Οι σειρές της καρδιάς μου


Πριν λίγες μέρες συζητήσουμε με την Georgia από το blog cheerybookish’s blog και μου έδωσε την ιδέα να γράψω για τις αγαπημένες μου σειρές βιβλίων. Κάποιες από αυτές μπορεί να μην τις έχω ολοκληρώσει ακόμα, αλλά είναι μέσα στην καρδιά μου. Ίσως περιμένεις σε αυτό το κείμενο να διαβάσεις για σειρές όπως τους Αγώνες Πείνας ή την τριλογία της Απόκλισης, αλλά αυτό δε θα συμβεί. Εντάξει, όμορφα και αυτά τα βιβλία, αλλά το πρώτο βιβλίο του δε με έκανε να διψάω για το δεύτερο. Διάβασα το «Hunger Games» πέρυσι και ακόμα δεν έχω διαβάσει το δεύτερο βιβλίο. Παρόλα αυτά, έχουν άπειρους θαυμαστές και συμφωνώ ότι είναι πολύ διασκεδαστικά βιβλία.

Πρώτη σειρά, που για ‘μένα είναι ό,τι καλύτερο έχω διαβάσει μέχρι τώρα είναι «Το κοιμητήριο των λησμονημένων βιβλίων» του Ισπανού Carlos Ruiz Zafon και αποτελείται από τα βιβλία, «Η σκιά του ανέμου», «Το παιχνίδι του αγγέλου» και «Ο αιχμάλωτος τ’ ουρανού».

CIMG5201_thumb

Τα δύο πρώτα βιβλία δεν έχει σημασία με τι σειρά θα τα διαβάσεις αλλά «Ο αιχμάλωτος τ’ ουρανού» πρέπει οπωσδήποτε να διαβαστεί στο τέλος. Αυτή η σειρά για ‘μένα ήταν μαγευτική. Με έκανε να θέλω να ταξιδέψω στη Βαρκελώνη και να τη φαντάζομαι τόσο γραφική και τόσο σκοτεινή μερικές φορές. Είναι από τα λίγα βιβλία που θα ήθελα να διαβάσω ξανά και ξανά. Κάποια στιγμή θα το κάνω, αλλά θέλω να περάσει καιρός για να μην θυμάμαι λεπτομέρειες και να είναι σαν να τα διαβάζω για πρώτη φορά.

Επόμενη αγαπημένη σειρά είναι «Μύθοι των Οτόρι» της Lian Hearn. Αποτελείται από τα βιβλία «Η παγίδα των αηδονιών», «Με το γρασίδι για προσκέφαλο», «Το λαμπρό φεγγάρι», «Η βραχνή φωνή του ερωδιού» και «Το δίχτυ τ’ ουρανού».

31_img8383-2650

Ακόμα μία υπέροχη σειρά που λάτρεψα. Δεν την έχω τελειώσει, αλλά έχω διαβάσει τα περισσότερα βιβλία και μου άρεσαν πάρα πολύ. Η σειρά κατατάσσεται στην νεανική λογοτεχνία και έχει να κάνει με σαμουράι. Όπως γνωρίζεις αν διαβάζεις το blog μου, είμαι κολλημένη με οτιδήποτε, σχεδόν, έχει να κάνει με την Ιαπωνία, έτσι δεν ήθελα και πολύ για να κολλήσω με αυτή τη σειρά. Αν ψάχνεις κάτι ανάλαφρο, συγκινητικό και περιπετειώδες, αυτή η σειρά είναι για ‘σένα.

Επόμενη σειρά που αγάπησα πολύ είναι «Η επιλογή» της Kiera Cass και αποτελείται από τα βιβλία, «Η επιλογή», «Οι επίλεκτες» και «Η εκλεκτή». Πρόσφατα επίσης βγήκε άλλο ένα βιβλίο με τίτλο «The heir» αλλά διαδραματίζεται αρκετά χρόνια μετά την ιστορία της τριλογίας.

The-Selection-Series-768x1024

Ακόμα μία σειρά για νέους, πιο παραμυθένια θα έλεγα από τις δύο προηγούμενες, που σε βάζει και λίγο στη διαδικασία να πιστέψεις ότι υπάρχει ο πρίγκιπας του παραμυθιού. Μία πολύ όμορφη ρομαντική ιστορία που με συνεπήρε και με έκανε να περάσω πολύ όμορφα όσο τη διάβαζα.

Τέλος, θα σου πω για μία αστυνομική σειρά που λέγεται «Φρίντα Κλάιν» από το όνομα της πρωταγωνίστριας, από τους Nicci French. Η σειρά αποτελείται από τα βιβλία «Blue Monday», «Tuesday’s Gone», «Σκοτεινή Τετάρτη» και «Σημαδεμένη Πέμπτη» και πολύ σύντομα θα βγει και το επόμενο βιβλίο.

nicci_french_book_series_packshot

Μία πάρα πολύ καλή αστυνομική σειρά που σου έχω μιλήσει τόσες πολλές φορές γι’ αυτήν που κι εγώ η ίδια έχω βαρεθεί πλέον να το κάνω. Αν σου αρέσει η αστυνομική λογοτεχνία η σειρά είναι ότι πρέπει για ‘σένα.

Αυτές είναι οι πιο αγαπημένες μου σειρές. Τώρα θα βάλω και μερικές άλλες που ενώ μου αρέσουν ή μου άρεσαν πάρα πολύ δεν τις τελείωσα ποτέ και έχω σταματήσει εδώ και καιρό να τις διαβάζω. Παρόλα αυτά σίγουρα θα τις τελειώσω. Εξάλλου ήδη το κάνω με μία.

Η σειρά «Χάρι Πότερ», η σειρά «Το τραγούδι της φωτιάς και του πάγου», η τριλογία «Αγώνες Πείνας», η τριλογία «Άγγελος & Δαίμονας» που πήρα πρόσφατα και αγάπησα τόσο το πρώτο της βιβλίο, η σειρά «Θανάσιμα Εργαλεία», «Η τριλογία της απόκλισης» και «Η τριλογία της Βικτόριας Μπέργμαν». Σειρές που θέλω να διαβάσω στο μέλλον είναι η σειρά «Outlander», «Ο Μαύρος Πύργος» του αγαπημένου μου Stephen King, η αστυνομική σειρά με πρωταγωνιστή τον Χάρι Χολέ του Jo Nesbo και η τριλογία «Δαιμονικές Μηχανές».

Εσένα ποιες είναι οι αγαπημένες σου σειρές και ποιες θα ήθελες να διαβάσεις στο μέλλον;

7 thoughts on “Οι σειρές της καρδιάς μου

  1. Εχω διαβασει το Παιχνίδι του αγγελου!Αν και πολλα χρονια πριν,δε θυμαμαι και πολλα!Το selection το εχω και τα αλλα τα θελω!Σου προτεινω ανεπιφύλακτα το The raven boys (?) series,αν και εφηβικο ειναι τελειο!!

    1. Ναι, ξέρω τη σειρά the raven cycle λες. Έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια. Δε με πειράζει καθόλου που είναι εφηβικά. Ίσα ίσα μου αρέσει περισσότερο η νεανική λογοτεχνία μιας και είναι πιο ανάλαφρη και διασκεδαστική.

Σχολιάστε

