Αγαπημένα του μήνα

Αγαπημένα Δεκεμβρίου 2015


Έφτασε η ώρα για την αγαπημένη μου ανάρτηση! Τα αγαπημένα του μήνα.

  1. Μα φυσικά τα Χριστούγεννα!

IMG_20151216_133411[1]

2. Τα νέα μου ημερολόγια. Ένα για τη δουλειά και τα ραντεβού κι ένα για τις αναρτήσεις του blog μου και ότι έχει να κάνει με αγορές βιβλίων. Κανονικά χρησιμοποιώ ένα ημερολόγιο αλλά δεν άντεξα να μην αγοράσω την ατζέντα του Cosmopolitan!

IMG_20160104_023743[1]

3. Νέα προϊόντα περιποίησης! Την τονωτική λοσιόν και την ενυδατική κρέμα από τη σειρά της Seventeen με το τεϊόδεντρο, το νεράκι micellaire από την Bioderma και τη body lotion με πορτοκάλι και κανέλα από τη lovie.

IMG_20160104_023925[1]

10 thoughts on “Αγαπημένα Δεκεμβρίου 2015

  1. Γεια!!! Το πολύ αγαπημένο σου blog είναι μέσα στα «Βραβεία των Blog του 2015». Μπορείς να δεις την ανάρτηση εδώ: http://booksfrien.blogspot.gr/2016/01/blog-2015.html Ελπίζω να απαντήσεις τις ερωτήσεις μου και να κάνεις και εσύ μια ανάρτηση σαν αυτή με τα δικά σου βραβεία. Αν κάνεις τέτοια ανάρτηση, παρακαλώ γράψε μου ένα σχόλιο έτσι ώστε να την δω όσο ποιο σύντομα μπορώ. ❤ ❤ ❤ ΚΑΛΉ ΝΎΧΤΑ!! ❤

    1. Σ’ ευχαριστώ πολύ που έβαλες και το blog μου στα αγαπημένα σου. Χαίρομαι ιδιαίτερα. Θα προσπαθήσω σύντομα να γράψω μία δική μου ανάρτηση που θα απαντώ στις ερωτήσεις σου!

Σχολιάστε

