Διάφορα

Μια ζεστή γωνία για διάβασμα


Ήθελα εδώ και πολύ καιρό να κάνω αυτήν την ανάρτηση. Λατρεύω τη διακόσμηση, να σχεδιάζω πώς θα ήθελα να ήταν ο χώρος που περνάω τον περισσότερο χρόνο μου και να σκέφτομαι τι θα μπορούσα ν’ αλλάξω σε αυτόν.

Έχω αρχίσει ν’ αλλάζω το δωμάτιό μου. Το διακοσμώ σιγά σιγά, μετά από πολύ ψάξιμο και σκέψη. Έχει γίνει σε αρκετά ρομαντικό στυλ πλέον με κάποια πιο μοντέρνα κομμάτια, όπως η βιβλιοθήκη μου που είναι σε ίδιες γραμμές. Όταν το τελειώσω θα βγάλω φωτογραφίες για να σου δείξω τις αλλαγές που έκανα.

Εδώ όμως θα ήθελα περισσότερο να μιλήσω για κάποια πράγματα που μπορούν να κάνουν τον χώρο μας πιο ζεστό, πιο οικείο για να μπορούμε όταν επιστρέφουμε τον χειμώνα από τη δουλειά (που ελπίζω να έχουμε), να ξεκουραζόμαστε και να χαλαρώνουμε διαβάζοντας το αγαπημένο μας βιβλίο.

Μία άνετη πολυθρόνα θεωρώ ότι είναι το πιο σημαντικό στο να σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να διαβάσεις άνετα, τυλιγμένη με μία κουβέρτα. Αν η πολυθρόνα μπορεί να τοποθετηθεί και δίπλα σε παράθυρο ή μπαλκονόπορτα, ακόμα καλύτερα.

tumblr_mdklw5czyv1rnvzfwo7_1280

Αν δεν έχεις τον χώρο για μία πολυθρόνα, θα μπορούσες να πάρεις πολλά μαξιλάρια σε διάφορα χρώματα και σχέδια και να φτιάξεις μία γωνιά ανάγνωσης στο δωμάτιό σου ή απλά να τα βάλεις στο κρεβάτι σου και να το κάνεις ακόμα πιο άνετο.

51bc6201d9127e255f000c64._w.540_s.fit_

Βάλε πίνακες ή κορνίζες με φωτογραφίες αγαπημένων σου προσώπων ή φράσεων που σε κάνουν να αισθάνεσαι όμορφα.

marvelous-eclectic-living-room-with-artistic-paintings-floor-lamps-white-sofa-and-unique-colorful-rug

Νομίζω ότι όλα τα υπόλοιπα είναι μικροπράγματα που μπορούν να μας φτιάξουν τη διάθεση και να μας κάνουν να νιώσουμε πιο άνετα. Ανάλογα το στυλ που προτιμάς, επέλεξε διάφορα αντικείμενο που θα μπορούσες να διακοσμήσεις με αυτά το δωμάτιό σου.

a170627e8bebaac67fdb826d711270e3

candle-centerpiece-ideas-18

Παρόλα αυτά, αυτό που παίζει τον σημαντικότερο ρόλο είναι η καλή διάθεση και η όρεξη για διάβασμα. Όλα τα υπόλοιπα απλά θα δημιουργήσουν ένα πιο άνετο και όμορφο περιβάλλον.

Εσύ τι αλλαγές έχεις κάνει στον χώρο που διαβάζεις περισσότερο που έχουν κάνεις τον συγκεκριμένο χώρο το καταφύγιό σου;

4 thoughts on “Μια ζεστή γωνία για διάβασμα

  1. Είμαι ακριβώς στην ίδια φάση με εσένα 🙂 Σιγά σιγά προσπαθώ να αλλάξω το δωμάτιο μου, και ψάχνω να το διαμορφώσω έτσι ώστε να είναι πιο κοντά στα τωρινά γούστα μου.Θέλει δουλειά και το πιο βασικό είναι το βάψιμο (θέλω να βγάλω όλο το λυκειακό ροζ από τους τοίχους).

    1. Εγώ πλέον το έχω λευκό και πάνω πάνω μόνο, όπως και στην πόρτα έχω ένα πολύ απαλό ροζ παλ. Στο επόμενο βάψιμο όμως θα το ξεφορτωθώ και αυτό νομίζω.

  2. Αχ κορίτσια, πολύ μου αρέσει που μιλάτε για τα δωμάτιά σας! Με πάτε σε μια άλλη εποχή!
    Εύχομαι να φτάσει η ώρα που θα διακοσμήσετε ένα ολόκληρο σπίτι!

Σχολιάστε

