Αγαπημένα βιβλία του 2015


1 15 stack tea

Επιτέλους ήρθε η στιγμή για τα αγαπημένα όχι μόνο του μήνα, αλλά όλου του χρόνου!

Φέτος διάβασα περισσότερα βιβλία από την προηγούμενη χρονιά, αλλά όχι όσα θα ήθελα. Νομίζω ότι ποτέ δε θα είμαι ευχαριστημένη. Θα θέλω πάντα περισσότερα. Ποια όμως ήταν αυτά που αγάπησα περισσότερο;

Άγγελος & Δαίμονας: Θα αναφέρω αυτήν την τριλογία πρώτη επειδή πέρασα πολύ χρόνο διαβάζοντάς της και πραγματικά πέρασα καλά. Εξάλλου αυτό εν τέλη έχει σημασία. Να διασκεδάσεις όσο διαβάζεις. Με μετέφεραν σε έναν φανταστικό κόσμο που ενώ Άγγελοι και Χίμαιρες βρίσκονταν σε συνεχή διαμάχη ένας μεγάλος έρωτας γεννήθηκε και παρέσυρε κι εμένα.

Ανεμοδαρμένα Ύψη: Ναι, ξέρω. Έχω καταντήσει κουραστική με αυτό το βιβλίο, αλλά ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά και είναι ότι πιο όμορφο, δραματικό, ρομαντικό έχω διαβάσει μέχρι τώρα.

Η εκλεκτή: Ακόμα μία όμορφη τριλογία έφτασε στο τέλος της με αυτό το βιβλίο. Τα προηγούμενα δύο τα είχα διαβάσει το 2014 και με αυτό ολοκληρώθηκε η ιστορία.

Το βιβλίο της Κατερίνας: Με αυτό το βιβλίο άρχισα και πάλι να αγαπώ την ελληνική λογοτεχνία. Υπέροχο αλλά και πολύ δραματικό. Κατά τη γνώμη μου χρειάζεσαι γερό στομάχι για ν’ αντέξεις τ’ απανωτά χτυπήματα που θα δεχθείς διαβάζοντάς το.

Η φάρμα των ζώων: Ήθελα πολύ καιρό να το διαβάσω και το έκανα τη φετινή χρονιά. Ήταν σοκαριστικό το πόσα από αυτά που διάβασα μου θύμισαν όσα βλέπω να συμβαίνουν στις μέρες μας.

We were liars: Ακόμα ένα βιβλίο που αγάπησα πολύ, ειδικά για το σοκ που έπαθα στο τέλος ενώ «τρωγόμουν» με άσχετα εν τέλη πράγματα.

Tuesday’s Gone: Ακόμα μία συναρπαστική ιστορία με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη μου ψυχοθεραπεύτρια Φρίντα Κλάιν.

Me before you: Δεν περίμενα ότι θα μου άρεσε τόσο, αλλά πραγματικά μου δίδαξε πολλά.

Το κορίτσι του τρένου: Μία ιστορία μυστηρίου που με κέρδισε από την πρώτη στιγμή παρόλο που το τέλος της δε με συγκλόνισε όπως άλλα βιβλία του είδους του.

Εσένα ποια ήταν τ’ αγαπημένα σου βιβλία για το 2015;

10 thoughts on “Αγαπημένα βιβλία του 2015

      1. Το βρηκα σημερα σε υπεροχη εκδοση αλλα το αφησα πίσω μου.Πολλα εξοδα απο εδω και περα και δεν θα περισσεύουν για βιβλια.Θα το δανειστώ!

Σχολιάστε

