Η επόμενη μέρα με την Φρίντα Κλάιν


Επιτέλους σύντομα θα απολαύσουμε το επόμενο βιβλίο μυστηρίου με πρωταγωνίστρια την Φρίντα Κλάιν. Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη στιγμή διαβάζω το 3ο βιβλίο της σειράς, αλλά ελπίζω μέχρι το τέλος της χρονιάς να έχω διαβάσει και το 4ο. Το πέμπτο που θα κυκλοφορήσει στα Ελληνικά και αυτό φυσικά από τις εκδόσεις Διόπτρα, θα έχει τίτλο «Οργισμένη Παρασκευή» και θα το έχουμε στα χέρια μας στις αρχές Μαρτίου του 2016!

25164386

Το 6ο βιβλίο της σειράς θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο του 2016 με τίτλο «When Saturday comes».

Επίσης μέσα στην επόμενη χρονιά οι εκδόσεις Διόπτρα θα εκδώσουν ακόμα ένα θρίλερ των Nicce French το οποίο φυσικά θα διαβάσουμε με μεγάλη χαρά. Ποιο θα είναι άραγε;

3 thoughts on “Η επόμενη μέρα με την Φρίντα Κλάιν

    1. Ναι. Μου άρεσαν πάρα πολύ τα δύο πρώτα και τώρα το τρίτο μου φαίνεται εξίσου καλό. Είναι τα καλύτερα θρίλερ μυστηρίου που έχω διαβάσει μέχρι τώρα. Έχω ξετρελαθεί!

Σχολιάστε

