Βόλτα στην έκθεση βιβλίου στον Φλοίσβο


Θα έχανα εγώ έκθεση βιβλίου; Είναι δυνατόν; Μου στοίχισε πολύ που δεν πήγα στο Bazaar στο Μέγαρο Μουσικής. Δε θα έχανα και αυτή την εκδήλωση για το βιβλίο. Μόλις το έμαθα, έτρεξα. Η έκθεση ήταν αρκετά μικρή αλλά ικανοποιητική. Το πιο ωραίο ήταν ότι ήταν δίπλα στη θάλασσα. Βιβλίο και θάλασσα για μένα είναι ο τέλειος συνδυασμός. Πήρα και μερικά βιβλιαράκια.

IMG_20150611_200149[1]

Για άλλα πήγαινα, άλλα πήρα τελικά. Την περισσότερη ώρα ήμουν στο κιόσκι των εκδόσεων Ζαχαρόπουλος και συζητούσα για κλασσική λογοτεχνία με τον κύριο που ήταν υπεύθυνος για τα βιβλία των εκδόσεων στην έκθεση. Τελικά πήρα της «Τζέην Έυρ» και ήθελε οπωσδήποτε να πάρω και το «Νάρκισσος και Γκόλντμουντ», έτσι μου τα άφησε και τα δύο μαζί σε μία πολύ καλή τιμή. Επίσης είναι και σε pocket μέγεθος, ότι πρέπει για την παραλία και την τσάντα. Το επόμενο που πήρα ήταν το «Πρέπει να μιλήσουμε για τον Κέβιν»,

IMG_20150611_200035[1]

από τις εκδόσεις Μεταίχμιο. Αυτή τη φορά δε θα πω πολλά για την υπέροχη προσπάθεια των εκδόσεων με τα pocket size βιβλία. Το λέω συνέχεια και καταντάω βαρετή, αλλά το θεωρώ υπέροχο. Το βιβλίο ήθελα πάρα πολύ να το διαβάσω μιας και είχα σοκαριστεί με την ταινία και τις υπέροχες ερμηνείες της.

Επόμενη στάση, έκθεση βιβλίου στο Πασαλιμάνι!

4 thoughts on “Βόλτα στην έκθεση βιβλίου στον Φλοίσβο

  1. Πόσο συμφωνώ με τις pocket size εκδόσεις από το Μεταίχμιο. Έχουν βγάλει καταπληκτικούς τίτλους και χαίρομαι που τα προωθούν τόσα καλά. Το Νάρκισσος και Γκόλντμουντ είναι από τα κλασικά που θέλω επίσης να διαβάσω… Περιμένω εντυπώσεις αν το διαβάσεις 😉

    1. Για να πω την αλήθεια, διάβασα λίγο και μου φάνηκε αρκετά «βαρύ» για καλοκαίρι τουλάχιστον. Αλλά ο κύριος στο κιόσκι επέμενε πάρα πολύ γι’ αυτό το βιβλίο. Αφού σκέψου μου μείωσε την τιμή για να το πάρω. Βέβαια να πουλήσει ήθελε ο άνθρωπος, αλλά γενικά μιλούσαμε πολύ ώρα και ήταν άνθρωπος που φαινόταν ότι έχει διαβάσει πολύ. Εννοείται όλα τα βιβλία που πούλαγε.

  2. Κι εμένα το «Νάρκισσος και Γκόλντμουντ» μου είχε προτείνει ο υπεύθυνος των εκδόσεων αυτών σε μια από τις εκθέσεις που είχα πάει πριν από κανα-δυο χρόνια (από την περιγραφή σου είμαι πεπεισμένη ότι είναι ο ίδιος!). Εντέλει με έπεισε να το αγοράσω, αλλά κάθεται ακόμα αδιάβαστο στο ράφι του..

    1. Χαχα μπορεί και να ήταν ο ίδιος 🙂 Επέμενε πάρα πολύ. Δε θα το έπαιρνα αλλά αφού μου έκανε καλή τιμή, είπα να το πάρω. Για να το λέει δεν μπορεί, καλό θα είναι.

Σχολιάστε

