Ο Χάρι Πότερ και το κύπελλο της φωτιάς – Μέρα 8η


Σήμερα γράφω όχι για να σου πω τις εξελίξεις της ιστορίας που διάβασα σήμερα, μιας και δεν διάβασα καθόλου, αλλά τις γενικές εντυπώσεις μου μέχρι τώρα γι’ αυτό το βιβλίο. Ήμουν σίγουρη ότι θα με ικανοποιούσε ως ανάγνωσμα, τουλάχιστον γι’ αυτήν την εποχή, μιας και ήθελα κάτι ανάλαφρο και περιπετειώδες. Επίσης έχω πάρει απόφαση να ολοκληρώσω τις σειρές που έχω αφήσει στη μέση και μία από αυτές είναι το η σειρά «Χάρι Πότερ».

Όπως ανέφερα και παραπάνω, μέχρι τώρα το βιβλίο είναι άκρως διασκεδαστικό και με δυσκολία το αφήνω από τα χέρια μου. Σήμερα για παράδειγμα, που δεν κατάφερα να βρω χρόνο να διαβάσω, το σκεφτόμουν πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ήθελα να έρθει το βράδυ, να ξαπλώσω στα δροσερά μου σεντονάκια και να διαβάσω. Να δω τι γίνεται στη συνέχεια. Ελπίζω να είναι έτσι και τα υπόλοιπα βιβλία, αν κι έχω ακούσει ότι είναι ακόμα καλύτερα.

Αυτά για σήμερα. Η συνέχεια αύριο, που ελπίζω να προχωρήσω αρκετά.

Σχολιάστε

