Διάφορα

Βιβλία για τη βαλίτσα μου


Έφτασε η ώρα να πάρω μία τελική απόφαση για το ποια βιβλία θα πάρω μαζί μου στις διακοπές. Ναι, ναι… δεν έχω πάει ακόμα διακοπές. Θα είμαι από τους τελευταίους που θα αφήσουν την πόλη. Φεύγω λοιπόν σε λίγες μέρες και πρέπει να καταλήξω στο ποια βιβλίο ή βιβλία θα πάρω μαζί μου. Θα λείψω μία βδομάδα, άρα σκεφτόμουν να πάρω δύο βιβλία μαζί μου για να είμαι σίγουρη, μιας και στις διακοπές είμαι όλη μέρα στη θάλασσα, άρα καταλαβαίνεις ότι σχεδόν όλη μέρα διαβάζω ή λύνω σταυρόλεξα. Καλά τα βιβλία, αλλά διακοπές χωρίς σταυρόλεξο δε γίνεται. Στο κομμάτι των βιβλίων όμως θέλω μία μικρή βοήθεια.

Σκέφτομαι να πάρω μαζί μου το Νοσφεράτου του Joe Hill.

image

Το βιβλίο αποτελείται από 701 σελίδες, άρα έχει ένα καλό μέγεθος για να μου κρατήσει παρέα στις διακοπές. Λογικά θα είναι αρκετό μόνο αυτό μιας και είναι ένα αρκετά μεγάλο βιβλίο. Επίσης μιας και είναι των εκδόσεων Bell έχει μικρό μέγεθος και είναι και αρκετά ελαφρύ για την παραλία. Ε να μην το κοιτάξω και αυτό; Ένα βιβλίο τέτοιου μεγέθους σίγουρα βολεύει περισσότερο.

Επόμενο είναι το Joyland του Stephen King.

Book-Review-Joyland-a-novel-by

Ένα βιβλίο που θέλω εδώ και καιρό να διαβάσω, αλλά αρκετά μικρό για να πάρω μόνο αυτό μαζί μου.

Επόμενο που πήρα πρόσφατα και μπήκε και αυτό στη λίστα των διακοπών μου είναι Η καρδερίνα της Donna Tartt.

the-goldfinch

Έχω ακούσει πάρα πολλά γι’ αυτό το βιβλίο, έτσι όταν το βρήκα σε καλή τιμή το πήρα χωρίς δεύτερη σκέψη. Να το πάρω όμως μαζί μου και στις διακοπές;

Τέλος, έχω το βιβλίο After της Anna Todd.

291114_1

Ένα βιβλίο που πολλά λέγονται γι’ αυτό, αλλά πραγματικά το πήρα μόνο και μόνο επειδή μου φάνηκε αρκετά καλό από την υπόθεση και ανάλαφρο για τις διακοπές.

Πες μου κι εσύ τη γνώμη σου για τα παραπάνω βιβλία ή αν έχεις κάποια άλλη πρόταση.

18 thoughts on “Βιβλία για τη βαλίτσα μου

  1. Λεπον,εχουμε και λεμε.Το Joyland δεν το λατρεψα,ενα δειγμα δουλειάς του Κινγκ που δεν ειναι αντιπροσωπευτικό.Το Νοσφερατρου ειναι αρκετα καλο!Αλλα νομιζω πιο χειμωνιάτικο μιας και αναφερει συνεχώς τα Χριστούγεννα ΑΛΛΑ αν δεν σε πειράζει αυτο,θα το συμπαθησεις.Το Goldfish αρκετα βαρετο για διακοπες.Το αλλο δεν το γνωρίζω καθόλου!

    1. Πφφφ για να πω την αλήθεια έλεγα να πάρω το Νοσφεράτου και το Joyland, αλλά φοβάμαι μήπως τα βαρεθώ και είναι το χειρότερό μου. Σκέψου να είμαι στην παραλία και να βαριέμαι αυτό που διαβάζω… Καταστροφή. Έχεις να προτείνεις κάτι άλλο;

      1. Καλέ μπορώ και παραπάνω. Δε φεύγω αύριο, απλά πρέπει επιτέλους ν’ αποφασίσω τι θα πάρω μαζί μου.

      2. Χμ… το China Dolls δεν το έχω στην βιβλιοθήκη μου γι’ αυτό μάλλον θα πάρω το Νοσφεράτου που το έχω 🙂

  2. Άσε πίσω την Καρδερίνα!!!! Άδικα θα κουβαλήσεις τοσο βάρος καλά στα λέει η Cherrybookish!!! Έχεις διαβάσει το Τελευταίο Αίνιγμα από Διόπτρα; Πολύ χορταστικό για καλοκαίρι 🙂

    1. Ναι, το διάβασα πέρυσι, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου. Δεν ξέρω γιατί. Μάλλον είχα άλλες προσδοκίες και μου βγήκε αλλιώς.

  3. Χωρίς να ξέρω καθόλου τα βιβλία που αναφέρεις, έχω μια κακή εικόνα για την Καρδερίνα γιατί διαφημίζεται πολύ, θεωρώ καλή ιδέα τον Κίνγκ και θεωρώ ότι ιδανικά καλοκαιρινά αναγνώσματα είναι τα καλά αστυνομικά! Όπως και να έχει εύχομαι να περάσεις καλά!!!

    1. Η αλήθεια είναι ότι ενώ θεωρώ ότι η καρδερίνα είναι ένα βιβλίο που «πρέπει» να διαβάσω, έχω ακούσει από πολλούς ότι είναι αρκετά βαρετό. Νομίζω ότι ένα αστυνομικό ή ένα βιβλίο μυστηρίου θα είναι ότι πρέπει για τις διακοπές 🙂

    1. Η αλήθεια είναι ότι φλερτάρω εδώ και μέρες με αυτήν την ιδέα, αλλά το 5ο δεν το έχω αγοράσει ακόμα και δεν θέλω να κάνω περιττά έξοδα πριν τις διακοπές. Μέχρι να φύγω όμως… ποτέ δεν ξέρεις 😀

  4. Καλησπέρα κι από μένα,… αν και το είδα κάπως αργά το ποστ! 🙂
    Το After το διάβασες;;; Θέλω πάρα πολύ να ακούσω την κριτική σου μιας και έχει γίνει σάλος τον τελευταίο καιρό γι’ αυτό και δεν ξέρω πράγματι αν αξίζει τον κόπο τόσος ντόρος. Είναι ένα fan finction με πρωταγωνιστή τον Harry Styles (ο μακρυμάλλης από τους One Direction) που κυκλοφόρησε στο Wattpad και γνώρισε τόσο μεγάλη επιτυχία που έγινε βιβλίο. Γενικά υπάρχει μια τάση στη συγκεκριμένη πλατφόρμα να γράφονται ιστορίες με πρωταγωνιστές διάσημους τραγουδιστές, αλλά ειλικρινά δεν πίστευα ότι θα ενδιαφερόταν ποτέ ένας εκδοτικός να εκδώσει κάτι τέτοιο και ειλικρινά εξεπλάγην όταν το είδα στα βιβλιοπωλεία. Περιμένω με αγωνία τις εντυπώσεις σου! 🙂 Φιλάκια

    1. Ωχ δεν ήξερα ότι ήταν με πρωταγωνιστή αυτόν από τους One Direction… Πφφφ ξενέρωσα τώρα… Όταν το διαβάζω θα σκέφτομαι ότι είναι άλλος ο πρωταγωνιστής. Πάντως για να έχει βγει και το δεύτερο βιβλίο στα Ελληνικά σημαίνει ότι έχει κάνει επιτυχία. Θα το διαβάσω αρκετά σύντομα λογικά, άρα θα μάθεις γρήγορα την άποψή μου γι’ αυτό. Ελπίζω να μου αρέσει.

      1. Ωχ, ρε συ χιλια σόρρυ! Βλακεία έκανα;;; Η αλήθεια είναι ότι στο οπισθόφυλλο έχουν γράψει μία πολύ δελεαστική περιγραφή, χωρίς να αναφέρουν τίποτα γι’ αυτόν. Σε σημείο που όταν τη διάβασα σκέφτηκα ότι μάλλον μπέρδεψα την ιστορία με κάποια άλλη, αλλά τελικά όντως ήταν αυτή που θυμόμουν. Προσωπικά νομίζω ότι είναι μια ανάλαφρη ιστορία παρόμοια με το «Γλυκιά Καταστροφή», το οποίο είχα διαβάσει πέρισυ. Διασκέδασα και γέλασα πάρα πολύ, αλλά δεν νομίζω πως θα διάβαζα ξανά κάτι παρόμοιο.

      2. Όχι καλέ σιγά το πράγμα. Εξάλλου εφόσον το έχω αγοράσει και μου φαίνεται καλό θα το διαβάσω όποιος κι αν είναι ο πρωταγωνιστής. 🙂

Σχολιάστε

