Διάφορα · Κριτικές βιβλίων

Πώς να διαβάζεις περισσότερο


tumblr_lze37bgMJe1qgw16ko1_500

Νωρίς νωρίς κι αυτή η ανάρτηση. Είναι γι’ αυτούς που έχουν αϋπνίες. Δυστυχώς αυτές τις μέρες δε βρίσκω καθόλου χρόνο να γράψω κατά τη διάρκεια της μέρας, γι’ αυτό και το κάνω λίγο πριν ξαπλώσω για νάνι.

Αυτό που θέλω να μοιραστώ μαζί σου αυτή τη φορά είναι κάτι που έχω ψάξει αρκετά τις τελευταίες μέρες. Κι αυτό είναι τρόποι για να διαβάζω περισσότερα βιβλία κάθε μήνα. Θα μου πεις βέβαια γιατί χρειάζεται να διαβάσεις περισσότερο; Δεν είναι απαραίτητο. Παρόλα αυτά, εγώ ήθελα να διαβάζω περισσότερο γι’ αυτό και δοκίμασα τρόπους για να μπορέσω να το κάνω. Αν το θέλεις κι εσύ δοκίμασε τα παρακάτω.

  • Επέλεξε να διαβάζεις τα σωστά βιβλία που σου αρέσουν και σ’ ευχαριστούν πραγματικά. Πολλές φορές επιλέγουμε να διαβάσουμε κάποιο βιβλίο απλά και μόνο επειδή είναι πολύ δημοφιλές και τελικά μπορεί να καταλήγουμε να το διαβάζουμε με το ζόρι.
  • Έχε πάντα μαζί σου το βιβλίο που διαβάζεις, όπου κι αν πας. Αν έχεις το βιβλίο σου μέσα στην τσάντα σου μπορεί να βρεις κάποια στιγμή χρόνο να διαβάσεις. Στη σχολή, στη δουλειά, περιμένοντας το λεωφορείο.
  • Αφιέρωσε περισσότερο χρόνο στο διάβασμα όταν είσαι σπίτι. Αντί να δεις τηλεόραση για να περάσει η ώρα, διάβασε ένα βιβλίο ή ένα κόμικ. Σίγουρα θα είναι πολύ καλύτερο από την τηλεόραση, τουλάχιστον έτσι όπως έχει εξελιχθεί στις μέρες μας.
  • Έχε περασμένο στο κινητό σου ή σε mp3 player ένα audio book. Μπορείς να το πάρεις μαζί σου στο γυμναστήριο ή όσο περπατάς και να ακούς αυτό αντί για μουσική.
  • Αφιέρωσε τον ελεύθερο χρόνο σου σε κάποιο βιβλίο. Δε σου λέω να μην πας μια βόλτα για να διαβάσεις, αλλά τουλάχιστον κάν’ το όταν δεν έχεις κανονίσει κάτι.
  • Διάβαζε κάθε βράδυ, λίγο πριν κοιμηθείς. Είναι σίγουρο ότι θα σε χαλαρώσει κιόλας.
  • Θέσε έναν στόχο κάθε μέρα. Για παράδειγμα, διάβαζε 100 σελίδες κάθε μέρα.

Σίγουρα οι υπερβολές δεν είναι καλές. Δε σου λέω να διαβάζεις όλη μέρα, αλλά σίγουρα οι παραπάνω τρόποι ή μερικοί από αυτούς θα σε βοηθήσουν να διαβάζεις περισσότερο. Εγώ χρησιμοποιώ πολλούς από αυτούς τους τρόπους και μπορώ να πω ότι με έχουν βοηθήσει στο να διαβάζω περισσότερο, κάτι που όπως είπα και στην αρχή ήθελα πολύ.

4 thoughts on “Πώς να διαβάζεις περισσότερο

  1. Πολύ χρήσιμες και ωραίες οι συμβουλές σου! Ωστόσο, θα σου κάνω μια «προσθήκη», αν μου επιτρέψεις. Το διάβασμα είναι χαρά και απόλαυση, είναι καταφύγιο και απόδραση, είναι μάθηση και εκπαίδευση. Μπορεί όμως όλοι μας να περνάμε φάσεις που να μη διαβάζουμε – σε εμένα συμβαίνει αυτό κατά περιόδους, και μιλάμε για τρελή βιβλιοφάγο! Ας τις αποδεχόμαστε κι αυτές και ας μην διαβάζουμε καταναγκαστικά, ουτε να νιώθουμε τύψεις, γιατί τότε χάνεται η μισή χαρά της ανάγνωσης.

    Σε φιλώ,
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

  2. Χρήσιμες οι συμβουλές σου!!
    Για το πρώτο ειδικά συμφωνώ απόλυτα. Πρόσφατα μου έδωσαν βιβλίο ενός πασίγνωστου συγγραφέα αλλά δεν ήταν στα δικά μου γούστα. Διάβασα λίγες σελίδες και το παράτησα. Δεν μπορούσα με τίποτα να προχωρήσω. Έμαθα πως το ίδιο συνέβη και σε μία φίλη μας ενώ αντιθέτως η μητέρα μου το λάτρεψε!
    Καλό σαββατοκύριακο συνονόματη! 🙂

    1. Κάτι που αρέσει σε κάποιον μπορεί να μην ταιριάζει σε κάποιον άλλον. Μου έχει τύχει πολλές φορές να μου προτείνουν κάποιο βιβλίο ή ταινία και τελικά εμένα να μην μου αρέσει.

Σχολιάστε

