Inside & Out Book Tag


tumblr_m39ho6h6l11r3a6jho1_500

Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ την Cocooning Cat για το tag! Όπως ξέρεις λατρεύω τα tag! Ας μην χασομεράω.

Παρουσιάσεις στο οπισθόφυλλο των βιβλίων: να δίνουν πολλές πληροφορίες ή όχι;

Να δίνουν τόσες όσες χρειάζονται για να κάνουν τον αναγνώστη να θέλει να διαβάσει το βιβλίο. Για να πω την αλήθεια εγώ δε δίνω και πολύ μεγάλη βάση στις πληροφορίες στο οπισθόφυλλο. Τις περισσότερες φορές διαβάζω κριτικές για το βιβλίο ή μου το προτείνει κάποιος που το έχει ήδη διαβάσει και του άρεσε.

Νέο βιβλίο: σε τι μορφή το προτιμάς; Audio-book, e-book, με μαλακό εξώφυλλο ή με σκληρό;

Σίγουρα με μαλακό εξώφυλλο. Δε χρειάζεται καν να το πολυσκεφτώ. Πάντα έχω το βιβλίο που διαβάζω στην τσάντα μου, άρα το σκληρό εξώφυλλο θα το έκανε πιο βαρύ και πιο κουραστικό στο να το κρατάω. Τα audio books δεν μου αρέσουν καθόλου μιας και τις περισσότερες φορές δεν μου αρέσει η φωνή αυτών που το διαβάζουν και τα e-book θα μπορούσα να τα διαβάσω μόνο στον υπολογιστή μου, άρα θα ήταν πολύ άβολο για μένα.

Κάνεις πρόχειρες σημειώσεις όταν διαβάζεις; Σου αρέσει να γράφεις σχόλια κτλ πάνω στα βιβλία σου ή τα διατηρείς πεντακάθαρα; (Με αιτιολόγηση)

Ανάλογα το βιβλίο. Συνήθως δεν κάνω σημειώσεις επειδή δεν μου χρειάζονται. Επίσης, αν το δανείσω σε κάποιον, δε θέλω να βλέπει τις σημειώσεις μου. Αυτό βέβαια είναι για τα μυθηστορήματα για παράδειγμα. Αν διάβαζα ποίηση θα ήθελα να κρατάω κάποιες σημειώσεις. Επίσης μπορεί να σημειώσω φράσεις που μου αρέσουν σε ένα βιβλίο, αλλά μέχρι εκεί. Επίσης τα βιβλία της Σχολής μου είναι χιλιογραμμένα.

Με το καλύτερο ηχόχρωμά σου, διάβασε μας την αγαπημένη σου πρώτη πρόταση από ένα βιβλίο!

Το ξέρω ότι σε έχω πρήξει με αυτό το βιβλίο, αλλά τι να κάνω; Μεγάλη αγάπη!

Ανεμοδαρμένα Ύψη

“Be with me always – take any form – drive me mad! only do not leave me in this abyss, where I cannot find you! Oh, God! it is unutterable! I can not live without my life! I can not live without my soul!”

Κάθε φορά που τη διαβάζω συγκινούμαι…

ΥΓ. Συγγνώμη που δεν είναι μία πρόταση, αλλά δε γινόταν να την κόψω στη μέση.

Παίζει ρόλο για σένα αν ο συγγραφέας του βιβλίου είναι άνδρας ή γυναίκα; Τι συμβαίνει αν δεν είσαι βέβαιος/-η για το φύλο του;

Δεν παίζει κανέναν ρόλο για μένα.

Προτρέχεις ποτέ στην ανάγνωση; Ή έχεις διαβάσει το τέλος ένος βιβλίου πριν την ώρα του;

Κάποιες φορές, όταν είμαι περίπου στη μέση και έχει πολλή αγωνία μπορεί να πάω στο τέλος και να διαβάσω την τελευταία πρόταση ή τις τελευταίες για παράδειγμα τρεις λέξεις.

Βιβλιοθήκη σε τάξη ή σαν βομβαρδισμένη;

Ο ψυχαναγκασμός στο μεγαλείο του. Ίσως συμβαίνει επειδή η βιβλιοθήκη μου είναι καινούρια γι’ αυτό και την προσέχω τόσο πολύ. Τα βιβλία τα έχω χωρισμένα ανά είδος στα ράφια και όσα είναι σειρές ή τριλογίες ή από τον ίδιο συγγραφέα είναι μαζί.

Ορκίσου ότι θα πεις την αλήθεια και μόνο την αλήθεια: έχεις αγοράσει βιβλίο αποκλειστικά και μόνο για το εξώφυλλό του;

Ναι. Το παραδέχομαι. Δε διάβασα ούτε καν την περίληψη.

Διαβάζεις σε δημόσιους χώρους ή προτιμάς στο σπίτι;

Μπορώ να πω ότι περισσότερο διαβάζω σε δημόσιους χώρους παρά στο σπίτι. Είμαι πολλές ώρες έξω, σε ΜΜΜ ή σε κάποιο καφέ, επομένως έχω πάντα μαζί μου το βιβλίο μου.

Με τη σειρά μου κάνω tag τα εξής blog:

Life + Arts

Eternal Sunshine of the spotless library

Η Μαγική Φωνή

Don’t ever read me

One thought on “Inside & Out Book Tag

Σχολιάστε

