Διάφορα

Βόλτα στην έκθεση βιβλίου στο Πασαλιμάνι


Δυστυχώς άργησα αρκετά να γράψω αυτό το κείμενο για να σου πω για τη βόλτα στην έκθεση βιβλίου στο Πασαλιμάνι, αλλά αυτές τις μέρες δεν είχα καθόλου χρόνο και δεν ήθελα να κάνω κάτι βιαστικά. Περίμενα πώς και πώς να γίνει η έκθεση, όπως κάθε χρόνο. Το κακό ήταν ότι δεν είχα πολλά βιβλία στο μυαλό μου κι έτσι πήγα περισσότερο να πάρω ιδέες για επόμενα βιβλία, να πάρω καταλόγους και σελιδοδείκτες από τους εκδοτικούς που είχαν πάει και περισσότερο για να αισθανθώ καλύτερα ανάμεσα στα βιβλία. Τελικά πήρα δύο βιβλία. Το ένα το ήθελα πάρα πολύ κι έτσι περίμενα να το πάρω από την έκθεση και το άλλο μου το έκανε δώρο η μαμά μου, μιας και πήγαμε μαζί. Το καλό ήταν ότι μερικοί εκδοτικοί είχαν πολύ καλές τιμές κι έτσι σύμφερε πάρα πολύ να πάρεις βιβλία από εκεί. Περίμενα να βρω και τις εκδόσεις Πλατύπους για να πάρω τις Δαιμονικές Μηχανές αλλά δυστυχώς δεν είχαν περίπτερο στην έκθεση μιας και μάλλον είναι οριστικό ότι έκλεισαν. Επίσης ήθελα να πάρω το 3ο βιβλίο του Game of Thrones αλλά η τιμή του δεν ήταν μειωμένη κι έτσι το άφησα για αργότερα.

Αυτά που πήρα ήταν:

Η βαρκάρισσα της χίμαιρας της Αλκυόνη Παπαδάκη

IMG_20150622_192921[1]

και η μητέρα μου, μου έκανε δώρο την Τριλογία της Νέας Υόρκης του Paul Auster. Αυτό το βιβλίο ήθελα να το πάρω εδώ και καιρό και όλο το καθυστερούσα.

IMG_20150622_192820[1]

Εσύ πήγες στην έκθεση βιβλίου; Αν όχι, τι βιβλία σκοπεύεις να αγοράσεις αυτήν την περίοδο;

11 thoughts on “Βόλτα στην έκθεση βιβλίου στο Πασαλιμάνι

  1. Οριακά θα προλάβω να πάω αυτό το Σάββατο. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τί θα πάρω αλλά μάλλον κάποιο αστυνομικό μυθιστόρημα από τις εκδόσεις Μεταίχμιο. 🙂

    Υ.Γ. Για τη Λύτρωση μιας Αγίας του Χιγκασίνο δεν το έχω ξεχάσει, αλλά δεν σου έχω στείλει ακόμη γνώμη γιατί δεν έχω καταφέρει να το τελειώσω. Είναι πάρα πολύ αργή η πλοκή του, δεν έχει έντονο σασπένς (να πεις ότι θα σε καθηλώσει να το διαβάσεις μέσα σε μια μέρα) και απ’ ότι κατάλαβες μια το πιάνω και μια το αφήνω. 😦

    1. Ωχ κατάλαβα. Είναι το χειρότερό μου να έχει το βιβλίο αργή πλοκή… Είμαι και από τους ανθρώπους που δύσκολα θα αφήσω βιβλίο στη μέση και η αργή πλοκή με σκοτώνει.

      1. Κι εγώ, ρε γαμώτο, δε θέλω να το αφήσω στη μέση αλλά είναι μια φάση του τύπου «αν έχω αυπνία απόψε θα διαβάσω, αλλιώς δεν πειράζει, αύριο!».
        Κοίτα, στα πρώτα τρία κεφάλαια αναφέρει μια μικρή λεπτομέρεια που σε «σκαλώνει» και μπαίνεις άνετα στη διαδικασία να θες να διαβάσεις παρακάτω να δεις τί παίζει, όμως από το 4ο μέχρι το 8ο κεφάλαιο που είμαι τώρα…. έλεος, πέντε καταθέσεις έχει πάρει η αστυνομία και είναι και οι πέντε πανομοιότυπες (με τις ίδιες ακριβώς λεπτομέρειες!!!).

      2. Ωχ κατάλαβα. Εγώ το είχα πάθει αυτό στο «Τελευταίο Αίνιγμα» που πραγματικά με απογοήτευσε πάρα πολύ. Βαριόμουν όσο το διάβαζα και στο τέλος ξενέρωσα κιόλας με τη λύση του μυστηρίου…

    1. Αυτή η εξεταστική πια… όλο σε «λάθος» μέρες τη βάζουν! Θα είχα πάει κι εγώ από την πρώτη ημέρα στην Έκθεση αλλά έχω υποσχεθεί σε φίλους να πάμε όλοι μαζί και το καθυστερούμε επίτηδες γιατί όλοι τους δίνουν εξεταστική και δεν μπορούν!!! 😦

      Ενδιαφέρουσα επιλογή βιβλίου!! Τώρα κοιτούσα στο ίντερνετ και είδα ότι το Gutenberg Project το έχει να το κατεβάσεις δωρεάν σε epub. (Φυσικά και εμείς προτιμούμε την έντυπη έκδοση, αλλά το αναφέρω μήπως και κάποιος άλλος θέλει να το κατεβάσει!!)

      1. Ναι, μας έχει φάει. Έχω χάσει ένα σωρό πράγματα εξαιτίας της… Τέλος πάντων, εξεταστική είναι θα περάσει! 😳
        Καλά κάνεις και το αναφέρεις! Μάλιστα δεν τον ήξερα…Απλά, λόγω του ότι το βιβλίο είναι παρα πολλές σελίδες και κουράζομαι πολύ με την ηλεκτρονική ανάγνωση, μάλλον θα τα σκάσω και θα το πάρω σε έντυπη μορφή. 😛

      2. Ναι, κι εγώ τα ebooks δεν τα πολυ-προτιμώ, εκτός κι αν πρόκειται για κάποιο βιβλίο που δεν «καίγομαι» να το έχω στη συλλογή μου αλλά παρ’ όλα αυτά θα ήθελα να το διαβάσω.
        (50 αποχρώσεις του γκρι, ας πούμε! Μία που μου το έστειλαν σε ebook, μία που άρχισα να το διαβάζω και μία που το διέγραψα απ’ τον υπολογιστή!!)

      3. Πωωωω κι εγώ το θέλω πολύ το Άρμαντειλ. Όλο το βλέπω μπροστά μου όταν πηγαίνω στα Public, αλλά μετά το βλέπω τεράστιο και ακριβούτσικο και το αφήνω για αργότερα. Πάντως αν το παραγγείλεις από το internet, έχει έκπτωση σχεδόν 7 ευρώ.

  2. Μένω Πειραιά και είναι πολύ κοντά μου η έκθεση, την επισκέπτομαι κάθε χρόνο 😀 Με εκνευρίζει που είναι τόσο στριμωγμένη, αλλά η αλήθεια είναι ότι φέτος είχε μεγάλη ποικιλία και πολύ καλές επιλογές και προσφορές. Δεν έχω διαβάσει καθόλου την Αλκυόνη, αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια… Να μου πεις πως θα σου φανεί!

    1. Αχ κι εμένα αυτό με νευριάζει, που είναι πολύ στριμωγμένη. Έχει πολύ κόσμο και έχεις μόνο ένα διαδρομάκι για να περπατήσεις. Προτιμώ την έκθεση βιβλίο στο Ζάππειο, αλλά δε θέλω να είμαι αχάριστη, πηγαίνω κάθε χρόνο και στο Πασαλιμάνι 🙂

Σχολιάστε

