7 ημέρες – 7 πράγματα που με κάνουν χαρούμενη (tag)


Αρχικά να ευχαριστήσω την cocooningcat για το tag. Ξέρεις πόσο πολύ μου αρέσουν τα tag! Αυτό βέβαια μου φαίνεται κάπως δύσκολο. Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν έχω σκεφτεί πράγματα που με κάνουν χαρούμενη. Δεν πειράζει, θα το κάνω τώρα και θα είναι κάτι νέο για ‘μένα.

1.Οι βόλτες σε βιβλιοπωλεία.

Stanley-Livingstone-The-Hague-Travel-bookstore

Μπορεί να σου φανεί υπερβολικό, αλλά όταν μπαίνω σε βιβλιοπωλείο αισθάνομαι πραγματικά χαρούμενη. Δεν είναι μόνο ότι υπάρχουν γύρω μου άπειρα βιβλία, αλλά και η μυρωδιά του χαρτιού, ο κόσμος που έχει έρθει για ν’ αγοράσει κάποιο βιβλίο και γενικά όλη η ατμόσφαιρα. Πολλές φορές που δεν είμαι καλά, θα προτιμήσω να επισκεφθώ κάποιο βιβλιοπωλείο που μου αρέσει, αντί να κάτσω σπίτι ή να πάω απλά μία βόλτα. Είναι κάτι σαν «ψυχοθεραπεία» για ‘μένα.

2.Ο κινηματογράφος.

script.cinema.experience

Λατρεύω το κινηματογράφο. Δυστυχώς η παρέα μου δεν έχει την ίδια άποψη με ‘μένα κι έτσι δεν πηγαίνω πολύ συχνά. Μάλλον σπάνια. Πολλές φορές λέω ότι θα ξεκινήσω να πηγαίνω μόνη μου, αλλά ποτέ δεν το κάνω. Πάντως σίγουρα όταν το βραδινό πρόγραμμα έχει κινηματογράφο είναι ξετρελαμένη. Να ψάξω να βρω ταινία, προβολή, να κλείσω θέσεις, να πάρω ποπ κορν ή πίτσα με αναψυκτικό. Όλη αυτή η διαδικασία με κάνει χαρούμενη, ακόμα κι αν η ταινία δεν είναι και τόσο καλή.

3.Οι βόλτες.

poets_walk_rain_central_park

Οι βόλτες με αγαπημένα μου πρόσωπα. Προτιμώ κάποιο όμορφο μέρος για βόλτα, αλλά επειδή στην Αθήνα για να βρεις όμορφο μέρος πρέπει να πας μέχρι εκεί είτε με το αυτοκίνητο είτε με ΜΜΜ, συνήθως πάω κάπου κοντά στο σπίτι μου, κι ας μην είναι όπως το ήθελα. Ευτυχώς μένω κοντά στην θάλασσα.

4.Οι ανακαλύψεις.

Το να ανακαλύπτω νέα μέρη, νέα μαγαζιά και γενικότερα κάτι νέο. Δεν έχω πάει πολλά ταξίδια για να γνωρίσω νέα μέρη, αλλά προσπαθώ να το κάνω είτε στην Ελλάδα, είτε στην πόλη που μένω.

5. Ο σκύλος μου.

IMG_0035

Αυτό το μωράκι μπορεί να με κάνει πραγματικά πολύ χαρούμενη. Από τότε που ήρθε στο σπίτι έχει αλλάξει η ζωή μας.

6.Ένα καλό βιβλίο.

a-good-book-can-change-a-persons-life-etsy

Όταν πιάνω στα χέρια μου και ανοίγω ένα βιβλίο, η στιγμή είναι ιερή. Εντάξει, μπορεί και να υπερβάλλω κάπως. Τις περισσότερες φορές όμως είμαι προετοιμασμένη πριν το κάνω. Έχω φτιάξει καφέ ή τσάι, έχω στα πόδια μου μία κουβέρτα και συνήθως είμαι στην αγαπημένη μου, νέα πολυθρόνα ή στο κρεβάτι μου. Ολόκληρη ιεροτελεστία. Ειδικά αν το βιβλίο είναι και καινούριο η χαρά είναι ακόμα μεγαλύτερη.

7. Να κάνω τους άλλους να χαμογελάνε.

smile-quotes-012

Νομίζω πως η εικόνα τα λέει όλα. Αυτό με κάνει πολύ χαρούμενη όταν το πετυχαίνω, ειδικά όταν αφορά αγαπημένα μου πρόσωπα.

Κάνω tag όλους όσους θέλουν να πουν ποια πράγματα τους κάνουν χαρούμενους.

Δοκίμασέ το. Εμένα με έκανε πολύ χαρούμενη το να σκεφτώ αυτά τα 7 πράγματα!

10 thoughts on “7 ημέρες – 7 πράγματα που με κάνουν χαρούμενη (tag)

    1. Χαχαχα Πάνω κάτω νομίζω πως όλους μας κάνουν ευτυχισμένους τα ίδια πράγματα. Και συνήθως είναι απλά, καθημερινά.

  1. Τι πανέμορφο πλάσμα είναι το σκυλάκι σου, Κατερίνα μου; Μια γλύκα ρε συ! 😍
    Οι απαντήσεις σου είναι τόσο όμορφες! Κι έχεις προφανώς δίκιο… Η ευτυχία κρύβεται σε απλά καθημερινά πράγματα. Αρκεί να είσαι ανοιχτός για να την ανακαλύψεις! 😉

    1. Σ’ ευχαριστώ. Βέβαια εκεί είναι λίγο πιο μικρούλης, αλλά δεν είχα στον υπολογιστή μου πιο πρόσφατη φωτογραφία. 🙂

  2. Κατ’ αρχάς ο σκυλούκος είναι φάτσα όνομα και πράμα!!! 🙂 😀
    Κατά δεύτερον, με εκφράζουν όλαααααα όσα αναφέρεις και για το πρώτο με τα βιβλιοπωλεία έχω να σημειώσω ότι με ξετρελαίνει ακόμα περισσότερο ένα… ακατάστατο βιβλιοπωλείο! Αυτό που είναι όλα τα βιβλία ανάκατα από δω κι από κει και σε προκαλεί να το εξερευνήσεις και να ψαχουλέψεις παντού! Το ‘χεις πάθει;;;

    1. Το έχω πάθει και το έχω κάνει. Είχα πάει σε ένα βιβλιοπωλείο – Bazaar. Έχει πολλά βιβλία, πολύ φθηνά. Λέγεται bookato, αν θυμάμαι καλά και είναι κάπου στο κέντρο. Είναι ακριβώς έτσι όπως το περιγράφεις. Πολλά βιβλία, το ένα πάνω στο άλλο, παντού. Έκατσα πολύ ώρα, αλλά επειδή ήμουν με παρέα είπα να μην τους βασανίσω πολύ 🙂

      1. Είχα πάει χρόνια πριν κι εγώ σε ένα βιβλιοπωλείο του κέντρου, ακριβώς όπως το περιγράφεις. Ή που λέμε το ίδιο ή που υπάρχουν πολλά τέτοια! χαχα Δεν μπορώ με τίποτα να θυμηθώ πού ήταν. 😦

  3. Ταυτίστηκα με οοολα!Το βιβλιοπωλείο είναι σαν να με πας στην παιδική χαρά. Δεν ήσουν υπερβολική για τα βιβλία, ειναι ακριβώς όπως τα λες!Πολλές φορες, ειδικά όταν έχω ενθουσιαστεί μ’ένα βιβλίο, είμαι δουλεία και σκέφτομαι ότι σε λίγες ώρες θα σχολάσω και θα παω να συνέχισω το βιβλιαράκι μου ;ρ
    P.s. Ο σκυλάκος σου είναι μορφή!!

    1. Αχ κι εγώ το παθαίνω αυτό. Τις περισσότερες φορές σκέφτομαι: «Άντε να τελειώσω, να μπω στο λεωφορείο για να συνεχίσω να διαβάζω». 😀

Σχολιάστε

