Υποψηφιότητες Όσκαρ 2016


Ήρθε η στιγμή που συζητάμε για τα Όσκαρ! Για ακόμα μία χρονιά θα περιμένω να δω αν επιτέλους ο Leonardo di Caprio θα πάρει Όσκαρ Α’ ανδρικού ρόλου… Αυτές λοιπόν είναι οι φετινές υποψηφιότητες.

Καλύτερη ταινία:

Καλύτερη ταινία

Δυστυχώς δεν έχω δει όλες τις υποψήφιες ταινίες ακόμα, μόνο το «The Martian» που μου άρεσε αρκετά, αλλά σίγουρα δεν θα της έδινα Όσκαρ καλύτερης ταινίας. Χαίρομαι πολύ που βλέπω το «Room» που ακόμα δεν έχω αξιωθεί να το διαβάσω, αλλά ίσως τώρα είναι η ευκαιρία να το κάνω. Έχω ακούσει τα καλύτερα για το «The Revenant», «Spotlight» και «Brooklyn», αλλά ακόμα δεν τα έχω δει. Σήμερα θα δω το «Bridges of Spies». Παρόλα αυτά, θεωρώ ότι το Όσκαρ θα το πάρει το «Spotlight».

Α’ γυναικείος ρόλος:

Α γυναικείος

Δεν έχω δει τις ταινίες που έχουν παίξει, αλλά ψηφίζω Cate Blanchett. Έλεος πια με την Jennifer Lawrence…

Β’ γυναικείος ρόλος:

B Γυναικείος

Ψηφίζω Kate Winslet!

Α’ ανδρικός ρόλος:

Α αντρικός

Δεν θα πω πολλά. Χωρίς καν να έχω δει την ταινία ψηφίζω Leonardo di Caprio και ελπίζω να το πάρει! Απορώ γιατί είναι υποψήφιος ο Matt Damon που δεν μου αρέσει σε καμία ταινία του…

Β’ ανδρικός ρόλος:

Β Ανδρικός

Δεν ξέρω ποιον θα επέλεγα… Θα ήθελα ή ο Tom Hardy ή ο Mark Ruffalo.

Καλύτερο σενάριο:

Σενάριο

Νομίζω ότι θα το πάρει ή το «Spotlight» ή το «Inside Out».

Καλύτερη σκηνοθεσία:

Σκηνοθεσία

Καλύτερη animated ταινία:

Animated

Για μένα είναι ξεκάθαρο ότι το Όσκαρ θα το πάρει το «Inside out». Έχω ακούσει τα καλύτερα αλλά βαρέθηκα να βλέπω κάθε χρόνο να μην παίρνει κάποιο βραβείο η ταινία anime που είναι υποψήφια. Έχουν πάρει βραβεία εκατό αμερικάνικες βλακείες και όχι ταινία anime. Ψηφίζω λοιπόν το anime «When Marnie was there»!

Καλύτερο τραγούδι:

Καλύτερο τραγούδι

Πηγή: Cosmopolitan

4 thoughts on “Υποψηφιότητες Όσκαρ 2016

      1. Εγώ το παρατήρησα αμέσως γιατί συνήθως βλέπω ταινίες με το αγόρι μου, αλλά αν ειναι όλες δεκαεία του 50, μάλλον πρέπει να τις δω μόνη μου! Αν και αρκετές μου φάνηκαν βαρετές…

Σχολιάστε

