Διάφορα

Unpopular Opinions Book Tag


autumn-book-books-coffee-Favim.com-3639701

Το tag αυτό το βρήκα από την Κατερίνα και το κανάλι της στο You Tube KatTheBookaholic και μιας και το βρήκα πολύ ενδιαφέρον, γιατί μπορεί να ανάψει φωτιές, είπα να το κάνω κι εγώ εδώ.

Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά που δεν σου άρεσε καθόλου.

70983

Όπως βλέπεις και στην εικόνα θα πω το βιβλίο «Illuminati» του Dan Brown. Μου το πρότειναν πριν πολλά χρόνια κι έτσι είπα να το ξεκινήσω. Δεν μου άρεσε τίποτα σε αυτό. Ούτε η θεματολογία, ούτε η ιστορία. Είναι ένα βιβλίο πολύ γνωστό που όμως εμένα δεν μου άρεσε καθόλου.

Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά, που όλοι μισούν αλλά εσύ αγαπάς πάρα πολύ.

2014-09-12 15.59.51

Δεν μπορώ να βρω κάποιο που πραγματικά μισούν οι περισσότεροι, αλλά λάτρεψα εγώ, αλλά το συγκεκριμένο έχει αρκετούς που δεν ενθουσίασε. Εγώ το βρήκα εξαιρετικό.

Ένα love triangle που ο πρωταγωνιστής/ια κατέληξε με αυτόν/ή που δεν ήθελες.

book-books-hunger-games-katniss-everdeen-Favim.com-3521365

Αν και δεν έχω τελειώσει τη σειρά ακόμα, τα πράγματα, δυστυχώς, μου φαίνονται ξεκάθαρα…

Ένα διάσημο είδος βιβλίου που δε σε ελκύει καθόλου.

Θα πω το ερωτικό μυθιστόρημα που τον τελευταίο καιρό έχει πάρει τα πάνω του.

Ένας διάσημος χαρακτήρας βιβλίου που δεν σου αρέσει καθόλου.

book-fandoms-film-hunger-games-Favim.com-3456513

Μακράν ο χειρότερος χαρακτήρας που έχω διαβάσει σε βιβλίο κι όμως είναι πολύ διάσημος και συμπαθής από το κοινό. Ίσως φταίει και ο ηθοποιός που δεν μου αρέσει καθόλου…

Ένας διάσημος συγγραφέας του οποίου η γραφή δεν σου αρέσει καθόλου.

Cassandra-clare-author-photo

Θα πω της Cassandra Clare επειδή ενώ η ιστορία που έχει γράψει στη σειρά «Θανάσιμο Εργαλεία» έχει ενδιαφέρον, θεωρώ ότι το τραβάει από τα μαλλιά, κάτι που εμένα με κούρασε αρκετά και σκέψου ότι έχω διαβάσει μόνο ένα βιβλίο της.

Ένα διάσημο μοτίβο που έχεις βαρεθεί να βλέπεις στη λογοτεχνία.

Το ότι ο ήρωας είναι αυτός που θα σώσει τον κόσμο… Πραγματικά έχω βαρεθεί να συμβαίνει κάτι, ο ήρωας να έχει μία δύναμη που μέχρι τώρα δε γνώριζε και τώρα πρέπει να σώσει τον κόσμο…

Μία διάσημη σειρά βιβλίων που δε σ’ ενδιαφέρει καθόλου να διαβάσεις.

grey00

Νομίζω ότι είναι η μόνη σειρά που αν μου την έκαναν δώρο θα την επέστρεφα.

Ποια ταινία ή σειρά θεωρείς ότι είναι καλύτερη από το βιβλίο που βασίστηκε.

shawshank-flat

Θα πω το βιβλίο του Stephen King «Τελευταία Έξοδος: Ρίτα Χέιγουορθ». Τελειώνω σύντομα το βιβλίο, αλλά η ταινία θεωρώ ότι ήταν πολύ καλύτερη. Είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες.

Κάνω tag τα:

Zizeloni van Kat

style rive gauche

cherrybookish’s Blog

Over the Place

Life is Art!

16 thoughts on “Unpopular Opinions Book Tag

  1. Ωωω τέλεια! Θα το κάνω!
    (μονο που δεν έχω κανεναν άλλο να κάνω tag γιατι έκανες όλους όσους ξέρω 🙂 )

    Το «Illuminaty» κι εμένα δεν μου άρεσε, άπειρες σελίδες για περιγραφές αγαλμάτων μπλα μπλα…
    Ο καημένος ο Peeta συμπαθητικός ειναι! Θα φταίει που είδες τη χαζοφατσα του στην ταινία πριν διαβάσεις τα βιβλία… Και θα απορείς με την Katniss που έχει και δίλημμα ανάμεσα σε αυτόν και στον Liam Hemsworth! Πάντως είναι από τα YA που το ερωτικό κομμάτι δεν ήταν και τόσο σημαντικό στην ιστορία κατά τη γνώμη μου (και πολύ καλά έκανε).

    Το 50 Shades of Grey μην το επιστρέψεις, καλύτερα να το κάψεις για να μην το διαβάσει κανένας άλλος! Και ναι, διάβασα το 1ο βιβλίο για να μπορώ να υποστηρίξω την άποψη μου! Οποτε μπορώ να πω ότι είναι μάλλον ότι χειρότερο έχει γραφτεί ποτέ 🙂

    Το Τελευταία έξοδος το διάβασα πριν δω την ταινια, που δυστυχως σημαίνει ότι δεν ευχαριστήθηκα την ταινία όσο θα έπρεπε. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα προτιμούσα να τα είχα κάνει ανάποδα, γιατί έχω διαβάσει πολλά καλά βιβλία, αλλά οι καλές ταινίες είναι πιο σπάνιες.

    Τέλος για την Cassandra Clare να πω ότι κι εμένα δεν μου άρεσε καθόλου το πρώτο της βιβλίο, πολυ περιγραφή του πως ειναι ο κόσμος που δημιούργησε και καθόλου δράση. Μπορείς να δειξεις το πως είναι ο φανταστικός σου κόσμος με πολλούς τρόπους, δεν χρειάζεται να εξηγεις ενα ενα τα διαφορετικά πράγματα. Αλλά επειδή είχα πάρει και τα υπόλοιπα ήδη, τα διάβασα και είναι αρκετά καλύτερα. Σίγουρα δεν είναι από τις αγαπημένες μου σειρές, τη βρήκα απλά οκ.

    Άντε πολλά έγραψα, πρέπει να σκεφτώ και τη λίστα μου σιγα σιγα!

    1. Όσον αφορά το Hunger Games, σίγουρα επηρεάστηκα από την επιλογή των ηθοποιών και τους ρόλους που τους δόθηκαν. Πραγματικά αναρωτιέμαι για ποιον λόγο επέλεξαν αυτόν τον ηθοποιό για τον ρόλο του Peeta. Εγώ ούτε καν τον συμπάθησα. Δε μου ήταν ούτε καν συμπαθής ο ρόλος, πέρα από τον ηθοποιό που κανονικά θα έπρεπε μιας και έχει καλά στοιχεία.

  2. Ααα το είχα κάνει κ εγώ πριν μια εβδομάδα το Tag επειδή είχα δει το βίντεο της Κατερίνας 😉
    (http://el-bktv.blogspot.gr/2015/11/unpopular-opinions-book-tag.html)
    Εμένα πάντως στα Hunger Games δεν μου άρεσε ούτε ο Peeta ούτε ο Gale…………………..
    Όσο για την Cassandra Clare εμένα μ’αρέσει πολύ η γραφή της και όλα της τα βιβλία. Είναι από τις αγαπημένες μου. Ίσως φταίει που τα ξεκίνησα όταν είχαν πρώτο βγει πάνω στην εποχή που άνθιζε το ya fantasy. Πάντως πιστεύω πως στα Θανάσιμα εργαλεία το πρώτο είναι αρκετά εισαγωγικό σε σχέση τα επόμενα.

    1. Για να πω την αλήθεια έχω ξενερώσει πολύ με αυτήν τη σειρά μιας και οι εκδόσεις που έβγαζαν τα βιβλία στα Ελληνικά έκλεισαν κι έτσι δεν μπορώ να βρω τη σειρά Δαιμονικές Μηχανές που ήθελα να διαβάσω, πριν συνεχίσω τα υπόλοιπα βιβλία από τα Θανάσιμα Εργαλεία. Έλεγαν ότι θα πάρει τα δικαιώματα των βιβλίων τους ο Ψυχογιός, αλλά μέχρι να γίνει αυτό…
      Ήθελα πολύ να διαβάσω αυτή τη σειρά και πραγματικά έχω ξενερώσει απίστευτα.

      1. To φαντάζομαι!!! Και δυστυχώς όπως λες δεν βλέπω σύντομα να επανακυκλοφορούν στα Ελληνικά. Πάντως υπάρχουν και μπορείς να τα καταβάσεις στα Ελληνικά και τις δύο σειρές ηλεκτρονικά. Από το τπτ….

      2. Αυτό έλεγα να κάνω αν και δε με βολεύει να διαβάζω ηλεκτρονικά βιβλία, μιας και έχω σταθερό υπολογιστή στο δωμάτιό μου και θα πρέπει όταν διαβάζω να κάθομαι σε καρέκλα… Δεν είναι και τόσο βολικό και είναι και αρκετά μεγάλα βιβλία… Θα δω τι θα κάνω. Ίσως τα αγοράσω στα Αγγλικά.

  3. Ευχαριστώ πάρα πολύ για το tag! Χαίρομαι που το ξέσπασμα μανίας με τις 50 αποχρώσεις του γκρι δεν με άγγιξε καθόλου. Δεν έχω ασχοληθεί ούτε με την ταινία ούτε με τα βιβλία ευτυχώς! Τώρα για την Ρίτα, καιρό την είχα βάλει στο μάτι, αλλά μιας και η Τζο μας έχει συστήσει τόσα άλλα βιβλία του Κινγκ, λέω να ξεκινήσω με κάποια από αυτά! Καληνύχτα και πάλι ευχαριστώ 🙂

    1. Εγώ δεν το έχω τελειώσει ακόμα. Μου μένουν πολύ λίγες σελίδες, αλλά νιώθω ότι η ταινία με γέμισε περισσότερο από το βιβλίο. Και δεν είναι και μία απλά καλή ταινία. Βρίσκεται στην θέση νούμερο ένα εδώ και χρόνια στο top 100 του IMDB.

  4. Ααα και ήθελα να κάνω ένα tag αυτές τις μέρες και δεν ήξερα ποιό!! Είσαι θεά! Συμφωνώ με Cassandra Clare, απλά δεν ήταν για ‘μένα. Όσο για το We Were Liars είμαι σε αυτούς που δεν τρελάθηκαν:p Γιατί δεν σ’αρέσει ο Peta ρεεε? Σίγουρα προτιμώ Gale, αλλά σαν χαρακτήρες είναι και οι δύο πολύ καλά στημένοι…
    Thanks για το tag 🙂

    1. Κόλλησα στον ηθοποιό. Είδα την ταινία πριν διαβάσω το βιβλίο και ο ηθοποιός μου είναι πραγματικά αντιπαθής, ξινός… δεν ξέρω. Έτσι δεν συμπάθησα ούτε τον χαρακτήρα.

Σχολιάστε

