Όσκαρ 2016


88-Academy-Awards-2016-Oscars-List

Φαντάζομαι δεν περίμενες κάτι λιγότερο από εμένα, από το να κάτσω χθες μέχρι τις 7.30 το πρωί για να δω τα Όσκαρ. Ήταν η πρώτη χρονιά που το έκανα αλλά πραγματικά είχα μεγάλη αγωνία να δω αν ο Leo θα κερδίσει επιτέλους το πολυπόθητο αγαλματίδιο.

Τα Όσκαρ λοιπόν πήρα οι εξής:

Όσκαρ Πρωτότυπου σεναρίου
Τομ ΜακΚάρθι & Τος Σίνγκερ για το «Spotlight»

Όσκαρ Διασκευασμένου σεναρίου
Ανταμ ΜακΚέι & Τσαρλς Ράντολφ για το «The Big Short» («Το Μεγάλο Σορτάρισμα»)

Όσκαρ Β’ Γυναικείου ρόλου
Αλίσια Βικάντερ για το «The Danish Girl»

Όσκαρ Eνδυματολογίας (κοστουμιών)
Τζένι Μπίβαν για το «Mad Max: Fury Road»

Όσκαρ Καλλιτεχνικής διεύθυνσης

Κόλιν Γκίμπσον και Λίσα Τόμπσον για το «Mad Max: Fury Road»

Όσκαρ μακιγιάζ και κομμώσεων
«Mad Max: Fury Road»

Όσκαρ Φωτογραφίας
Εμάνουελ Λουμπέσκι για το «The Revenant»

Όσκαρ Μοντάζ
Mάργκαρετ Σίξελ για το «Mad Max: Fury Road»

Όσκαρ Ηχητικού μοντάζ
«Mad Max: Fury Road»

Όσκαρ Hχητικού μιξάζ

«Mad Max: Fury Road»

Όσκαρ Οπτικών εφέ
«Ex Machina»

Όσκαρ Μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων
«Bear Story» (Historia De Un Oso)

Όσκαρ Ταινίας animation
«Inside Out»

Όσκαρ Β’ Ανδρικού ρόλου
Μαρκ Ράιλανς για το «H Γέφυρα των Κατασκόπων»

Όσκαρ Nτοκιμαντέρ μικρού μήκους
«A Girl in the River: The Price of Forgiveness»

Όσκαρ Ντοκιμαντέρ
«Amy: Το Κορίτσι Πίσω από το Όνομα» του Ασίφ Καπάντια

Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας
«Ο Γιος του Σαούλ» (Ουγγαρία)

Όσκαρ Μουσικής
Ενιο Μορικόνε για το «The Hateful Eight»

Όσκαρ Τραγουδιού
«Writing’s On The Wall» (Spectre)

Όσκαρ Σκηνοθεσίας
Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιαρίτου για το «The Revenant»

Όσκαρ Α’ Γυναικείου ρόλου
Μπρι Λάρσον για το «Room»

Όσκαρ Α’ Ανδρικού ρόλου
Λεονάρντο Ντι Κάπριο για το «The Revenant»

Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας
«Spotlight»

Η αλήθεια είναι ότι ενώ η βραδιά ήταν πολύ όμορφη, μου την χάλαγαν οι συνεχής υπαινιγμοί, τα καυστικά σχόλια και τα αστεία του παρουσιαστή για το ότι δεν υπήρχε φέτος κάποιος  μαύρος ηθοποιός. Άρχισε με «Τα βραβεία των λευκών» και συνέχεια σε όλη τη διάρκεια της βραδιάς, όποτε μιλούσε να λέει απλά γι΄αυτό. Για να πω την αλήθεια, δεν θεωρώ ότι έγινε όλο αυτό επίτηδες, μιας και άλλες χρονιές υπήρχαν μαύροι υποψήφιοι. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω, είναι αναγκαστικό να είναι υποψήφιοι πάντα κάποιοι μαύροι; Δεν μπορεί να τύχει να μην είναι; Με αυτή τη λογική θα έπρεπε να γίνει θέμα και το ότι πάντα το Όσκαρ καλύτερης ταινίας κινουμένων σχεδίων πηγαίνει πάντα σε αμερικάνικες παραγωγές. Κάθε χρόνο είναι και κάποια ταινία anime υποψήφια και ποτέ δεν βραβεύεται. Πραγματικά δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει αυτή η κατηγορία. Να πηγαίνει απευθείας στην ταινία αμερικάνικης παραγωγής να τελειώνουμε.

Για να πω την αλήθεια εξεπλάγην από το Όσκαρ καλύτερης ταινίας που το πήρε το «Spotlight». Περίμενα να το πάρει «Η επιστροφή» ή «Το δωμάτιο». Παρόλα αυτά, δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη μιας και δεν έχω δει ακόμα το «Spotlight». Τέλος, χάρηκα για το ότι η Μπρι Λάρσον πήρε Όσκαρ «Το δωμάτιο» αλλά δεν ξέρω αν όντως άξιζε να το πάρει εκείνη. Εγώ περισσότερο ενθουσιάστηκα με τον μικρό που έπαιζε τον Τζακ, παρά με εκείνη.

Για πες μου τώρα κι εσύ, ποια είναι η γνώμη σου για την απονομή και για τους νικητές των Όσκαρ;

 

 

6 thoughts on “Όσκαρ 2016

  1. Έλα βρε θηρίο, άντεξες μέχρι τις 7.30??? Εγώ μέχρι τις 5.30 άντεξα και πρώτη χρονιά που το τόλμησα γιατί είχα κι εγώ αγωνία να δω τί θα γίνει με τον Ντι Κάπριο (είχα πει ότι κάποιον θα σκότωνα αν δεν το έπαιρνε κι αυτή τη φορά το Όσκαρ!!) Συμφωνώ με τον παρουσιαστή, ήταν απίστευτα κουραστικός! Οκ, στην αρχή γελάσαμε με το αστείο του, δε λέω, αλλά μετά κατάντησε εκνευριστικό να λέει συνέχεια το ίδιο και το ίδιο πράγμα. Εγώ ειλικρινά εξεπλάγην με το Mad Max! Άξιζε για τόσα πολλά αγαλματίδια??? Δεν την έχω δει καν την ταινία και μετά από αυτό το σαρωτικό αποτέλεσμα μου φαίνεται πως θα την κατεβάσω για να τη δω! 🙂

    Υ.Γ. Ήθελα κι ο Τομ Χάρντυ να πάρει αγαλματίδιο, στεναχωρήθηκα λίγο, αλλά έχω την εντύπωση πως πραγματικά το άξιζε ο Μαρκ Ράιλανς! 🙂

    1. Το «Mad Max» από τότε που βγήκε το είχα πάρει στραβά. Γενικά τέτοιου είδους ταινίες επιστημονικής φαντασίας με τόση δράση δεν μπορώ να πω ότι με τρελαίνουν, αλλά κι εγώ μετά από τόσα Όσκαρ θα την δω. Επίσης, δεν πήρε κάποιο από τα «βασικά» Όσκαρ, αλλά κάποια με πιο δευτερεύοντα ρόλο για το κοινό, τουλάχιστον έτσι νομίζω εγώ. Τα πιο βασικά είναι ο Ά και ΄Β ρόλος, σενάριο, σκηνοθεσία και ταινία. Νομίζω ότι αυτές ενδιαφέρουν περισσότερο το κοινό. Ήταν λογικό να πάρει για παράδειγμα ενδυματολογίας ή μακιγιάζ, όπως και για τα ηχητικά εφέ. Δεν περίμενα το Όσκαρ για το μοντάζ, όμως όταν άκουσα ότι για να τελειοποιηθεί η ταινία χρειάστηκαν 3 χρόνια δουλειάς το βρήκα δικαιολογημένο.

      ΥΓ. Κι εγώ στενοχωρήθηκα για τον Τομ Χάρντι 😦

  2. Το Spotlight το είδα την Παρασκευή γιατί κάτι με έκανε να αισθάνομαι ότι θα το πάρει το Oscar! Ε, λοιπόν, κατ’εμέ δεν το άξιζε! Ήταν μια ταινία που είχε κάποιες αρκετά καλές εμηνείες και αναφερόταν σε ένα πολύ σημαντικό θέμα, αλλά ως εκεί. Ήταν ΤΡΟΜΕΡΑ αργό, χωρίς κάποια κορύφωση, σχεδόν σαν ντοκιμαντέρ. Βαρέθηκα κάπως βλέποντάς το κι εγώ σε ταινίες σπάνια βαριέμαι.
    Ο Ράιλανς εννοείται φοβερός, από τη στιγμή που τον είδα στη «Γέφυρα» είπα: να το φετινό Oscar Β’ Ανδρικού! Τελείως γελοία η αντίδραση του Σταλόνε που νόμιζε ότι θα το πάρει. Εδώ από τα liftings ο άνθρωπος δεν μπορεί να κινήσει κανένα μυ στο πρόσωπο και θα έπαιρνε όσκαρ ηθοποιίας;
    Προβλέψιμα τα βραβεία φέτος, η Ακαδημία απέδειξε άλλη μια φορά πόσο συντηρητούκλα είναι, χάρηκα πραγματικά για το Leo μας, που το παιδί το άξιζε 100%.
    Αυτά, ελπίζω να μην κούρασα!

    1. Θα συμφωνήσω για τον Σταλόνε. Νομίζω πως όλοι χάρηκαν για το Όσκαρ του Ντι Κάπριο. Όλο το θέατρο σηκώθηκε όρθιο και χειροκροτούσε για ώρα. Το άξιζε πραγματικά. Για το «Spotlight» δεν ξέρω ακόμα μιας και δεν το έχω δει, αλλά θα το δω σύντομα. Κι εγώ πάντως κάπως σαν ντοκιμαντέρ το έχω στο μυαλό μου απ’ όσα έχω δει μέχρι τώρα. Πάντως το θέμα που θίγει είναι όντως πολύ σημαντικό και ίσως γι’ αυτό πήρε και το Όσκαρ.

  3. Το Spirited Away του Miyazaki είχε πάρει Oscar ❤
    Μπορει και αλλα να εχουν παρει, αλλά μονο αυτό θυμάμαι.
    Δυστυχως για καποιο λόγο φέτος δεν ειδα σχεδον καμια από τις ταινιες (μόνο το Room) και όταν ειδα τα οσκαρ ήμουν τελειως ασχετη… θα τις δω αμεσα.

    1. Έχεις δίκιο, απλά έχω στο μυαλό μου τις υπέροχες ταινίες anime που δεν έχουν πάρει Όσκαρ κι ας είναι πολύ καλύτερες από τις αμερικάνικες…
      Όσον αφορά τις ταινίες που ήταν υποψήφιες, είχε δει τις 3. Την επιστροφή, το δωμάτιο και το Μπρούκλιν. Με καμία δεν έπαθα πλάκα. Ήταν όμως καλές ταινίες, βλέπονταν ευχάριστα.

Σχολιάστε

