Κριτικές βιβλίων

Kon no ki Konoha – Sumomo Yumeka


kon-no-ki-konoha

Only in autumn when the dead leaves flutter about can Akino meet the mysterious boy who lives inside the deep blue tree.

***

Ο τίτλος του manga στα Αγγλικά είναι «Leaves of the Deep Blue Tree». Η mangaka Sumomo Yumeka χρησιμοποιεί συνολικά τρία ψευδώνυμα για τη δουλειά της. Άρα μπορείς να βρεις δικά της έργα και με τα τρία.

Το συγκεκριμένο manga είναι  one-shot, δηλαδή είναι κάτι σαν πρόλογος για μία νέα δουλειά της ή ακόμα και μία ολοκληρωμένη δουλειά που δεν αποτελείται από άλλα κεφάλαια.

Η αλήθεια είναι ότι ελάχιστα one-shot έχουν καταφέρει να με κερδίσουν λόγω της μικρής τους έκτασης. Γι’ αυτό όποιο έχει τύχει να μου αρέσει το συστήνω σε όλους μιας και θεωρώ ότι δύσκολα αρέσει ιστορία που λόγω έκτασης δεν έχει καταφέρει ο αναγνώστης να δεθεί με τους χαρακτήρες. Το ίδιο ισχύει και με τα διηγήματα. Η ιστορία πρέπει να είναι εξαιρετική για να με κερδίσει.

Το «Kon no ki Konoha» είναι μία πολύ γλυκιά ιστορία για την αγάπη, για την αληθινή αγάπη μου διαρκεί για πάντα. Αν έχεις δει το «Hotarubi no mori e» θα στο θυμίσει πολύ. Μου δημιούργησε πολλά όμορφα συναισθήματα και με χαλάρωσε πάρα πολύ. Όσο τη διάβαζα είχα σχηματισμένο ένα χαμόγελα στο πρόσωπό μου κι αυτό για μένα λέει πολλά.

Μία πολύ μικρή ιστορία με όμορφο και λιτό σχέδιο που θα σου πάρει ελάχιστο χρόνο να τη διαβάσεις και θα σου δημιουργήσει μία γλυκιά αίσθηση κι έναν αναστεναγμό.

tumblr_nlx23nicee1sofnjqo1_500

6 thoughts on “Kon no ki Konoha – Sumomo Yumeka

      1. Πιστεύω ότι το βιβλίο θα είναι καλύτερο αν και δεν το έχω διαβάσει. Κι ο λόγος που το λέω αυτό είναι ότι μου φάνηκαν πολύ λίγα 45 γιαμια τέτοια ιστορία. Βρίκα το τέλος απότομο και θεωρώ ότι ήθελε περισσότερη ανάπτυξη!!

      2. Εννοείς το manga ε; Γιατί είπες βιβλίο και άρχισα να ψάχνω να δω αν υπάρχει σε βιβλίο 😀 Ήταν όντως πολύ μικρό, αλλά εμένα με ικανοποίησε απόλυτα. Με συγκίνησε πάρα πολύ και γενικά είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες anime.

Σχολιάστε

