Το βαρετό κίτρινο δωμάτιο…


boring-crazy-funny-garry-Favim.com-3457369

Πφφφ… Περίμενα πολλά και ξέρω πως γι’ αυτό έχω απογοητευτεί τόσο πολύ… Μετά το βιβλίο της Agatha Christie, σκέφτηκα να διαβάσω ένα παρόμοιο από έναν άλλον συγγραφέα. Το μυστήριο του κίτρινου δωματίου μου φάνηκε πολύ καλό από την περίληψη στο οπισθόφυλλο.

Τόσο μα τόσο βαρετό… Πολλά στοιχεία, πολλά άτομα, πολλές καταστάσεις. Γενικά πολλά… Τα έχω όλα μπερδεμένα στο κεφάλι μου… Πραγματικά είμαι λίγο μετά τη μέση κι ακόμα ελπίζω ότι θα γίνει καλύτερο. Ότι κάτι θ’ αλλάξει και θα ενθουσιαστώ μαζί του.

Σελίδα 150 και συνεχίζω…

3 thoughts on “Το βαρετό κίτρινο δωμάτιο…

  1. Εγώ πρόσφατα αποφάσισα ότι υπάρχει πολύ λίγος χρόνος και πολλά βιβλία που θέλω να διαβάσω.
    Δεν μπορώ να παρατήσω εντελώς κάποιο βιβλίο, αλλά σε παρόμοιες καταστάσεις, όταν φτάνω στα όρια μου, αρχίζω να ξεφυλλίζω ότι απέμεινε. Ετσι «πιάνω» το νόημα της κάθε σελίδας, σε περίπτωση που γίνει κανένα θαύμα και γίνει κάτι ενδιαφέρον. Και μετά καταλήγω να διαβάζω τις τελευταίες σελίδες, συνήθως προς το τέλος υπάρχει πάλι κάτι ενδιαφέρον για να κλεισει η ιστορία.
    (το έχω κάνει μονο σε 3 βιβλία, μην νομίζεις ότι γενικά αντί να διαβάζω ξεφυλλίζω 😛 )

    1. Ναι, αυτό θα μπορούσε να είναι μία λύση. Παρόλα αυτά, αισθάνομαι άσχημα να το κάνω. Πώς θα μπορέσω να γράψω τη γνώμη μου μετά; Για να πω την αλήθεια δε μου μένει και πολύ ακόμα. Αν ήταν κανένα βιβλίο-τούβλο θα το είχα παρατήσει.

      1. Και το «δεν μπορουσα να το τελειώσω, είναι σουπερ-βαρετο» μετραει για γνώμη 🙂 Για να δουμε, περιμένω το review να δω μήπως έγινε το θαύμα στο τέλος!

Σχολιάστε

