Βιβλία της εβδομάδας #8


Ήρθε και πάλι η Δευτέρα. Η μέρα που σου προτείνω βιβλία που ανακάλυψα, μπορεί πολλά από αυτά και κάπως καθυστερημένα και θέλω κι εγώ να διαβάσω.

Από αυτήν την ανάρτηση δε θα μπορούσε να λείπει αυτό το βιβλίο.

820332

Six people – five women and a man – meet once a month in California’s Central Valley to discuss Jane Austen’s novels. They are ordinary people, neither happy nor unhappy, but each of them is wounded in different ways, they are all mixed up about their lives and relationships. Over the six months they meet, marriages are tested, affairs begin, unsuitable arrangements become suitable – under the guiding eye of Jane Austen a couple of them even fall in love.

***

Είδα πολύ πρόσφατα την ταινία και είδα ότι υπάρχει βιβλίο που η ταινία βασίστηκε σε αυτό. Κάποια στιγμή σίγουρα θα το αγοράσω για να το διαβάσω μιας και η ταινία ήταν πολύ γλυκιά και τέλεια εναρμονισμένα τα γεγονότα με αυτά των βιβλίων της Jane Austen.

Το επόμενο είναι το

25418732

Το νησί Γκοντ, ένα μοναχικό βουνό που η κορυφή του υψώνεται ένα μίλι πάνω από τη φουρτουνιασμένη Βορειοανατολική Θάλασσα, είναι ένας τόπος φημισμένος για τους μάγους του. Από τις πόλεις στα οροπέδιά του κι από τα λιμάνια στους σκοτεινούς, στενούς του κόλπους, πολλοί Γκοντιανοί έφυγαν για να υπηρετήσουν τους Άρχοντες του Αρχιπελάγους, στις πόλεις τους σαν μάγοι ή μάγιστροι, ή για ν’ αναζητήσουν την περιπέτεια σαν περιπλανώμενοι γητευτές από νησί σε νησί σε όλη τη Γαιοθάλασσα.
Από αυτούς λέγεται ότι ο μεγαλύτερος, σίγουρα ο πιο πολυταξιδεμένος, ήταν ο άντρας που τον έλεγαν Κίρκο, που στις μέρες του έγινε και Άρχοντας των Δράκων και Αρχιμάγιστρος. Τη ζωή του αφηγούνται τα «Κατορθώματα του Γκεντ» και πολλά τραγούδια, αλλά τούτη εδώ δεν είναι μια ιστορία για την εποχή που δεν είχε γίνει ακόμα διάσημος, πριν γραφτούν τα τραγούδια.

***

Και γι’ αυτό έμαθα από την ταινία «The Jane Austen Book club» μιας και ο νεαρός της λέσχης βιβλίων προσπαθούσε να πείσει τη μία από τις κοπέλες να διαβάσει βιβλία της Ursula K. Le Guin.

Τέλος σου προτείνω το

3462638

Choose: A quick death…Or slow poison…

About to be executed for murder, Yelena is offered an extraordinary reprieve. She’ll eat the best meals, have rooms in the palace—and risk assassination by anyone trying to kill the Commander of Ixia.

And so Yelena chooses to become a food taster. But the chief of security, leaving nothing to chance, deliberately feeds her Butterfly’s Dust—and only by appearing for her daily antidote will she delay an agonizing death from the poison.

As Yelena tries to escape her new dilemma, disasters keep mounting. Rebels plot to seize Ixia and Yelena develops magical powers she can’t control. Her life is threatened again and choices must be made. But this time the outcomes aren’t so clear…

ΥΓ. Αυτές τις μέρες σκέφτομαι να σου κάνω μία πρόταση. Σε ‘σένα και στους υπόλοιπους που γράφουν ή διαβάζουν και τέλος πάντων επικοινωνούμε. Δεν είμαι ακόμα σίγουρη ότι θα λειτουργήσει γι’ αυτό και δεν μπορώ να στο πω ακόμα. Αλλά ελπίζω να γίνει πολύ σύντομα.

11 thoughts on “Βιβλία της εβδομάδας #8

    1. Να σου πω κι εγώ δεν τρελάθηκα με την υπερηφάνεια και προκατάληψη, παρόλα αυτά, αναγνωρίζω ότι έχει αυτό το «κάτι» που με τραβάει. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως φταίει ότι έχω αδυναμία στα βιβλία και ταινίες εποχής. Επίσης το χιούμορ της ήταν απίστευτο και γενικά ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της.

      1. Κι εγώ μόνο ένα έχω διαβάσει μέχρι τώρα. Αλλά από την έκθεση αγόρασα άλλα δύο.

  1. Το πρώτο βιβλίο φαίνεται τόσο γλυκό! Ούτε και εγώ τρελαίνομαι για την Austen, αλλά τρελαίνομαι για τις ιστορίες που κάνουν το ίδιο το βιβλίο ή τον συγγραφέα ήρωα ενός έργου, στη παρούσα περίπτωση τον βιβλιόφιλο!

  2. Ναι ψηφίζω κι εγώ το πρώτο.Διάβασα με πολύ δυσκολία το Περηφάνια και προκατάληψη και νομίζω ότι είναι από τις συγγραφείς που αν διαβάσεις 1 βιβλίο τους,τα’χεις διαβάσει όλα :ρ

    1. Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό, το ότι δηλαδή αν έχεις διαβάσει ένα είναι σαν να τα έχεις διαβάσει όλα. Αλλά επειδή εγώ θεωρώ ότι διάβασα το υπερηφάνεια και προκατάληψη με όχι και τόσο καλή μετάφραση, όπως έχω πει αρκετές φορές, γι’ αυτό και δε με ενθουσίασε. Πάντως το βιβλίο της «Έμμα» έχω ακούσει ότι είναι από τα καλύτερά της.

      1. Καλημέρα Κατερίνα μου! Για την Έμμα έχω ακούσει κι εγώ πολύ καλά λόγια. Απλά μετά το Υπερηφάνια και Προκατάληψη και το Λογική κι Ευαισθησία, ήμουν πάντα διστακτική. Μπορεί να παίζει ρόλο και η μετάφραση. Θυμάμαι ότι τα είχα διαβάσει πριν χρόνια σαν ένθετο από εφημερίδα. Τα έδινα με πολύ ωραίο δέσιμο, σίγουρα θα τα είχες πετύχει!

  3. Πολύ γλυκιά ταινία, θυμάμαι κι εμένα μ’άρεσε πολύ 🙂 Είχα ψάξει κι εγώ τότε το βιβλίο, αλλά δεν διάβασα πολύ καλά σχόλια και αποφάσισα να μην το πάρω και μου χαλάσει την ταινία. Αλλά ξέρεις ποιο ακούγεται πολύ από την ίδια συγγραφέα? Το «We are all completely beside ourselves», λένε ότι είναι φοβερό! Η Λε Γκεν είναι πρωτοπόρος για το είδος της, κορυφαία συγγραφέας, θα σου πρότεινα να ξεκινήσει με το «Τα Γενέθλια Κόσμου» που είναι πολλές μικρές ιστορίες, γιατί ο Μάγος είναι μεγάλη σειρά βιβλίων και δεν ξέρω αν κυκλοφορούν ακόμη στα ελληνικά:/ (η κολλητή μου έχει κόλλημα μαζί της και ξέρει τα πάντα για την Le Guin:p)

    1. Τέλεια. Θα ψάξω να βρω αυτό τότε. Ναι όντως, ο μάγος είναι μεγάλη σειρά. Απλά επειδή μέσα από την ταινία έμαθα γι’ αυτήν και μετά την ταινία διάβασα για τα βιβλία της, επέλεξα ένα από αυτά που μου φάνηκε ενδιαφέρον.

Σχολιάστε

