Ταινίες/Σειρές

Ταινίες Δεκεμβρίου 2015


cinema-dark-movies-red-Favim.com-3274239

Καθυστέρησα λίγο αλλά οι αναρτήσεις στην αρχή της χρονιάς είναι πάντα τόσες πολλές που δεν πρόλαβα να κάνω τις συνηθισμένες του μήνα.

Είδα αρκετές ταινίες τον Δεκέμβρη και προβλέπω ότι για τον Γενάρη θα έχω ακόμα περισσότερες, αλλά ας μην προτρέχω.

Από τις ταινίες που είδα, αυτές που σου προτείνω είναι εξής:

Το «Dark Places», το «Gone baby gone» και το «The pledge», αν σου αρέσουν οι ιστορίες μυστηρίου. Τα δύο τελευταία έχουν να κάνουν με τις εξαφανίσεις παιδιών. Από τις τρεις μου άρεσε περισσότερο το «Dark Places».

Μία όμορφη κοινωνική ταινία ήταν το «Black or White» με τον Κέβιν Κόστνερ. Η ταινία μας δείχνει τις προσπάθειες δύο οικογενειών να πάρουν την κηδεμονία ενός μικρού κοριτσιού. Ενώ αρχικά φαίνεται να έχουν πολλά να χωρίσουν, τα πράγματα δεν είναι έτσι.

Ακόμα μια ταινία με μεγάλο ενδιαφέρον ήταν «Το παιδί 44». Μία ταινία μυστηρίου αλλά πολύ διαφορετική από τις συνηθισμένες ταινίες μυστηρίου και φυσικά διαδραματίζεται παλαιότερα, μετά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο, από τις ταινίες μυστηρίου που βλέπουμε συνήθως.

Είδα και μία ταινία εποχής που τόσο μου αρέσουν οι ταινίες εποχής… Το «Μακριά από το πλήθος». Δεν τρελάθηκα, ήταν απλά μία καλή ταινία εποχής.

Οι δύο καλύτερες ταινίες που είδα ήταν το «Million dollar baby» που δεν είχα αξιωθεί να δω μέχρι τώρα και η ταινία «Exam». Δεν είχαν καμία σχέση μεταξύ τους. Η πρώτη μας δείχνει την προσπάθεια μία κοπέλας να γίνει πρωταθλήτρια πυγμάχος. Τις δυσκολίες που περνά, τη δύναμη και την περηφάνια που δείχνει. Το «Exam» είναι μία αρκετά παράξενη ταινία. Κάποια άτομα κλείνονται σε ένα δωμάτιο και περνούν από μία δοκιμασία έτσι ώστε να βρεθεί ο ένας που θα πάρει τη θέση στην εταιρεία. Πανέξυπνη ταινία και θα την λατρέψεις αν σου αρέσουν οι γρίφοι.

Α! Είδα και το τελευταίο μέρος από το «Hunger Games» αλλά ήταν αρκετά μέτριο και δεν θεώρησα απαραίτητο να το αναφέρω…

6 thoughts on “Ταινίες Δεκεμβρίου 2015

  1. Α ενδιαφέρον φαίνεται το Exam, δεν το ειχα ξανακουσει! Το Gone Baby Gone θυμάμαι μου άρεσε τότε που το είχα δει, αλλά για κάποιο λόγο δεν θυμάμαι απολύτως τίποτα απο την ταινία (που συμβαίνει σπάνια)! Το Dark Places δεν μου άρεσε, είχα διαβάσει και το βιβλίο οπότε ήξερα τι θα γίνει. Το The pledge ήταν λίγο βαρύ απ’ότι θυμάμαι…

    Το παιδί 44 λέω να το διαβάσω πρώτα, έχω ακούσει ότι είναι καλό βιβλίο.

    1. Είναι πολύ καλό το «Exam». να το δεις και να μου πεις τη γνώμη σου 🙂 Το «Dark places» ίσως μου άρεσε επειδή δεν έχω διαβάσει ακόμα το βιβλίο. Για το «Παιδί 44» έχω ακούσει κι εγώ πολύ καλά λόγια. Εγώ γενικά είμαι της άποψης να διαβάζεις πρώτα το βιβλίο και μετά να βλέπεις την ταινία αλλά μερικές φορές δεν αντέχω να περιμένω 😀 Το «The pledge» ήταν όντως αρκετά βαρύ και βαρετό σε μερικά σημεία.

      1. Κι εγω ειμαι της αποψης να διαβαζεις το βιβλιο, αλλα δεν γινεται καθε φορα να αφιερωνουμε μερες για ενα βιβλιο που θα ειναι και μετριο 🙂 Ενω η ταινια δυο ωριτσες θα ειναι 🙂

Σχολιάστε

