δανία», αλλά θα μιλήσω γι’ αυτό στις ταινίες του Μαρτίου. Ωραίο ήταν και το Brooklyn αλλά τίποτα το συγκλονιστικό. Βλέπετε πάντως πολύ ευχάριστα, δεν βαριέσαι.

Σχολιάστε

