Διάφορα

Tips για ένα καλό βιβλίο


book-bookshop-library-nerd-Favim.com-2614304

Τις περισσότερες φορές ξέρω πολύ πριν πάω στο βιβλιοπωλείο, τι βιβλίο θέλω να πάρω. Και πολλές φορές ξέρω τι βιβλία θα πάρω τον υπόλοιπο μήνα. Τι γίνεται όμως όταν θες να διαβάσεις κάτι, αλλά δεν ξέρεις τι ακριβώς θέλεις ή αν θα είναι καλό; Σίγουρα υπάρχει τρόπος να βρεις κάτι που θα σου αρέσει και υπάρχουν και μερικά βήματα, που πολλές φορές κάνω, για να βρεις κάτι που σχεδόν σίγουρα θα σε διασκεδάσει. Τέτοιου είδους τις θα σου προτείνω σήμερα που ίσως θα κάνουν κάποιες φορές πιο γρήγορη και εύκολη την επιλογή του βιβλίου που θα αγοράσεις.

  • Σκέψου τι είδους βιβλίο θα ήθελες να διαβάσεις τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Δεν έχουμε πάντα διάθεση για ένα συγκεκριμένο είδος. Για παράδειγμα, εγώ τα Χριστούγεννα αγαπώ να διαβάζω κλασσική λογοτεχνία. Βρες λοιπόν αρχικά αυτό.
  • Δες βίντεο από αγαπημένες σου youtuber που προτείνουν βιβλία που έχουν διαβάσει ή διάβασε τις κριτικές που έχουν κάνει σε βιβλία που ίσως σε ενδιαφέρουν.
  • Διάβασε διάφορα blogs για να γνωρίσεις νέα βιβλία.
  • Ψάξε σε σελίδες, όπως το goodreads για να γνωρίσεις νέα βιβλία, αλλά και να βρεις βιβλία της κατηγορίας που προτιμάς.
  • Ρώτα φίλους να σου πουν τις προτάσεις τους.
  • Μπες σε ένα βιβλιοπωλείο και πιάσει πολλά βιβλία, διάβασε πολλές υποθέσεις και μύρισε το περιεχόμενο πολλών βιβλίων για να βρεις αυτό που θα σε κερδίσει περισσότερο.

Πολλές φορές επιλέγω από το ράφι του βιβλιοπωλείου ένα βιβλίο στην τύχη κι αν μου αρέσει η υπόθεση το αγοράζω.

Εσύ πώς επιλέγεις το βιβλίο που θα αγοράσεις;

10 thoughts on “Tips για ένα καλό βιβλίο

  1. Εγώ πάλι έχω μια περίεργη λογική με την οποία αγοράζω βιβλία: ξεκινάω να ψάχνω κατά είδος. Δηλαδή, θα πω πχ ότι από σήμερα ξεκινάω να διαβάσω αστυνομική λογοτεχνία και θα ψάξω να βρω στο ίντερνετ τα καλύτερα βιβλία του είδους (ονομαστικά). Ύστερα θα ψάξω κριτικές αυτών σε μπλογκ ή σχόλια στο greekbooks.gr και αναλόγως αποφασίζω ποιά θα αγοράσω. Πέραν αυτού, εννοείται ότι θα εμπιστευτώ και τη γνώμη κάποιου φίλου.

    Υ.Γ. Επ’ ευκαιρία, να σε ρωτήσω κάτι που το έχω απορία: έχεις επηρεαστεί ποτέ από το «σούσουρο» που γίνεται για ένα βιβλίο πχ στο facebook ώστε να σε κάνει το αγοράσεις; Εγώ γενικά δεν το κάνω (εκτός από το «50 αποχρώσεις» 😛 αλλά εντάξει, το δανείστηκα, δεν το αγόρασα) και είμαι περίεργη γενικά αν υπάρχει κόσμος που επιλέγει βιβλία με βάση αυτό το κριτήριο.

    1. Χμ… κοίτα, αν γίνεται χαμός παντού θα ψάξω απλά να δω περί τίνος πρόκειται κι αν είναι στα γούστα μου θα το αγοράσω. Με τις 5ο αποχρώσεις του γκρι μου συνέβη το αντίθετο. Είχα κι έχω μεγάλη άρνηση στο να το διαβάσω, λόγω αυτών που έχω ακούσει. Μπορεί αν το διαβάσω να αρέσει και σε ‘μένα, όμως δεν το έχω κάνει ακόμα. Μου συνέβη όμως με το hunger games ή το twilight για παράδειγμα.

  2. Εγώ γενικά κάνω έρευνα πιο πριν, goodreads/ booktubers, κι έχω γνωρίσει ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ βιβλία από αυτά τα μέσα. Αλλά η τυχαία ανασκόπηση στο βιβλιοπωλείο είναι μεγάλη απόλαυση, όπως και να το κάνουμε! Δεν αλλάζει με τίποτα…

  3. Συνήθως προκύπτει μέσα από ωρες αναζήτησης στα βιβλιοπωλεια,κάτι που απο μόνο του είναι απολαυση για μενα ακομα κι αν δεν παρω τίποτα.Έχω και μια λίστα για βιβλία που άκουσα κατα διαστήματα από φίλους κλπ.Στο bookreads είμαι καινούρια αλλα νομίζω ότι κι απο εκεί μπορείς να βρεις διαναντάκια αρκει να μην αναλωθεις στα εκάστοτε trends. Ε,φυσικα και όλοι εσεις εδω μέσα έχετε βοηθήσει πολύ 😉

  4. Συνηθως επιλεγω αυτο που θα μου γυαλισει αλλα παντα η τελικη αποφαση θα παρθει απο το τι ορεξη εχω να διαβασω.Κραταω στο μυαλο μου μερικα απο αυτα που εχω δει να γυρνανε σε μπλογκ και βιντεο και κινουμε αναλογα!

    1. Να σου πω την αλήθεια για ‘σένα φανταζόμουν ότι πας σε βιβλιοπωλεία και αγοράζεις πραγματικά ότι σου γυαλίσει εκείνη την ώρα. Από ‘σένα έχω μάθει πάρα πολλά βιβλία που δε γνώριζα!

Σχολιάστε

