Διάφορα

Με Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα


Επιτέλους διακόσμησα το δωμάτιό μου για τις γιορτές. Είμαι από τώρα σίγουρη ότι μερικά από αυτά δεν θα τα βγάλω όταν τελειώσουν τα Χριστούγεννα, αλλά θα τ’ αφήσω για όλη τη χρονιά. Περισσότερο κάνω αυτήν την ανάρτηση για να πάρεις κι εσύ ιδέες για Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση, αλλά και γενικά επειδή λατρεύω τα Χριστούγεννα και είμαι τόσο χαρούμενη όταν το δωμάτιό μου αποκτά αυτήν τη ζεστή ατμόσφαιρα!

Σταματάω να πολυλογώ, όπως πάντα, και ξεκινάω…

IMG_20151204_161423[1]

Φωτάκια. Φωτάκια παντού. Λατρεύω τα φωτάκια, όχι μόνο τα Χριστούγεννα αλλά όλο τον χρόνο. Απλά τα Χριστούγεννα βάζω περισσότερα! Φωτάκια λοιπόν στη βιβλιοθήκη και μερικά χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά.

IMG_20151204_161547[1]

Φέτος επέλεξα να μην στολίσω δέντρο στο δωμάτιό μου, μιας και ούτως ή άλλως στολίζουμε στο σαλόνι. Προτίμησα ένα μπουκέτο με κουκουνάρια, πευκοβελόνες και γκι. Είναι κάπως πιο διακριτικά. Επίσης, όπως βλέπεις δε λείπουν και από εδώ τα φωτάκια.

IMG_20151205_145721[1]

Το κρεβάτι μου πιο απλά. Μερικά κόκκινα μαξιλάρια και μία κόκκινη κουβέρτα κοντά στα πόδια του κρεβατιού. Τα φωτάκια δεν τα σχολιάζω…

IMG_20151205_150101[1]

Μερικά αστεράκια και χιονονιφάδες στον τοίχο και φυσικά…

IMG_20151205_152819[1]

κι άλλα φωτάκια στην βιτρίνα!

Εσύ στόλισες το δωμάτιο ή το σπίτι σου; Κι αν ναι πώς;

Καλές γιορτές!

13 thoughts on “Με Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα

    1. Ναι, την άλλαξα πρόσφατα. Παλαιότερα τα είχα ανά είδος, αλλά έτσι φαίνονται πιο όμορφα. Τα Χάρι Πότερ τα έχω όλα μαζί γιατί δεν ήθελα να τα χωρίσω, αν και δεν τα έχω διαβάσει όλα ακόμα.

  1. Ταξινόμηση βάσει χρώματος??? Τί τέλεια που δείχνει!!! Μακάρι να έδειχνε τόσο όμορφα και στη δική μου βιβλιοθήκη, αλλά εμένα είναι στο χρώμα του ξύλου κι αυτό κάνει τα χρώματα των βιβλίων να «χάνονται». 😦

    Υ.Γ. Τη βιτρίνα τη λάτρεψα!! 😛

    1. Έχεις δοκιμάσει να την κάνεις; Μπορεί τελικά να φαίνονται όμορφα. Όταν την πρωτοέφτιαξα νόμιζα ότι θα με πιάσει ψυχαναγκασμός να έχω τις σειρές μαζί, αλλά μου άρεσε τόσο όπως φαίνονται που δεν τα άλλαξα 🙂

  2. Πολύ ωραίο το έφτιαξες. Και εγώ εχω ενα θέμα με τη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση! Αλεξανδρινα, γκυ, κεράκια κλπ. Όσο για το δέντρο, αν ήταν στο χέρι μου θα το ξεστολίζαμε το Πάσχα! 😀

Σχολιάστε

