Αγαπημένα Ιανουαρίου 2016


Κάθε φορά που μπαίνω στη διαδικασία να σκεφτώ τα αγαπημένα του μήνα που πέρασε, πραγματικά απορώ μερικές φορές με τον εαυτό μου. Νομίζω ότι πολλές φορές θα απορείς κι εσύ με μερικά από αυτά. Πού κολλάνε τα προϊόντα καθαρισμού σε ένα blog για βιβλία; Αλήθεια, δεν ξέρω. Νομίζω ότι τη συγκεκριμένη ανάρτηση την κάνω για να με γνωρίσεις καλύτερα. Να δεις τι μου αρέσει και τι απολαμβάνω κάθε μήνα, εκτός φυσικά από το διάβασμα. Για να δούμε λοιπόν…

Πρώτο αγαπημένο αυτόν τον μήνα είναι μία σειρά. Ξεκίνησα να την βλέπω στη δημόσια τηλεόραση και μου άρεσε πάρα πολύ.

71ccim4adOL._AA1500_600x413

Αν αγάπησες τον πύργο του Ντάουτον όσο εγώ, θα σου αρέσει σίγουρα. Απλά είναι πιο κοσμοπολίτικο μιας και διαδραματίζεται στο Λονδίνο. Υπέροχη σειρά. Αξίζει να ρίξεις μία ματιά. Κάποια στιγμή ελπίζω να γράψω περισσότερα γι’ αυτήν.

Επόμενο είναι τα bath bombs που πήρα πρόσφατα.

IMG_20160127_232653[1]

Δεν τα έχω χρησιμοποιήσει όλα ακόμα, αλλά μυρίζουν τέλεια και ενυδατώνουν τέλεια την επιδερμίδα. Τα συγκεκριμένα είναι από την εταιρεία Bomb Cosmetics.

Αρχικά ήθελα να δω την ταινία «Πορφυρός Λόφος» λόγω του ότι έπαιζε ο Charlie Hunnam. Παρόλα αυτά, η ταινία ήταν υπέροχη και λάτρεψα ένα από τα soundtrack που λέγεται Edith’s Theme.

Τέλος, σου προτείνω να αγοράσεις και να δοκιμάσεις αυτήν την υπέροχη σοκολάτα.

IMG_20160202_203457[1]

Αυτά για τον περασμένο μήνα. Εσύ είχες κάτι που λάτρεψες;

16 thoughts on “Αγαπημένα Ιανουαρίου 2016

  1. Τον Πορφυρό Λόφο, τον είχα δει στο σίνεμα και μου άρεσε πολύ! Del Toro είναι αυτός άλλωστε…☺️
    Τον προηγούμενο μήνα λάτρεψα ένα e-reader που μου έκανα δώρο το αγόρι μου κι άρχισα να χρησιμοποιώ μανιωδώς. 😃

    1. Όντως ο Del Toro είναι καταπληκτικός. Αχ κι εμένα θα μου πάρει αυτόν τον μήνα για τα γενέθλιά μου. Φαντάζομαι ότι λογικά θα το βάλω στα αγαπημένα του Φεβρουαρίου. Είσαι ευχαριστημένη με το e-reader;

      1. Εξοικονομείς πάρα πολλά χρήματα ρε! Π.χ. τα περισσότερα αγγλικά βιβλία ή εκείνα που δεν είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσουν τα διαβάζω εκεί. Κι επίσης είναι εύκολη και η μεταφορά του π.χ. στα ΜΜΜ.
        Όμως, όπως λέγαμε και στο fb σαν το κανονικό δεν έχει. 😉
        Πιστεύω ότι ως ένα βαθμό θα το ευχαριστηθείς πολύ!

    1. Χαχα πες τα ρε Τζο!!!
      Κατερίνα κι εγώ κόλλησα με μια σοκολάτα από τα χριστούγεννα και αν τη δοκιμάσεις θα μπει στα αγαπημένα Φεβρουαρίου σου! Είναι η ΙΟΝ με μαύρη σοκολάτα και super fruits (έχει και μια παραλλαγή με αμύγδαλα και αλατισμένη καραμέλα εξίσου τέλεια). Θα τη βρεις στα περίπτερα και είναι με μαύρο περιτύλιγμα. Απλά ΤΕΛΕΙΑ!

      1. Αχ πριν λίγες μέρες μου είπε γι’ αυτήν μία φίλη μου. Νομίζω είναι αυτή που έχει λίγες θερμίδες; Όχι τίποτ’ άλλο, μετά το γυμναστήριο με πιάνει λιγούρα για σοκολάτα. Χαχαχα

    2. Χαχαχα όντως. Αν και τελικά δεν τα πήρα από το μαγαζί που μου είχες πει. Τα παρήγγειλα. Η βαρεμάρα μου δεν λέγεται… Χαχαχα

      ΥΓ. Κάνεις πλάκα για την σοκολάτα; Όντως έχει γεύση κουραμπιέ; :O

  2. Ωραίες οι βόμβες σου! Θα μυρίζουν όντως τέλεια, έκρηξη αρωμάτων, χαχα!
    Εγώ λάτρεψα τη σκυλίτσα μου… Ξανά και ξανά και ξανά!
    Πεθαίνω γι’αυτό το πλάσμα!
    Καλή σου μέρα γλυκούλα! Είναι ωραίο να γνωριζόμαστε καλύτερα! 🙂

Σχολιάστε

