Κριτικές βιβλίων

Τελευταία έξοδος: Ρίτα Χέιγουορθ – Stephen King


39662

«Τα μόνα πράγματα που αρνούμαι να εμπορευτώ εδώ μέσα είναι τα όπλα και τα σκληρά ναρκωτικά. Δεν έχω σκοπό να βοηθήσω κανέναν να πεθάνει ή να σκοτώσει κάποιον άλλον. Έχω τόσους θανάτους μέσα μου, που μου φτάνουν για όλη μου τη ζωή…»

***

Επιτέλους κατάφερα να διαβάσω αυτό το υπέροχο βιβλίο του Stephen King που ήταν αρκετά διαφορετικό από τα υπόλοιπα δικά του που έχω διαβάσει μέχρι τώρα.

Το βιβλίο μιλά για έναν κρατούμενο και τη ζωή του μέσα στη φυλακή. Την ιστορία δεν την αφηγείται ο ίδιος αλλά ένας άλλος κρατούμενος που στην πορεία έγινε και καλός του φίλος.

Πολύ καλογραμμένο βιβλίο που αν δεν είχα δει την υπέροχη ταινία που είναι βασισμένη σε αυτό, σίγουρα θα είχα πολύ μεγαλύτερη αγωνία για το τι θα γίνει στη συνέχεια.

Μέσα από αυτήν την ιστορία είδα πόσο δύσκολο είναι για έναν αθώο να βρίσκεται μέσα στη φυλακή άδικα, πώς καταφέρνει να επιβιώσει και πώς καταλήγει. Δεν είναι μία ακόμα ιστορία μέσα σε φυλακές αλλά μία ιστορία ενός ευφυέστατου ανθρώπου και των επιλογών που έκανε για να σωθεί.

Δεν θέλω να πω περισσότερα για να μη μου ξεφύγει κάτι από την υπόθεση. Αν σου αρέσει το δράμα, έτσι θα το χαρακτήριζα αυτό το βιβλίο, και αγαπάς τον King όσο εγώ, διάβασέ το!

5 thoughts on “Τελευταία έξοδος: Ρίτα Χέιγουορθ – Stephen King

      1. Ακόμα την σκοτεινή τετάρτη. Δυστυχώς στις γιορτές δεν είχα πολύ χρόνο για διάβασμα σε αντίθεση με τον υπόλοιπο κόσμο. Ήμουν συνέχεια έξω με φίλους.

Σχολιάστε

