Ταινίες/Σειρές

Αγαπημένες Ασιατικές Ταινίες


Εδώ και πολλά χρόνια βλέπω σειρές anime και διαβάζω manga. Πριν κάποια χρόνια λοιπόν, αποφάσισα να δω και dorama όπως τα λένε πολλοί. Δηλαδή σειρές από την Ασία. Συνήθως Ιαπωνία και Κορέα. Στην αρχή δε μου γέμιζαν και πολύ το μάτι, μου φαίνονταν κάπως γελοίες μιας και δεν είχα συνηθίσει να βλέπω τέτοιου είδους σειρές. Ήταν αρκετά υπερβολικές για μένα. Αγόρια με έντονα χρώματα στα μαλλιά και αρκετά εκκεντρικά κουρέματα. Υπερβολικά αθώα κορίτσια, με υπερβολικά κοριτσίστικα ρούχα και χτενίσματα. Το καλό είναι ότι η πρώτη σειρά που είδα είναι μία από τις καλύτερες σειρές που έχω δει ποτέ και βάζω μέσα και τις ελληνικές και τις αμερικάνικες και όλες όσες έχω δει. Για να πω την αλήθεια είμαι αρκετά του δράματος, άρα προετοιμάσου πριν δεις ό,τι σου προτείνω. Δε θα προτείνω σειρές, μιας και θεωρώ ότι αν δεν έχεις δει τίποτα ασιατικές παραγωγής, ίσως η σειρά σου πέσει κάπως «βαριά». Θα ξεκινήσω με κάποιες από τις αγαπημένες μου ταινίες.

Η πρώτη ταινία είναι από την Ιαπωνία και λέγεται «Koizora» και ο αντίστοιχος αγγλικός τίτλος είναι «Sky of Love». Αυτή η ταινία έχει γίνει και σειρά την οποία είχα δει πρώτα. Η σειρά προέρχεται από manga, με τον ίδιο τίτλο αν θες να το διαβάσεις. Η αλήθεια είναι ότι στην ταινία παραλείπονται αρκετά σημεία, λόγω διάρκειας, αλλά είναι μία πολύ ωραία δραματική ταινία. Πολύ δραματική ταινία. Το μόνο που θα σου πω είναι να της δώσεις χρόνο και να μην κλείσεις το βίντεο όταν δεις τον πρωταγωνιστή με τα κατάξανθα μαλλιά. Όταν τελείωσε η σειρά, που εγώ είδα πριν την ταινία, είχα πάθει τόσο μεγάλο σοκ που για τουλάχιστον ένα τέταρτο κοίταζα το ταβάνι και σκεφτόμουν τι είδα.

Sky_Of_Love-008

Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από την Mika, μία μαθήτρια λυκείου. Μία μέρα, εντελώς ξαφνικά, ο συμμαθητή της Hiroki ένα αγόρι με κακή φήμη, λόγω των βαμμένων μαλλιών του, της δίνει ένα φιλί. Ο Hiro εκείνο το διάστημα βρίσκεται ήδη σε μία άλλη σχέση κι έτσι η Mika σοκάρεται και απογοητεύεται από τον τρόπο που έδωσε το πρώτο της φιλί. Προσπαθεί να ξεχάσει ό,τι έγινε αλλά συνειδητοποιεί ότι είναι ήδη ερωτευμένη… Όσο όμως περνά ο καιρός τα πράγματα γίνονται πιο σκληρά κάνοντας τη Mika να περάσει από πολλές δοκιμασίες.

ΥΓ. To manga το έχει γράψει μία κοπέλα με το ίδιο όνομα με αυτό της πρωταγωνίστριας. Έτσι λένε ότι είναι αυτοβιογραφικό. Αυτό τώρα μπορεί να μη σου φαίνεται πολύ σημαντικό, αλλά θυμήσου το μετά το τέλος της ταινίας.

Επόμενη ταινία που σου προτείνω είναι η ταινία «Always» και είναι κορεάτικη. Τη βρήκα εντελώς τυχαία μία μέρα που ήθελα να δω μία ρομαντική ταινία αλλά και με στοιχεία δράματος, κλασσικό για μένα. Υπέροχη ταινία που αξίζει να δεις.

fullsizephoto197443

Ο πρώην μποξέρ Chul Min έχοντας απομονωθεί εντελώς από τους ανθρώπους, αποφασίζει να ξεκινήσει ένα νέο επάγγελμα ως παρκαδόρος. Ένα βράδυ μία γυναίκα με πρόβλημα στην όραση, η Jung Hwa, κάθεται μαζί του για να του κάνει παρέα βλέποντας μαζί τηλεόραση.Το χαμόγελο και η καλή της διάθεση ζεσταίνουν την καρδιά του Chul Min και δίνει και στους δύο την ελπίδα ότι θα αρχίσουν μία νέα ζωή μαζί. Όμως αυτή η ευτυχία για πόσο θα κρατήσει;

Η ταινία «Classic» επίσης κορεάτικης παραγωγής είναι ακόμα μία πολύ όμορφη ταινία. Θα σε μεταφέρει συχνά από το παρόν στο παρελθόν και θα δεις ότι μερικά συναισθήματα παραμένουν αθώα για πάντα.

The_Classic-005

Η Ji-hae και η  Soo-kyoung είναι φίλες και συμμαθήτριες και είναι επίσης ερωτευμένες με το ίδιο αγόρι, τον Sang-min. Η Soo-kyoung ζητά από την Ji-hae να της γράψει ένα γράμμα για το Sang-min που θα του εξομολογείται τα συναισθήματά της. Η Ji-hae έγραψε το γράμμα για τη φίλη της και αποτύπωσε στο χαρτί το πώς εκείνη αισθάνεται για τον Sang-min. Όταν ο Sang-min πήρε το γράμμα άρχισε να δείχνει ενδιαφέρον για την Soo-kyoung, κάτι που έκανε την Ji-hae να αισθάνεται τύψεις. Έτσι προσπαθεί συνεχώς να τον αποφύγει αλλά η μοίρα τους φέρνει συνεχώς κοντά. H Ji-hae μένει μόνη με τη μητέρα της, απ’ όταν ήταν παιδί και ο πατέρας της πέθανε ξαφνικά. Όταν η Ji-hae αποφάσισε μία μέρα να καθαρίσει το σπίτι τους βρήκε ένα μυστικό κουτί που ανήκε στη μητέρα της και της έφερε αναμνήσεις από την πρώτη της αγάπη.

Το καλοκαίρι του 1968, ο Joon-ha επισκέπτεται τον θείο του στην εξοχή. Εκεί γνωρίζει την Joo-hee και την ερωτεύεται με την πρώτη ματιά. Μία μέρα η Joo-hee ζητά από τον Joon-ha να πάνε σε ένα στοιχειωμένο σπίτι στο χωριό. Ενθουσιασμένος μαζί της πηγαίνει στο σημείο που είχαν κανονίσει να συναντηθούν. Αλλά λόγω μίας θύελλας χάνουν το πλοίο και φτάνουν στα σπίτια τους πολύ αργά. Λόγω αυτού, η Joo-hee επιστρέφει πίσω στη Σεούλ. Έτσι, λόγω τους ξαφνικού χωρισμού του με την Joo-hee, ο Joon-ha περνά το υπόλοιπο καλοκαίρι πολύ πληγωμένος και στο τέλος του καλοκαιριού επιστρέφει κι εκείνος στη Σεούλ. Στο σχολείο, ένας συμμαθητής του ο Tae-su του ζητά να του γράψει ένα ερωτικό γράμμα για μία κοπέλα. Αυτό το κορίτσι ήταν η Joo-hee. Ανίκανος να εξομολογηθεί τα συναισθήματά του σε εκείνη το περασμένο καλοκαίρι, δέχεται να γράψει το γράμμα του φίλου του.

Τελευταία ταινία είναι η ταϊβανέζικη ταινία «Secret» που έχει αρκετά στοιχεία φαντασίας. Είναι μία άκρως ρομαντική ιστορία. Όσο αθώα μπορείς να φανταστείς και με πολύ όμορφη μουσική.

Jay_Chou_Bu_Neng_Shou_De_Mi_Mi_full_15

Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από τον Ye, έναν μαθητή λυκείου. Ο Ye έχει εξαιρετικό ταλέντο στο πιάνο και μελετά υπό την επίβλεψη του πατέρα του. Την πρώτη μέρα του σχολείου, ενώ τριγυρνάει στις αίθουσες πιάνου, ακούει μία όμορφη μελωδία από την Lu. Μετά τη γνωριμία τους, ο Ye και η Lu είναι συνεχώς μαζί. Παρόλα αυτά, η Lu φαίνεται πολύ μυστηριώδης και όταν ο Ye προσπαθεί να μάθει περισσότερα για εκείνη, συνέχεια αποφεύγει τις ερωτήσεις του. Τότε ξαφνικά, μετά από μία παρεξήγηση μεταξύ τους, η Lu σταμάτησε να έρχεται στο σχολείο. Ο Ye πληγώθηκε πάρα πολύ αλλά προσπαθεί να τη βρει. Τότε μαθαίνει πράγματα που ποτέ δεν περίμενε.

Αυτές ήταν οι αγαπημένες μου ασιατικές ταινίες. Για τις σειρές θα κάνω άλλο ποστ. Αν δεις κάποια από αυτές πες μου πώς σου φάνηκε; Εγώ τις αγαπώ όλες, μάλλον επειδή έχουν κάτι το αθώο. Κάτι που δε βρίσκεις πλέον σε ταινίες που συνηθίζουμε να βλέπουμε στη χώρα μας.

24 thoughts on “Αγαπημένες Ασιατικές Ταινίες

  1. Άνοιξες ένα πάρα πολύ αγαπημένο θέμα νομίζω!!! 🙂 Κατ’αρχάς να σου πω ότι έχεις πολύ μεγάλο δίκιο όταν λες ότι είναι πολύ διαφορετικές, εγώ κατέληξα να βλέπω Ασιάτικο κινηματογράφο γιατί κουράστηκα με το Αμερικάνικο στυλ που πλέον το ξέρουμε απ’ έξω κι ανακατωτά και μπορούμε με ευκολία να μαντέψουμε το τέλος της ταινίας. Επίσης, συμφωνώ ότι έχουν κάτι το αθώο γιατί γενικά στην Ασία απαγορεύονται οι ερωτικές σκηνές και τα πολλά φιλιά, οπότε ναι, σε εμάς τους Δυτικούς φαίνεται πάρα πολύ διαφορετικό (αλλά όμορφο και γλυκό ταυτόχρονα).

    Στο θέμα μας τώρα,… την ταινία «Always» την είδα μόλις πέρισυ και από τότε κυριολεκτικά λάτρεψα τον Κορεάτικο κινηματογράφο! Είναι εκπληκτικοί ηθοποιοί και οι δύο (αγαπώ το ανέκφραστο πρόσωπο του Chul Min στο οποίο καταφέρνει να αποτυπώνει τόσο πολύ πόνο, αλλά και της Jung Hwa η οποία παίζει τόσο υπέροχα που στην αρχή νόμιζα πως πράγματι είχε προβλήματα όρασης.) Τη συγκεκριμένη ταινία την έχω δει 3 φορές και έχω κλάψει στο τέλος και τις 3!!
    Το «Sky of Love» το έχω δει σε σειρά, δεν κατάφερα να το δω σε ταινία μόνο και μόνο γιατί έχω δει άλλες ταινίες με τον ίδιο πρωταγωνιστή και δεν μ’αρεσει ο τρόπος που παίζει. Πάντως είναι ένα αρκετά δυνατό σενάριο που νομίζω ότι αποτυπώνει πολλά απ’όσα ισχύουν στην καθημερινότητα της Ιαπωνίας. Τις άλλες δύο ταινίες δεν τις έχω δει και νομίζω πως μετά τα όσα αναφέρεις είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να τις τσεκάρω!! 🙂

    Περιμένω με ανυπομονησία το ποστ σου για τις σειρές! Τα τελευταία χρόνια έχω δει άπειρες Ιαπωνικές σειρές και είμαι περίεργη να δω κι εσύ ποιές έχεις δει και πώς σου φάνηκαν!!

    Φιλάκια πολλά,
    Μαριάννα

    Υ.Γ. Thanks για το tag, μόλις βρω χρόνο θα αναρτήσω τις απαντήσεις μου για τους συγγραφείς που θα ήθελα να γνωρίσω!

    1. Οι σειρές που έχω δει είναι περισσότερες από τις ταινίες, απλά οι περισσότερες είναι κωμωδίες, γι’ αυτό και δε μου έχουν μείνει. Αλλά έχω δει και κάποιες όπως το «Sky of Love» που νομίζω ότι δε θα την ξεχάσω ποτέ. Ελπίζω σύντομα να βρω χρόνο να κάνω κι ένα ποστ με τις αγαπημένες μου σειρές.

  2. Σκεφτόμουν πολύ καιρό να δω Κορεάτικο ή Ιαπωνικό drama, είσαι θεά που έδωσες τέτοιες επιλογές γιατί πραγματικά δεν ξέρω ποιον να ρωτήσω! Σίγουρα θα τις τσεκάρω, το μόνο που έχω δει εγώ προσωπικά που ναι μεν ήταν καλό, αλλά τελείως διαφορετικό από τα γούστα μου είναι το Secretly Greatly που μπορεί να θες να δεις 😉

      1. Ναι, κι εγώ είχα επιχειρησει να δω τη μία ταινία αλλά δεν μ’άρεσε και τόσο. Ελπίζω η σειρά να είναι λίγο πιο ενδιαφέρουσα. 🙂

  3. Μια κορεάτικη ταινία που μου άρεσε πάρα πολύ είναι το Castaway on the Moon.
    Χρεωκοπημένος businessman πηδάει από μια γέφυρα στη Σεούλ για να αυτοκτονήσει, αλλά καταλήγει ναυαγός σε ένα νησάκι μεσα στη μέση της Σεούλ.
    Και μια κοπέλα που δεν ξεκουνάει από το δωμάτιό της τον εντοπίζει με τα κυάλια της.
    Δεν λέω τίποτα παραπάνω, μόνο ότι ήταν πολύ ωραία ταινία!

    1. Αχ τέλεια. Θα τη δω. Γενικά μου αρέσουν πολύ οι ασιατικές ταινίες, αλλά δε θέλω να βάλω να δω κάποια στην τύχη. Τώρα όμως που μου πρότεινες αυτή θα τη δω 🙂

    2. Α, τέλεια!! Θα την δω κι εγώ!! 🙂 Ελπίζω μόνο να μην αυτοκτονούν όλοι στο τέλος γιατί οι Κορεάτες έχουν ένα κακό συνήθειο με τις αυτοκτονίες στις ταινίες τους 😛

      1. Να, αυτά δεν μπορώ! Γιατί σε όλες τις ταινίες πρέπει να υπάρχει και κάποιος που τρώει;;; Κάνω μεγάλη προσπάθεια να κόψω το βραδινό και τσουπ κάθε φορά στην ταινία εμφανίζεται και ένα φαγητό που μου ανοίγει την όρεξη. (Μα noodles;;; Noodles;;; Χάθηκε να τρώνε ένα ramen που το σιχαίνομαι;)

        Υ.Γ. Κατερινάκι, χίλια σόρρυ για την ατελείωτη συζήτηση κάτω από την ανάρτησή σου, μου φαίνεται ότι «εκμεταλλευτήκαμε» λίγο παραπάνω το χώρο των σχολίων. 😛

      2. Α μην ανησυχείς καθόλου. Χαίρομαι που με την ανάρτησή μου πιάσατε κουβεντούλα. Θα την κατεβάσω κι εγώ σήμερα, αλλά δεν ξέρω αν θα προλάβω να τη δω. Το κακό είναι ότι αυτές τις ταινίες δεν τις βλέπει κανένας από την παρέα μου, άρα αναγκαστικά πρέπει να τις βλέπω μόνη μου… Ευτυχώς που βλέπετε κι εσείς και θα μπορώ να σχολιάζω 😀

      3. Μην ανησυχείς κι από δω τα ίδια. Όσες ταινίες έχουν ιστορίες με σαμουράι κάτι γίνεται και καταφέρνω την παρέα να τις δούμε όλοι μαζί αλλά για τις υπόλοιπες… ούτε λόγος!

        Την είδα την ταινία χθες, είναι κάπως ιδιαίτερη και σε βάζει σε σκέψεις σχετικά με τον καταναλωτισμό και την τεχνολογία της εποχής μας. Προσωπικά μου άρεσε αρκετά, οπότε περιμένουμε τις δικές σου εντυπώσεις! 🙂

Σχολιάστε

