Αγαπημένα του μήνα

Αγαπημένα Φεβρουαρίου 2016


Ναιιιι! Η καλύτερη ανάρτηση του μήνα. Μα πόσο πολύ μ’ αρέσει να γράφω για τα αγαπημένα του κάθε μήνα… Τον μήνα που μας πέρασε είχα αρκετά αγαπημένα που όπως ξέρεις δεν έχουν να κάνουν μόνο με βιβλία.

Το ότι είχα τα γενέθλιά μου, ήταν μόνο η αρχή για όλα τα υπόλοιπα. Το kindle ήταν δώρο γενεθλίων που ήθελα εδώ και πάρα πολύ καιρό, χρόνια για την ακρίβεια, όπως επίσης και κάποια από τα προϊόντα μακιγιάζ από κάτω. Η τσάντα και τα παπούτσια ήταν δώρα από μένα για μένα που τα αγόρασα λόγω των εκπτώσεων. Η ατζέντα έχει τη δική της ξεχωριστή ιστορία μιας και ήταν της μητέρας μου και μπορεί να την έχει και 20 χρόνια, όπως μου είπε.

Τώρα θα σου μιλήσω ξεχωριστά για κάποια από αυτά.

Το πρωί της ημέρας των γενεθλίων μου σηκώθηκα από το κρεβάτι για να φτιάξω καφέ και είδα στο τραπέζι την παραπάνω τούρτα με τα λουλούδια. Δώρο από τους γονείς μου. Κάθε χρόνο έκανα παράπονο που δεν έσβηνα κεράκια και φέτος μου έκαναν έκπληξη!

Το kindle το ήθελα εδώ και χρόνια. Κουράστηκε να με ακούει ο φίλος μου και είπε να μου το κάνει φέτος δώρο. Το παρήγγειλε από Amazon και είναι το kindle paperwhite. Άργησε αρκετά να έρθει. Είχαν πει 10 εργάσιμες και έκανε περίπου 1 μήνα, αλλά χαλάλι η αναμονή. Πλέον το έχω πάντα μαζί μου, χωρίς να έχω ένα μεγάλο βάρος, όπως για παράδειγμα ένα μεγάλο βιβλίο. Επίσης πιάνει πολύ μικρότερο χώρο. Αν και πολλοί από τους φίλους μου, μου έλεγαν ότι δεν αξίζει τα λεφτά του και ότι θα έκανα την ίδια δουλειά με ένα πολύ φθηνό tablet, θεωρώ ότι τα e-reader γενικότερα είναι απίστευτα ξεκούραστα για τα μάτια, όσο δηλαδή ένα βιβλίο. Έχει ρυθμιζόμενο φωτισμό, αν θες να διαβάσεις για παράδειγμα το βράδυ χωρίς να ανάψεις κάποιο φως.  Σίγουρα τα χρήματα ήταν αρκετά, αλλά υπάρχει μονοπώλιο επομένως είναι λογικό. Το μόνο που δεν μου άρεσε είναι ο επεξεργαστής του που είναι αρκετά αργός για τα χρήματα που κάνει το μηχάνημα. Παρόλα αυτά, βιβλία διαβάζεις δε θες και το σούπερ γρήγορο μηχάνημα. Μαζί με το kindle παρήγγειλα και μία θήκη που είναι απομίμηση από το βιβλίο με τα ξόρκια από το Χάρι Πότερ. Ήταν από τη σελίδα klevercase. Είναι πραγματικά πανέμορφη αλλά δυστυχώς είναι χάρτινη. Σκληρό, καλό χαρτί αλλά δεν ξέρω πόσο θα αντέξει. Παρόλα αυτά, έχει πολύ καλή θήκη σιλικόνης που μπαίνει μέσα το kindle. Μαζί με τα μεταφορικά ήταν αρκετά ακριβή γι’ αυτό τουλάχιστον την επόμενη φορά θα αγοράσω κάποια τύπου δερμάτινη για να αντέχει περισσότερο και να είναι και πιο βολική. Αυτή για παράδειγμα δεν μπορείς να την τσακίσεις. Δηλαδή να γυρίσεις το πάνω κάλυμμα από πίσω γιατί κάποια στιγμή θα χαλάσει. Φαντάζομαι ότι σε κάποια που δεν είναι χάρτινη θα γίνεται πιο εύκολα αυτό και θα αντέχει περισσότερο.

Για τα παπούτσια δεν έχω να πω πολλά. Γενικά λατρεύω αυτού του είδους τα πιο ανδρόγυνο, vintage παπούτσια και αυτά μόλις τα είδα τα ερωτεύτηκα. Η τσάντα είναι thiros και τη θεωρώ κλασσική πλέον τσάντα πλάτης που ενώ δεν φαίνεται έχει απίστευτη χωρητικότητα. Και τα δύο τα πήρα σε πάρα πολύ καλή τιμή λόγω εκπτώσεων.

Τώρα, τι ακριβώς συνέβη με την ατζέντα… Κάθε χρόνο αγοράζω ημερολόγιο για να οργανώνω την κάθε μου ημέρα. Φέτος, ενώ είχα πάρει δύο, ένα που το αγόρασα εγώ και ένα από το cosmopolitan Ιανουαρίου, επηρεάστηκα από κάτι βίντεο που είδα στο youtube και ήθελα ατζέντα. Το θέμα ήταν ότι η ατζέντα από τη filofax που ήθελα ήταν πανάκριβη. Βρήκε λοιπόν η μητέρα μου τη δική της παλιά ατζέντα και χρησιμοποιώ αυτή δοκιμαστικά για να δω αν τελικά θα με βολέψει. Ελπίζω να έχω μαζέψει τα χρήματα γι’ αυτήν που θέλω μέχρι του χρόνου. Το καλό με τις ατζέντες είναι ότι μπορείς να τις φτιάξεις όπως θες. Εγώ για παράδειγμα έχω φτιάξει χρωματιστά φύλλα, βάζω σελιδοδείκτες, φύλλα σημειώσεων, για τα γενέθλια φίλων, διευθύνσεις, τηλέφωνα, ραντεβού. Όλα μέσα στην ατζέντα. Και οτιδήποτε θες μπορείς να το προσθέσεις. Σου προτείνω πραγματικά να δοκιμάσεις αν σε βολεύει κι εσένα.

Η παλέτα από τη Maybeline με τα the blushed nudes είναι τέλεια. Κυρίως τη χρησιμοποιώ για καθημερινό μακιγιάζ και τώρα για την άνοιξη είναι ότι πρέπει. Επίσης το dream matte mousse βολεύει πάρα πολύ για καθημερινό μακιγιάζ. Αντί για foundation που εμένα μου πέφτει πάντα βαρύ, χρησιμοποιώ αυτό που είναι κάτι ανάμεσα σε foundation και πούδρα. Πολύ πιο ελαφρύ και ματ. Απλώνεται καλύτερα όχι με πινέλο αλλά με βρεγμένο σφουγγαράκι για foundation. Το body butter από τη cien μου το πρότεινε μία φίλη και είπα να το δοκιμάσω. Μυρίζει σοκολάτα, είναι βουτυρένιο και πολύ ενυδατικό χωρίς όμως να αφήνει λιπαρότητα. Οικονομικό για την ποσότητα που έχει και για την όμορφη συσκευασία του. Τα δύο τελευταία προϊόντα είναι από την Apivita. Το scrub προσώπου με ελιά κάνει τον καλύτερο καθαρισμό που έχω κάνει μιας και έχει χοντρούς κόκκους και η μάσκα με αμύγδαλο και μέλι ενυδατώνει τέλεια τα μαλλιά.

Για το τέλος κράτησα μία υπέροχη σειρά που έδειξε πρόσφατα η ΕΡΤ2. Η σειρά λέγεται «Η Μοδίστρα» και είναι μεταφορά του βιβλίου «Η κατάσκοπος της Ταγγέρης».

El_tiempo_entre_costuras_Serie_de_TV-341395574-large

Ισπανική σειρά πάρα πολύ ωραία. Αξίζει να της ρίξεις μία ματιά.

Αυτά για τον Φλεβάρη. Εσύ είχες κάτι αγαπημένο τον μήνα που πέρασε;

15 thoughts on “Αγαπημένα Φεβρουαρίου 2016

  1. Με γεια το kindle! 😃 Κι εγώ λατρεύω τα παπούτσια τύπου brogues, είναι τόσο κομψά και βολικά σχεδόν για όλες τις περιστάσεις. Όπως και οι τσάντες thiros που είναι πρακτικές για την καθημερινότητα! Εγώ την δικιά μου την έχω κατευχαριστηθεί.
    Πολύ απολαυστική ανάρτηση, Κατερινάκι! 😊

    1. Χαίρομαι που σου άρεσε. Τελικά μάλλον πρέπει να γράφω και στις άλλες αναρτήσεις μου περισσότερα. Πάντα έχω την ανασφάλεια ότι μπορεί κάποιος που το διαβάζει να κουραστεί, αλλά απ’ ότι βλέπει δεν ισχύει, τουλάχιστον με όλους. 🙂

      1. Η συγκεριμένη ανάρτηση είναι χορταστική και καθόλου κουραστική κατά την άποψή μου! Τόλμησε το να γράφεις πιο μεγάλες, πιστεύω θα υπάρξει θετική ανταπόκριση κι από άλλους!

  2. Πολύ όμορφη ανάρτηση, χρόνια σου πολλά! 🙂

    Επειδή έχουμε το ίδιο kindle, σου προτείνω να διαλέξεις κάποια δερμάτινη θήκη. Μπορεί να είναι αρκετά ακριβές (δυστυχώς), αλλά έχουν εξαιρετική απόδοση. Τη δικιά μου πρέπει να τη πήρα το 2013 και είναι σαν καινούργια.

    1. Σ’ ευχαριστώ πολύ 🙂
      Η ίδια εταιρεία που πήρα αυτήν που μοιάζει με βιβλίο, βγάζει και δερμάτινες. Όταν την πήρα νόμιζα ότι θα ήταν δερμάτινη και τελικά την πάτησα 😦 Κάποια στιγμή θα πάρω και μία δερμάτινη. Για την ώρα, για να μην μου χαλάσει, όταν την έχω στην τσάντα μου τη βάζε σε μία άλλη θήκη που είχα από παλιά. Είναι από χοντρό ύφασμα. Βέβαια δεν είναι για e-reader αλλά την κάνει τη δουλειά της. Προστατεύει και το kindle και τη θήκη.

  3. Κι εγώ που νόμιζα πως ήμουν η μόνη που έβλεπα τη «Μοδίστρα» :Ρ Εκπληκτική σειρά, χαίρομαι που την εκτίμησες κι εσύ και φυσικά χρόνια σου πολλά!

Σχολιάστε

