Διάφορα

10 + 1 Random facts about me


Είδα τη συγκεκριμένη ανάρτηση από το blog Over the place και πραγματικά μου έφτιαξε τη διάθεση. Διάβασα μετά αντίστοιχες αναρτήσεις και σε άλλα blog και σκέφτηκα «Κοίτα βρε παιδί μου πόσα μπορείς να μάθεις για κάποιον μέσα σε μόνο 11 προτάσεις». Άργησα λίγο, αλλά θα το κάνω τώρα.

tumblr_m0affnNWCQ1roxd07o1_500

Ξεκινάω:

  1. Όπως πολλοί άλλοι, απ’ ότι διάβασα είμαι κι εγώ «εθισμένη» στον καφέ. Αν ένα πρωινό δεν προλάβω να πιω καφέ, μπορεί να μου χαλάσει όλη η μέρα.
  2. Το βράδυ κοιμάμαι πάντα με ένα μικρό φως αναμμένο στο δωμάτιό μου. Μία φορά ξύπνησα ενώ ήταν όλα σκοτεινά και δεν μπορούσα όχι μόνο να προσανατολιστώ στον χώρο, αλλά δεν ήξερα ούτε καν τι ώρα είναι ή πού βρίσκομαι.
  3. Έχω πάντα στην τσάντα μου ένα βιβλίο, ακόμα κι αν ξέρω ότι δεν πρόκειται να μπορέσω να διαβάσω.
  4. Ονειρεύομαι να ανοίξω κάποια στιγμή το δικό μου βιβλιοπωλείο και έχω σκεφτεί και πώς θα είναι παρακαλώ.
  5. Τρελαίνομαι για οτιδήποτε vintage.
  6. Μιλάω συνεχώς μωρουδίστικα. Μερικές φορές και η ίδια εκνευρίζομαι με αυτό…
  7. Τραγουδάω όλη μέρα, όπου κι αν είμαι.
  8. Πάντα ονειρεύομαι ότι κάποια στιγμή θα ζήσω σε άλλη χώρα, αλλά πάντα με κρατάνε αγαπημένα μου πρόσωπα εδώ και το ξεχνάω. Πχ. Σε ένα διαμέρισμα στο Λονδίνο… Αχ…
  9. Αγαπώ τον σκύλο μου περισσότερο από πολλούς ανθρώπους που γνωρίζω. Γενικά νομίζω ότι έχω μπερδέψει αρκετά τα πράγματα. Έχω σχέση εξάρτησης με τον σκύλο μου. Νομίζω ότι είναι μωρό.
  10. Έχω τατουάζ με τον μικρό πρίγκιπα και θέλω να κάνω άλλο ένα με το τριαντάφυλλο από την Πεντάμορφη και το Τέρας. Τελικά δεν είναι τυχαίο που η αγαπημένη μου πριγκίπισσα ήταν η Μπελ.
  11. Όταν ήμουν 4ων ετών και με ρωτούσαν τι δουλειά θέλω να κάνω, τους έλεγα ότι θέλω να ανοίξω μπαρ. Καμία σχέση με αυτό που τελικά έκανα βέβαια 🙂
9 thoughts on “10 + 1 Random facts about me

  1. Μιλαω στον εαυτο μου συνεχεια,αγαπω τα σκυλια πιο πολυ απο τους ανθρωπους μερικες φορες και μιλαω μωρουδιστικα και εγω.Αλλα μονο στα σκυλια και στον φιλο μου,μη με περασουν και για τρελο 😛

    1. Χμ… πολύ λευκό ξύλο μέσα. Όλα πολύ vintage. Λευκά. Μία γωνία για να διαβάζουν όσοι θέλουν. Παλιά έπιπλα. Πολύ αγγλικό ρομαντικό στυλ.

    1. Πάντα σκεφτόμουν πώς θα μπορούσα να το συνδυάσω με την ψυχολογία που έχω σπουδάσει. Σκεφτόμουν ότι θα οργάνωνα λέσχες ανάγνωσης για ενήλικες αλλά κυρίως για παιδιά, έτσι ώστε ν’ αγαπήσουν το διάβασμα. Θα μπορούσε να γίνει και έρευνα πάνω σε αυτό. Πώς αναπτύσσονται τα παιδιά που διαβάζουν από μικρή ηλικία για παράδειγμα. Χαχαχα το έκανε έρευνα χαχαχα… Δεν πάω καλά… Οι γονείς θα διαβάζουν και τα παιδιά το ίδιο στην δική τους γωνία… Πω εντάξει τώρα ονειρεύομαι…

  2. Κατερίνα να το κάνεις! Ακούγεται τόσο όμορφο και σίγουρα θα έχεις πολλούς πιστούς πελάτες! Μόνο που είναι δύσκολη η συγκυρία για επιχειρήσεις αλλά μην το αφήσεις ποτέ αν είναι το όνειρό σου!!!

Σχολιάστε

