Book Haul

Book Haul Οκτωβρίου


Ήρθε επιτέλους η μέρα που θα κάνω το book haul του μήνα. Τις τελευταίες 2 μέρες κρατιέμαι με το ζόρι να μην αγοράσω κι άλλα βιβλία. Το γράφω βλέποντας την εκπομπή join us που για να πω την αλήθεια ενώ είναι από τις αγαπημένες μου εκπομπές στην τηλεόραση, αυτή τη φορά με απογοήτευσε και μ’ εκνεύρισε κάπως ταυτόχρονα μιας και σαν πρώτο θέμα είχε την Kim Kardashian και το πόσο άξια είναι όλα αυτά που έχει πετύχει… Γκούχου γκούχου γκούχου… Πραγματικά μεγάλη απογοήτευση… Ίσως δεν πρέπει να λέω και πολύ την άποψή μου σε τέτοια θέματα αλλά πραγματικά με το συγκεκριμένο δεν άντεξα… Ακολουθήστε τη δίαιτά της, το πώς ντύνεται, τις επιλογές στα μαλλιά της… Δεν περίμενα από μία τόσο αγαπημένη μου εκπομπή τέτοιου είδους θέμα. Ας λέει κάποια πράγματα γι’ αυτήν, αλλά όχι να την εκθειάζει… Μία γυναίκα που αυτό που κάνει είναι να βγάζει λεφτά προβάλλοντας την προσωπική της ζωή, φορώντας κορσέδες και έχοντας 100 άτομα να την μακιγιάρουν. Έλεος… Πφφ… Μετά το ξέσπασμα αυτό που ελπίζω να μην μου βγει σε κακό, ας επιστρέψω στο θέμα. Book Haul Οκτωβρίου. Αυτόν τον μήνα δεν διάβασα πολύ, αλλά πήρα πολλά βιβλία.

IMG_20151031_181019[1]

Εκτός από αυτά διάβασα το ποίημα του Poe «Annabel Lee», όπως και κάποια manga. Το βιβλίο «Άγγελος & Δαίμονας 2» ενώ μου άρεσε πολύ άργησα να το τελειώσω, όπως μου συμβαίνει και με το 3ο και τελευταίο μέρος.

Τα βιβλία που πήρα ήταν πάρα πολλά, μιας και μεσολάβησε και η έκθεση βιβλίου στο Ζάππειο. Επίσης μου ήρθαν και κάποια βιβλία που είχα παραγγείλει τον Σεπτέμβρη κι έτσι μαζεύτηκαν πολλά.

IMG_20151031_181557[1]

Εννοείται περιμένω την άποψή σου για όσα βιβλία βλέπεις παραπάνω, είτε για αυτά που διάβασα, είτε για όσα αγόρασα.

10 thoughts on “Book Haul Οκτωβρίου

  1. Πραγματικά, ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί η οικογένεια Kardashian έχει τόσο μεγάλη πέραση. Και καλά στην Αμερική, στην Ελλάδα όμως; Τέλος πάντων, πολύ ζηλευτές οι επιλογές σου! Από Δευτέρα πάω για Τριλοβίτες και Στρίψιμο της βίδας! Καλό Σαββατοκύριακο και καλές αναγνώσεις!

  2. Nooooo! Πήρες το Vampire Diaries?! Είναι αισχρό:p Xaxaxa! Μην με παρεξηγείς, έβλεπα τη σειρά με μεγάλη χαρά και αγάπη τα τελευταία χρόνια (σταμάτησα στη πέμπτη σεζόν) και είχα δοκιμάσει να διαβάσω το βιβλίο παράλληλα με τα πρώτα επεισόδια και ήταν τόσο μα τόσο κακό… Δεν θέλω να σε επηρεάσω, αλλά ΔΕΝ…
    Το Through the Woods είναι εξαιρετικό, από τα καλύτερα πράγματα που έχω πάρει. Πολύ creepy (και υπέροχη έκδοση). Το Raven Boys κινείται και αυτό στο ίδιο κύμα creepiness μαζί με το Στρίψιμο της Βίδας (μπήκες για τα καλά στο Halloween ε?). Πολύ ωραίες οι επιλογές σου! Σε ζηλεύωω ^^

    1. Αχ λες να κάνω αλλαγή στο «Vampire Diaries»; Βασικά άρχισα πρόσφατα τη σειρά κι έλεγα κι εγώ να τα διαβάζω σχετικά παράλληλα. Μετά έμαθα ότι δεν έχει καμία σχέση η σειρά με τα βιβλία, αλλά έλεγα να διαβάσω το πρώτο κι αν δεν μου αρέσει να μην πάρω τα επόμενα.

      1. Αχ ναι! Μπορείς να το αλλάξεις? Καν’το, μην το σκέφτεσαι καν! Αν δεν το είχα χαρίσει, θα στο έστελνα εγώ ταχυδρομικώς. Εκτός του ότι δεν έχει σχέση με τη σειρά (άλλοι χαρακτήρες, υπόθεση κλπ), το πρώτο βιβλίο είναι όλο το plot του πρώτου επεισοδίου φαντάσου, το ξέρεις ήδη…

      2. Ωχ τόσο χάλια; Θα πάω αύριο να το αλλάξω. Έχεις να προτείνεις κάτι άλλο να πάρω; Έλεγα το 1ο του twilight που και αυτό δεν το έχω διαβάσει. Λένε ότι τα βιβλία είναι πολύ ωραία.

      3. Άκυρο! Δε θα μπορέσω μιας και έβγαλα το αυτοκολλητάκι από πίσω και έχω πετάξει την απόδειξη. Αχ, τι να κάνουμε. Θα το διαβάσω μόνο και μόνο για εξάσκηση των Αγγλικών μου…

    1. Θα σου απαντούσα πιο νωρίς, αλλά για κάποιο λόγο δεν μου ήρθαν τα notifications! Χαίρομαι που βρήκες την απόδειξη, yaaay! Το Twilight προσωπικά μου άρεσε πολύ, κι ας το κράζουν όλοι. Πολύ καλό είναι και το Vampire Academy αν δεν το έχεις διαβάσει ή το Angelfall ή το Shiver. Ξέρεις, στο ίδιο μήκος κύματος: paranormal ya. 🙂 Ελπίζω να σ’αρέσουν!

Σχολιάστε

