Το μαρτύριο του Μαρτίου…


anime-girl-black-and-white-boring-girl-Favim.com-1279299Επιτέλους αποφάσισα να γράψω! Μεγάλο επίτευγμα το τελευταίο διάστημα αυτό για μένα, μιας και λόγω του βιβλίου που διαβάζω, δεν έχω καμία όρεξη να γράψω… Ναι τόσο πολύ με επηρεάζει αυτό που διαβάζω. Αυτό το διάστημα το βιβλίο που μου έχει «χαλάσει» τη διάθεση είναι το «Καρδιές στην Ατλαντίδα» του Stehpen King. Δεν περίμενα ότι ένα βιβλίου το Stephen King θα μου φαινόταν τόσο, μα τόσο βαρετό!

Στην αρχή, στην πρώτη ιστορία, ήταν απολαυστικό αλλά μετά, στην δεύτερη ιστορία, πραγματικά βαρέθηκα τόσο μα τόσο πολύ, που πολλές φορές σκέφτηκα να το παρατήσω. Παρόλα αυτά, δεν το έκανα. Τώρα βρίσκομαι σε ένα καλό σημείο, το τελειώνω σχεδόν. Άντε να έχουν μείνει περίπου 200 σελίδες, αλλά με έχει κουράσει απίστευτα. Τώρα θα μου πεις; Γιατί δεν το αφήνεις αφού το βαριέσαι. Πραγματικά δεν ξέρω. Ίσως επειδή δέθηκα με τους ήρωες της πρώτης ιστορίας…

Φυσικά, ακόμα ελπίζω ότι θα αλλάξει κάτι στο τέλος και θα μου αφήσει καλές εντυπώσεις.

Σχολιάστε

