Ο Χάρι Πότερ και το κύπελλο της φωτιάς – Μέρα 1η


Ακόμα μία νέα στήλη που σκέφτηκα να προσθέσω. Δεν ξέρω πώς θα κυλήσει. Μπορεί να σου φανεί και βαρετή. Αν ναι, πες το μου, pleeeease!

Θα προσπαθήσω να γράφω κάθε μέρα τις εντυπώσεις μου από το βιβλίο που διαβάζω τη συγκεκριμένη περίοδο. Αν όχι κάθε μέρα, όσο το δυνατόν πιο συχνά μπορώ ή όταν τέλος πάντων έχω κάτι να γράψω. Μπορεί να μην είναι ολόκληρο κείμενο, αλλά κάτι που μπορεί να μου κάνει εντύπωση εκείνη τη στιγμή. Γι’ αυτό προσοχή! Μπορεί να υπάρξουν spoiler!

tumblr_m7s28eV5mg1ru5wduo1_500

Αφού πέρασαν 13 χρόνια από τότε που το αγόρασα, αποφάσισα επιτέλους να το αρχίσω και πάλι και ελπίζω να ολοκληρώσω όλη τη σειρά των βιβλίων «Χάρι Πότερ». Ε,ντροπή πια να μην τα έχω διαβάσει. Άρχισα να διαβάζω τα πρώτα Χάρι Πότερ από πολύ μικρή. Με το που βγήκαν στα Ελληνικά. Αν θυμάμαι καλά, όταν διάβασα το 1ο, είχε βγει μόνο το 1ο και το 2ο στα Ελληνικά από τις εκδόσεις Ψυχογιός. Πρέπει να ήταν 1999 ή 2000. Πραγματικά δεν ξέρω να σου πω γιατί δεν τα συνέχισα αφού μου άρεσαν πάρα πολύ. Προφανώς δεν ήταν η στιγμή. Τώρα όμως το πήρα απόφαση. Θα διαβάσω και τα υπόλοιπα 4 βιβλία που μου μένουν.

Ξεκίνησα σήμερα το πρωί το 4ο και τώρα είμαι στη σελίδα 140. Πώς δεν το διάβαζα τόσο καιρό. Είναι τόσο διασκεδαστικό. Αμέσως σε μεταφέρει σε έναν μαγικό κόσμο που όλοι χρειαζόμαστε να πάμε μερικές φορές. Μικροί και μεγάλοι.

Συνεχίζω λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό και επιστρέφω αύριο με τη συνέχεια των εντυπώσεών μου!

4 thoughts on “Ο Χάρι Πότερ και το κύπελλο της φωτιάς – Μέρα 1η

  1. Τέλεια! Μου αρέσει πολύ να βλέπω την εξέλιξη του διαβάσματος κάποιου. Νομίζω πως αυτό θα με βοηθήσει να επιλέξω και κάποια βιβλία. Βέβαια το συγκεκριμένο το έχω διαβάσει χρόνια πριν, αλλά όπως και να ‘χει είναι μία ενδιαφέρουσα στήλη. Ποιο λες να διαβάσεις μετά από αυτό; Εκτός κι αν συνεχίσεις με το επόμενο Χάρι Πόττερ.

    ΥΓ. Βρήκα πριν λίγες μέρες το μπλογκ σου. Πολύ όμορφο, με ωραία θέματα. Καλή συνέχεια.

    Μαρία.

    1. Σ’ ευχαριστώ πολύ Μαρία. Χαίρομαι που σου αρέσει η νέα μου στήλη. Το επόμενο βιβλίο που θα διαβάσω δεν ξέρω ποιο θα είναι ακόμα. Λογικά θα το διαβάσω κατά τη διάρκεια των διακοπών μου, άρα δεν ξέρω αν θα μπορώ να γράφω κάθε μέρα εδώ. Κάποιον τρόπο θα βρω πάντως 🙂

  2. Πόσο σε ζηλεύω που διαβάζεις τα βιβλία για πρώτη φορά.. Ακόμα θυμάμαι που δεν άφηνα το «Κύπελλο της Φωτιάς» ούτε για να φάω! Καλό λογοτεχνικό ταξίδι, είμαι σίγουρη ότι δεν θα ξαναφύγεις ποτέ από το Χόγκουαρτς όπως εγώ 🙂

    1. Αχ μακάρι. Και είμαι ήδη τόσο ενθουσιασμένη. Με το που το άρχισα, θυμήθηκα και πάλι εκείνον τον μαγικό κόσμο που είχα ταξιδέψει μικρή! Βέβαια στα ΜΜΜ με κοιτάζουν λίγο περίεργα που διαβάζω Χάρι Πότερ, αλλά ποιος νοιάζεται 😀

Σχολιάστε

