Διάφορα

Η εμπειρία μου από το Book Depository


Πρώτη φορά παρήγγειλα βιβλία από το διαδίκτυο. Δεν το είχα κάνει μέχρι τώρα επειδή πάντα φοβόμουν μήπως δώσω χρήματα και δεν παραλάβω ποτέ τα βιβλία. Η λαχτάρα μου όμως να παραγγείλω βιβλία που δεν μπορούσα να βρω στην Ελλάδα με έκανε και το δοκίμασα. Παρήγγειλα δύο βιβλία και δύο graphic novel που ήθελα πολύ. Πριν όμως σου συνεχίσω για το πώς πήγαν τα πράγματα, δες ποια ήταν.

IMG_20151024_172424[1]

IMG_20151024_172714[1]

Η παραγγελία ήρθε μέσα σε 10 μέρες. Παρόλα αυτά, πρώτα ήρθαν τα δύο βιβλία και μετά από δική μου ανησυχία, αναγκάστηκαν να ψάξουν στο ταχυδρομείο και για τα δύο graphic novel. Όλα λοιπόν τα παρέλαβα  πριν από μία βδομάδα περίπου. Αυτό όμως όχι λόγω λάθους ή καθυστέρησης της σελίδας, αλλά του μπερδέματος στα ελληνικά ταχυδρομεία.

Τα βιβλία ήταν πολύ καλά συσκευασμένα και ατσαλάκωτα, μαζί με τρεις σελιδοδείκτες δώρο. Επίσης για κάποιες μέρες μου έκαναν έκπτωση 5% για την επόμενη παραγγελία μου.

Στο Book Depository εκτός από καλύτερες τιμές σε σχέση με τα βιβλιοπωλεία στη χώρα μας, μπορείς να βρεις και συγκεκριμένα βιβλία σε απίστευτα καλές τιμές. Επίσης να δεις ποια θα φέρουν σύντομα ή τα πιο δημοφιλή για να πάρεις κι εσύ ιδέες για το τι τελικά θα παραγγείλεις.

Πάντως σίγουρα κάποια στιγμή θα παραγγείλω και πάλι βιβλία, μιας κι έμεινα πολύ ευχαριστημένη.

Εσύ από πού προτιμάς να προμηθεύεσαι τα βιβλία σου;

2 thoughts on “Η εμπειρία μου από το Book Depository

  1. Πολύ όμορφη ανάρτηση. Και εγώ όποτε κάνω αγορές βιβλίων από το εξωτερικό το Book Depository είναι η πρώτη μου επιλογή. Το πιο σημαντικό να πούμε είναι πως δεν έχει καθόλου έξοδα αποστολής!!! Και έχει φοβερά πολύ καλή εξυπηρέτηση πελατών.
    Αρκετά παλιότερα είχα παραγγείλει και από το Αγγλικό Amazon τότε που αν η παραγγελία σου ήταν πάνω από 25-26 λίρες (αν θυμάμαι καλά) στα έστελναν δωρεάν. Αλλά από τότε που δεν ισχύει αυτό δεν πολύ αξίζει για λίγα βιβλία ειδικά να το κάνεις.

    1. Ναι, όντως ξέχασα να το αναφέρω αυτό. Καλά που το είπες γιατί είναι πάρα πολύ σημαντικό. Πολλές φορές μου έχει τύχει να μην μπορώ να παραγγείλω κάτι επειδή είναι πολλά τα έξοδα αποστολής. Άρα αυτό είναι ένα μεγάλο συν για τη σελίδα.

Σχολιάστε

