Βόλτα στο 44ο φεστιβάλ βιβλίου στο Ζάππειο #2


Όχι που δε θα πήγαινα και δεύτερη φορά… Από χθες το βράδυ το σκεφτόμουν και σχεδίαζα ποια βιβλία θα πάρω. Τελικά το πρωί ενώ απογοητεύτηκα από τον ιδιαίτερα μουντό καιρό, ντύθηκα γρήγορα και έφυγα για το Ζάππειο. Ευτυχώς δεν με έπιασε βροχή κι έκανα χαλαρά τη βόλτα μου μιας και το πρωί δεν είχε και τόσο πολύ κόσμο, όπως την προηγούμενη Κυριακή.

Πήρα λοιπόν μερικά βιβλία κλασσικής λογοτεχνίας μιας και αυτές τις μέρες με έχει πιάσει τρέλα με οτιδήποτε κλασσικό.

IMG_20151011_172814[1]

Ο κύριος στις εκδόσεις Ζαχαρόπουλος ήταν ιδιαίτερα πειστικός και φυσικά καλός στη δουλειά του. Είχε πάρα πολύ κόσμο γύρω του και συνεχώς σε έβαζε να διαβάσεις αποσπάσματα από βιβλία που φυσικά είχε διαβάσει και ο ίδιος. Πολύ βασικό και αυτό… Πήρα αυτά λοιπόν και «Το φάντασμα του Καντερβιλ και άλλα διηγήματα» μου το έκανε δώρο.

Τα άλλα δύο που πήρα είναι αστυνομικά-μυστηρίου, αλλά ειδικά το ένα, ίσως και λόγω του εξώφυλλού του μου θυμίζει πολύ Ηρακλή Πουαρό.

IMG_20151011_172947[1]

Εσύ έχεις διαβάσει κάποια από αυτά; Αν ναι, πώς σου φάνηκαν; Αν όχι θα ήθελες να το κάνεις;

11 thoughts on “Βόλτα στο 44ο φεστιβάλ βιβλίου στο Ζάππειο #2

  1. Δεν έχω διαβάσει κάποιο απ’αυτά αλλά θα ήθελα να ξεκινήσω με τον αγαπημένο μου Όσκαρ 😉 Επίσης θα μ’ενδιέφερε και Το Μυστήριο του Κιτρινου Δωματίου.Με τούτα και με εκείνα δεν κατάφερα να πάω στην έκθεση και ξενέρωσα 😦 Πήγα εχθές το πρωί όλο χαρά και ήταν κλειστά,άνοιγαν το απόγευμα.Οκ φταίω που δεν κοίταξα την ωρα αλλά το θεώρησα αυτονόητο να έχει την έκθεση από το πρωί του Σαββάτου!!
    P.s. Sorry για το παραλήρημα :ρ

    1. Να σου πω την αλήθεια κι εγώ απόρησα που δεν άνοιγαν και το πρωί του Σαββάτου. Πιστεύω θα πήγαινε αρκετός κόσμος. Δεν πειράζει, του χρόνου 🙂

  2. Δεν έχω διαβάσει κανένα από αυτά, αλλά έχει τύχει να συνομιλήσω και εγώ με εκείνον τον κύριο σε ένα παζάρι στη Μαρίνα Φλοίσβου. Ο κύριος σε κοιτάει να πλησιάζεις και ξέρει ήδη ποιό βιβλίο να σου προτείνει!! Α! Το «Στρίψιμο της βίδας» θα είναι σίγουρα μέσα στα επόμενα βιβλία που θα διαβάσω, έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές!

  3. Ακουσα τα καλυτερα λογια για το στριψιμο της βιδας και το ξεκίνησα στα αγγλικα ομως..Νομιζω στα ελληνικα θα το απολαμβανα πιο πολύ! Πάντως άκουσα πως είναι τρομακτικό!

  4. Έχω διαβάσει το «Στρίψιμο της Βίδας» στα αγγλικά και είναι ένα από τα πιο creepy και ανατριχιαστικά πράγματα που έχω διαβάσει ποτέ, το victorian goth στο μεγαλείο του! Πολύ καλό 😉

Σχολιάστε

