Διάφορα

Πού προτιμώ να διαβάζω


Σήμερα σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σου τα μέρη του σπιτιού μου τα οποία προτιμώ για την ανάγνωση κάποιου βιβλίου. Έχω βγάλει και κάποιες φωτογραφίες. Ίσως έτσι δοκιμάσεις κι εσύ κάτι ανάλογο και φυσικά περιμένω και από ‘σένα να μου πεις τα δικά σου αγαπημένα μέρη για διάβασμα.

-Το κρεβάτι μου…

IMG_20151113_160636[1]

Νομίζω ότι το κρεβάτι είναι ένα από τα αγαπημένα μέρη των περισσότερων για διάβασμα. Ειδικά αν έχει και πολλά μαξιλάρια είναι θεωρώ ιδανικό.

-Η πολυθρόνα μου…

IMG_20151113_160912[1]

Ακόμα ένα αγαπημένο μου μέρος που πρόσφατα ανακάλυψα μιας και παλαιότερα δεν είχα στο δωμάτιό μου πολυθρόνα. Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι το ότι είναι τοποθετημένη δίπλα στο παράθυρο.

-Η καρέκλα του γραφείου μου…

IMG_20151113_161148[1]

Συνήθως διαβάζω στην καρέκλα μου όταν θέλω να παρακολουθώ ταυτόχρονα τι γίνεται και στις σελίδες που παρακολουθώ. Δεν είναι για πολύ ώρα μιας και δεν είναι πολύ βολικά, αλλά αν βάλω και τα πόδια στο κρεβάτι που είναι δίπλα είναι ότι πρέπει.

-Η μοκέτα…

IMG_20151113_165155[1]

Ακόμα δεν μπορώ να διαβάσω στη μοκέτα μιας και ο καιρός είναι καλός για να τη στρώσω, αλλά πολλές φορές τον χειμώνα την προτιμώ για διάβασμα.

Εσύ πού διαβάζεις συνήθως;

4 thoughts on “Πού προτιμώ να διαβάζω

Σχολιάστε

