Οι αλλαγές στο δωμάτιό μου


Όταν έγραψα το κείμενο για το πώς θα μπορούσε κάποιος να φτιάξει μία ζεστή και όμορφη γωνιά για διάβασμα, είχα υποσχεθεί ότι θα σου δείξω τις αλλαγές που έκανα στο δωμάτιό μου. Είχα αρχίσει να το αλλάζω σιγά σιγά από πέρυσι, αλλά φέτος έγιναν οι μεγαλύτερες αλλαγές. Πλέον έχει γίνει ένας χώρος που μπορώ να περνάω ακόμα και ολόκληρη τη μέρα μου, να χαλαρώνω, να διαβάζω ή να ασχολούμαι με τη δουλειά. Τράβηξα μερικές φωτογραφίες για να σου δείξω μερικές από τις αλλαγές που έκανα. Τα χρώματα που επέλεξα να βάλω στη διακόσμηση είναι το λευκό, το μπεζ, το βεραμάν ή ακόμα και λίγο πιο σκούρο πράσινο (εγώ το λέω το πράσινο του γκαζόν) και το ροζ. Τα έπιπλα που αγόρασα είναι λευκά σε βικτοριανό ρομαντικό περίπου στυλ. Στις φωτογραφίες θα δεις κάποιες από τις γωνιές του δωματίου μου που έγιναν οι αλλαγές.

IMG_20150924_144957[1]

IMG_20150924_145240[1]

IMG_20150924_145321[1]

IMG_20150924_145600[1]

IMG_20150924_150040[1]

IMG_20150924_150828[1]

IMG_20150924_170345[1]

IMG_20150924_173936[1]

16 thoughts on “Οι αλλαγές στο δωμάτιό μου

  1. Κατερίναααα είναι τέλειοοοο!!! (Χαζοχαρούμενη αντίδραση) 😍❤️
    Μπράβο σου, έγινε κουκλί! Είναι σαν παραμυθένιο…
    Τις αφίσες της δεύτερης φωτογραφίας όπως και το «μικρό πρίγκιπα» πού τα βρήκες, αν επιτρέπεται;

    1. Τον μικρό πρίγκιπα τον αγόρασα από ένα μαγαζί στην Καλλιθέα, αλλά δε θυμάμαι το όνομά του. Αν ενδιαφέρεσαι μπορώ να περάσω να το δω, να σου πω και διεύθυνση και τα άλλα τα έφτιαξα μόνη μου. Οι κορνίζες είναι από το Leroy Merlin και έδωσα να μου τυπώσουν και εξώφυλλα βιβλίων στο μέγεθος που τα ήθελα.

      1. Σε φωτογραφείο αλλά νομίζω ότι στο τυπογραφείο θα έκαναν καλύτερη δουλειά. Πχ. θα μπορούσαν να στα κάνουν να φαίνονται σαν να είναι παλιά.

  2. Πολυ όμορφο είναι,αλλά περισοτερο απ’ολα ζηλεύω τη βιβλιοθηκούλα σου. Εγω έχω μόνο ενα ραφάκι στο σχολικό μου γραφείο, και τα υπόλοιπα τα στοιβάζω όπου βρω. Πάνω στο καλοριφέρ, κάτω απο το καλοριφέρ ,στο πάτωμα και γενικά οπου υπάρχει λίγος ελεύθερος χώρος. Απελπιστική κατάσταση δηλαδή και εχω και την μητέρα μου να φωνάζει όταν αγοράζω καινούργια βιβλία,λόγω της έλλειψης χώρου!
    Πάντως το διαμόρφωσες πολύ ωραία το δωμάτιο σου, μπράβο σου!: )

    1. Σ’ ευχαριστώ πολύ. Κι εγώ πριν την φτιάξω (πέρυσι) κάπως έτσι ήμουν. Είχα δύο ράφια που είχα τα βιβλία της σχολής μου. Έτσι χώραγαν ελάχιστα βιβλία. Τα είχα σε κούτες, κάτω από το κρεβάτι, στα κομοδίνα, όπου έβρισκα χώρο. Πάντως ακόμα και τώρα όποτε παίρνω καινούρια βιβλία, η μητέρα μου λέει «Με το που φτιάξαμε τη βιβλιοθήκη τη γέμισες αμέσως. Να δω πού θα τα βάζεις μετά»…

  3. Kαλά το έκανες φανταστικό!!! Αφού όταν το είδα στο ίνστα νόμιζα ότι ήταν από περιοδικό! Έχεις πολύ καλό γούστο και το έκανες πολύ cozy και ζεστούλι, μπράβο!!!

    1. Σ’ ευχαριστώ πολύ. Αν και βοήθησε πολύ και το γούστο της μητέρας μου. Αν και δεν μπορώ να πω ότι δε βγαίνω καθόλου από αυτό, αλλά σίγουρα περνάω πολύ περισσότερο χρόνο πλέον στο δωμάτιό μου σε σχέση με παλαιότερα. Αυτό που συνειδητοποίησα είναι ότι όταν μπαίνω μέσα είναι πραγματικά σαν αυτόματα να ξεκουράζομαι. Ίσως αυτό να οφείλεται στην παρουσία του λευκού που υπερτερεί των άλλων.

Σχολιάστε

